F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62847 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RHoutman,

 

Goed dat je het aangeeft hier! Graag zoek ik voor je uit of ik de blokkade kan opheffen. Mag ik in een PM het betaalbewijs waar duidelijk op te zien is dat je het openstaande bedrag betaald hebt, alsjeblieft? Dan controleer ik hoe ik je ga helpen! Ik ben vandaag tot 17:30 aan het werk.

Gister zijn mijn diensten geblokkeerd en kreeg ik een mail met dat ik via de link de betaling kan doen, echter geen link ontvangen ook niet eerder een link mogen ontvangen vervolgens gister het openstaande bedrag betaald krijg ik vanmorgen pas een mail met daarin de link….  nu kan ik dus nog een dag wachten tot ik weer actief ben terwijl als ik de link gister had gehad ik gister al weer gedeblokkeerd zou zijn...

 

 

Reputatie 5
Badge

@Jason Het is nu duidelijk, maar omdat de korting op de rekening van februari niet stond vermeld en er stond dat het bedrag op 21/2 zou worden afgeschreven, was het niet duidelijk.

 

Reputatie 7
Badge +16

@HereIsTom Goed dat je het uitgezocht hebt met de klantenservice. Ik denk dat er iets niet helemaal duidelijk gecommuniceerd is door ons! Het nog in mindering te brengen bedrag is direct van de factuur van februari afgetrokken. Die € 37,50 die openstond is afgetrokken van het nog te compenseren bedrag van € 59,51. Vandaar dat je nu nog op de factuur van maart inderdaad het restantbedrag van € 22,01 in mindering gebracht krijgt. Dat bedoelde ik ook met: “Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is.”.

 

Ik hoop dat ik het zo wel goed uitgelegd heb en anders zit ik vandaag voor je klaar tot 18:00. :smile:

Reputatie 5
Badge

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 


@Jason Helaas Jason, denk dat er iets is mis gegaan, ik zie net de laatste rekening van februari en daar wordt gewoon € 37,50 in rekening gebracht en dus niet de € 59,51 afgetrokken die ik nog tegoed had?

 

Inmiddels gebeld met de klantenservice, de rekening van januari was niet duidelijk opgesteld omdat de korting niet stond vermeld en er bij stond dat het 21/2 zou worden afgeschreven, maar er wordt dus niks afgeschreven volgens de administratie. 🤔

Het restant zou dan in maart worden verrekend.

 

 

Reputatie 5
Badge

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 


@Jason Helaas Jason, denk dat er iets is mis gegaan, ik zie net de laatste rekening van februari en daar wordt gewoon € 37,50 in rekening gebracht en dus niet de € 59,51 afgetrokken die ik nog tegoed had?

 

Reputatie 2

Moderator edit: meerdere posts geplaatst over hetzelfde onderwerp, deze daarom verwijderd.

Reputatie 7

Hey @Wiresh-,

Goed dat je dit bij ons aankaart. Zo te zien is de vergoeding die mijn collega heeft ingediend niet op de juiste wijze ingediend en daarom ook niet goedgekeurd en verwerkt. Ik heb zojuist voor de door jouw genoemde periode een vergoeding ingediend. Zodra dit bedrag is goedgekeurd en verwerkt dan ontvang je daar per e-mail een bevestiging van. De e-mail zou je normaliter binnen een week moeten verwachten en de terugbetaling wordt in mindering gebracht op je factuur. Sorry voor het ongemak!

Goedemiddag, 

Ik heb een vraag over mijn facturen over de periode februari-oktober 2019. In deze maanden is het FOX Sports Eredivisie tv-pakket volledig aan mij gefactureerd, terwijl ik gebruik maak van de Klantenvoordeel. Ik kwam hier in november 2019 achter en zag ook dat het pakket toen was uitgeschakeld. Deze actie was niet gebeurd vanuit mij. Wel ben ik overgestapt in begin 2019 naar een ander T-Mobile Thuis pakket.

Ik had in november 2019 contact gehad met een T-Mobile collega, omdat ik graag de kosten van het FOX Sports Eredivisie tv-pakket verrekend wil zien. Hij gaf aan dat te gaan regelen, maar zie dat dit nog steeds niet is gebeurd. 

Kan ik hier nog een terugboeking van verwachten?

