F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62847 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Dag Piotr,

 

dank voor je reactie en de oplossing, heel fijn! 

 

Reputatie 7

Hey @Ajee35,

Fijn dat je je rekeningnummer nu zelf hebt aangepast en de betalingen wederom probleemloos verlopen. Ik heb vandaag mijn sympathieke pet op en ga daarom ook de € 15,- incassokosten voor je vergoeden. :wink: Dit bedrag wordt aankomende maand in mindering gebracht op je factuur. Mocht je in de toekomst van rekeningnummer wijzigen, vergeet dit dan niet aan te passen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. 

Beste T-Mobilers, een vraag van een trouwe gebruiker:

 

Jullie brengen me op mijn laatste factuur 15 euro in rekening voor “buitengerechtelijke incassokosten”.

Nu vind ik dat een wat agressief beleid, maar goed, dat is aan jullie. Sympathiek is anders.

Belangrijker: jullie probeerden -zag ik nu- de betaling nog steeds van mijn oude rekening af te schrijven. Ik al een tijd geleden geswitcht naar een andere bank en heb daarbij gebruik gemaakt van de overstapservice. Deze service is inmiddels afgelopen, vandaar dat het nu pas opvalt dat jullie nooit mijn nieuwe rekeningnummer in jullie systeem hebben doorgevoerd (wat wel gebeurd had moeten zijn).

Ik heb het inmiddels zelf aangepast in my-t-mobile thuis. Kleine moeite (breng ik geen kosten voor in rekening :)

 

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de 15,- willen crediteren, zou dat lukken?

 

Hartelijke groet,

Arie

 

Reputatie 7

Hi @Yezse, we kunnen zeker de incassodatum voor je aanpassen! Je zit nu in het T-Mobile Thuis gedeelte maar ik zie geen T-Mobile Thuis abonnement op jouw adres, alleen een mobiel abonnement, klopt dat? Als het inderdaad gaat om je mobiele abonnement laat het dan even weten, dan passen we dit voor je aan.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yezse 

Staat je klantnummer in je profiel vermeld? Dan is het voldoende, morgen zullen de moderators het voor je regelen.

Hi T-mobile,

Voor zover ik kan vinden is een reactie hierop een van de (enige?) manieren om de incasso datum te doen wijzigen. Ik zou deze graag verplaatst zien naar rond de 25e!? Is dit voldoende of moet ik telefonisch contact openemen?

Bij voorbaat dank! Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Dat gaan we in orde maken, geen enkel probleem! Vanaf mei zal jouw incassodatum verplaatst zijn naar rond de 30. Stay safe and strong! 💪

Reputatie 1

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Dan graag naar de 30e

bedankt Jason

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Reputatie 1

Graag wil ik de incasso datum na achter de 24e verschuiven.  Op de site draai je in rondjes als je dat zoek dus ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen

graag hulp hiervoor

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sylvia123456, het is gelukt! Vanaf volgende maand zal jouw incassodatum rond de 25e zijn in plaats van rond de 20e. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Ik sta klaar om je te helpen! 😉

Ik wil mijn incassomoment verplaatsen naar het tweede incassomoment van de maand. Met vriendelijke groet, Sylvia

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @YRN, ik heb het voor je gecheckt en zie dat het Thuis abonnement al rond de 25e/26e wordt afgeschreven. Om jouw mobiele abonnementen te wijzigen kun je in dit geval het beste een moderator van Mobiel berichten in een topic op hun pagina's. Het komt vast goed en als ik iets anders voor je kan doen, let me know! :grin:

Hi! Ik zou graag de incasso datum van al (3) onze abonnement willen gelijk trekken naar de 26e. Zouden jullie dit willen aanpassen? Thanks!

Reputatie 2

Thanks voor het crediteren. Alhoewel ik mij afvraag of het wel goed is gebeurd, maar ik zie het wel op de rekening.

Reputatie 7

Hey @JePe55,

Langzaamaan komt het einde in zicht en lossen we samen alle lastige puzzels voor je op. :muscle: Fijn om te lezen dat mijn collega je goed heeft geholpen met het indienen van de vergoeding voor de installatie- en activatiekosten. Om het plaatje compleet te maken ga ik een vergoeding indienen voor het info- en entertainment pakket voor de periode 17 t/m 21 februari. En voor de periode 1 t/m 22 maart voor Fox Sports Eredivisie. Zie:

Entertainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
Infotainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
FOX Sports Eredivisie (1 t/m 22 mrt) € 5,32
----------------------------------------------------------
Totaal: € 6,62

Dit bedrag wordt aankomende maand netjes in mindering gebracht op je factuur en krijg je dus netjes terug. :relaxed: De reden dat je niet meer je TV Voucher kunt inzetten, heeft te maken met het feit dat je nu gebruik maakt van ons nieuwe Uit & Thuis voordeel waarbij je onder andere € 5,- euro korting krijgt op je internetprijs en daarmee bespaart op je totale maandprijs. Mocht er iets onduidelijks zijn dan weet je ons te vinden. :wink:

 

 

Reputatie 2

Dus je geeft aan dat je als klant beter kan bellen? Ik heb afgelopen vrijdag in ieder geval weer (na de zoveelste keer) gebeld en ben toen direct geholpen. Zonder wachtrij. De gewaardeerde persoon bij klantenservice was zo aardig om het overzicht van de rekeningen al te sturen.Dat er nog steeds van alles fout is met de rekeningen had ik wel verwacht.
Installatie kosten, activatie kosten en ik zie dat er zender pakketten door belast zijn 17 t/m 21 feb info/enter en 1 t/m 22 maart fox sports, maar dat is allemaal onterecht. Voor de installatie en activatie kosten is al een crediteer ticket ingezet door degene bij de klanten\service ( :thumbsup_tone1: die weet hoe het moet).
Maar voor de zender pakketten gebruikte ik altijd de maandelijkse € 7,50 die ik in kan zetten als klantenvoordeel. Waarom moet ik dan nu in keer (deels) voor die pakketten betalen? Sterker nog. Toen ik die zenders uit wilde zetten, kon dat niet, want T-mobile was administratief bezig met mijn gegevens en account. ik kon niks aanpassen. Zelfs niet via de telefoon. Maar de toen betreffende persoon aan de telefoon verzekerde mij dat ik niks hoefde te betalen, want blablabla… (zie history dossier in het systeem)

Lang verhaal kort. Graag ook de kosten voor zender pakketten crediteren. Super thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JePe55, normaal gesproken wordt dit binnen 7 dagen opgepakt. Door de drukte wegens de crisis en een overvloed aan tickets kan het echter tot 2 weken duren voordat er een reactie komt. Ik heb zojuist een notificatie gekregen dat de facturen eindelijk klaar staan en dan op 1 factuur die de 21e wordt gefactureerd. Sorry voor alle ongemak! Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef me een seintje. Voor nu: blijf veilig binnen en veel sterkte in de crisis! :muscle_tone2:

Reputatie 2

:sleeping: Duurt lang…..

Reputatie 2

Moet het echt zolang duren? :sweat: (Zolang als in al 2 maanden)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @JePe55, ik heb het nagevraagd bij de verantwoordelijke afdeling en heb jouw situatie doorgezet naar hen. Zodra zij gereageerd hebben, pak ik het direct met je op. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JePe55, wow dat is inderdaad niet de bedoeling en duurt al veel te lang. Ik heb het gelijk nagevraagd bij onze specialisten en verwacht uiterlijk morgenmiddag een antwoord. Sorry voor dit ongemak! Het is niet heel netjes van ons om elke keer een ander antwoord te geven. Ik beloof je dat ik er alles aan ga doen om jou van het juiste antwoord te voorzien, maar vooral om het zo snel mogelijk recht te zetten. Je hoort morgen van me. Voor nu: stay safe and strong! 

Reputatie 2

He Peepz,modz, etc,

Ik heb sinds januari al geen rekeningen meer gehad. Fijn, “gratis” abonnementen. Maar schijn bedriegt natuurlijk, want de bedragen stapelen op. Goed, de hamvraag (na al meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice), waar blijven mijn rekeningen?

Gegeven redenen vanuit de klantenservice waarom ik er geen krijg, storing administratie, verwerkingstermijn verhuizing, krijg het later want verwachte datum is veranderd, administratieve termijn loopt nog en gegevens staan niet goed.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Patrick_Vlist, jouw vergoeding is er netjes door Piotr in gezet, maar is afgewezen na een check. Deze afwijzing heeft ermee te maken dat het totale bedrag lager was dan de periode waarin jij geen verbinding hebt gehad (1 november t/m 16 december, in plaats van 12 december). Hier kon mijn collega daarna niets aan wijzigen omdat dit vervolgens geautomatiseerd afgewezen is. Ik heb direct een nieuwe vergoeding aangemaakt waar de correcte periode op staat. Het spijt me oprecht dat het hierdoor zoveel vertraagd is. Je zult nu op de factuur van april dit totale bedrag in mindering gebracht zien worden.

@Piotr

Is er al iets duidelijk over mijn vergoeding?

Heb nog niks gehoord sinds mijn bericht 2 maanden geleden. 

Hoor graag van je, 

Met vriendelijke groet, 

Patrick van der Vlist 

Reageer