Reputatie 5
Badge

@Jason, ok bedankt, dan is het duidelijk en gaan we daar maar vanuit 😉

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 

Reputatie 5
Badge

De laatste rekening voor mij was € -59,51 i.v.m. een compensatie.

Er is niks afgeschreven, maar ook die € 59,51 is niet bijgeschreven?

Reputatie 7
Badge +16

 Hoi @Jan Blom,

 

Dat maak ik graag voor je in orde! Stuur mij jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toe in een privébericht, dan ga ik vervolgens zo snel mogelijk voor je aan de slag. :smile: 

  1. Hoi ik wil graag de incassodatum wijzigen naar de 25e voor `thuis`
Reputatie 7

Hey @Patrick_Vlist,

Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de genoemde periode. Zodra dit bedrag is goedgekeurd, ontvang je gelijk een bevestiging per e-mail. De vergoeding wordt daarna in mindering gebracht op je aankomende factuur. Mocht je nog problemen ervaren dan kun je bij ons altijd terecht!

Beste, 

Vanaf 1 november 2019 overgestapt naar T-Mobile en na erg intensief contact met het forum, klantenservice en klachtencompas, eindelijk werkende internet en tv sinds 12 december 2019.

Tijdens dit contact met jullie werden er steeds oplossingen en compensatie beloofd en er zou contact opgenomen worden. 

Tot op heden niks gehoord en vandaag is gewoon de volledige factuur afgeschreven. Wanneer ik bel met de klantenservice kunnen ze niks doen, want dat is een andere afdeling…

Ik zou graag mijn geld terug willen van 1 november tot en met 12 december.

Met vriendelijke groet, 

Patrick van der Vlist 

Neem effe pauze @Jason met een bak sterke koffie zodat je het weer scherp ziet en geen oude koeien gaat oprakelen, @BertV00 heeft dit in 2018 al gevraagd, die was dan ondertussen allang overgestapt als dat niet geregeld was vorig jaar.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BertV00,

 

Dat is natuurlijk zeker mogelijk, maar wanneer ik jouw profiel open zie ik dat je al in de 3e betaalcyclus zit. Dit houdt in dat jouw maandbedrag altijd rond de 30e van de maand afgeschreven wordt. Kan ik iets anders voor je doen? IK hoor het graag, we zitten altijd voor je klaar! :smile:

Dat kan kloppen, 27/11 opgezegt, 1 maand opzeg termijn en de factuur word altijd eerder opgemaakt en je betaald altijd vooruit, je wijziging is pas daarna geweest, er zal dan op de volgende factuur een verrekening plaats vinden van het teveel betaalde bedrag.

Hallo,

 

per 27/11 is mijn Thuis abo aangepast naar alleen internet. Er is voor december het volledige oude bedrag geïncasseerd, lijkt me niet de bedoeling. Ik ontvang graag restitutie en de bevestiging dat dit voor de toekomst ook goed geregeld is. 
 

groet Sarinah

Dank je wel

Reputatie 7

Hi @Em-v, ik geef je graag meer informatie! Op 03-11-2019 ben je gebruik gaan maken van het nieuwe Uit + Thuis voordeel waarbij je € 5,- korting per maand ontvangt op je internet abonnement. Daarvoor maakte je gebruik van een andere korting, Klantvoordeel. Je betaalt je factuur altijd een maand in het voren en omdat je korting is gewijzigd wordt er daarom een herberekening gemaakt. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :slight_smile:

Hi @nodrog352 Can do! If you could send me a private message with your full address, date of birth and the last four digits of your bank account then I will change the collection date for you.

Dear T-mobile, 

I would like to move my collection date to the 30th. 

Thanks

Gordon

Ik heb een vraag over mijn rekening van november. De rekening is 6 euro hoger dan andere maanden en er worden verrekeningen gemaakt met september en oktober die ik niet begrijp. 

Mijn rekening voor december wordt dan weer 3 euro minder dan normaal. Waar komen deze verschillen vandaan?

Reputatie 7

Hey @Dr.Rico,

Ik heb zojuist de incassodatum voor je aangepast! Let wel op dat deze wijziging pas in februari van start gaat. Tot die tijd hanteren we je oude incassodatum. :relaxed:

Reageer