Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120687 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Reminder :)

Reminder :)

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Reminder :)

Reminder :)

Reminder! Tv box is ondertussen opgestuurd naar retouren.

 

Mijn pakket is terug gestuurd en al ontvangen bij odido (11 Maart).

Nu krijg ik een email voor een betaling van € 75,- 

Kunnen jullie dat annuleren?

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken om dit voor je uit te zoeken. Echter zie ik geen openstaande factuur of e-mail over dit bedrag. 

@tmku Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken om dit voor je uit te zoeken. Echter zie ik geen openstaande factuur of e-mail over dit bedrag. 

Ik neem aan dat je bij mijn profiel kijkt naar de klantnummer, maar het gaat om een andere; namelijk degene in mijn PM van een paar weken geleden naar jou, begint met: SPT

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Dank je wel voor de opheldering! 😊

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de apparatuur nog niet is verwerkt. Dit kan tot zes werkdagen duren nadat het pakket bij ons is binnen gekomen. Wil je mij de track & trace sturen in een privébericht? Dan kan ik deze in ieder geval in jouw abonnement noteren.  

Hoi @KarishmaPR, ik heb het direct nagekeken! Het is correct verwerkt in ons systeem, maar we konden deze automatische herinnering niet meer tegenhouden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

De 90 euro is toch bij mijn factuur van maart afgeschreven. Kunnen jullie dit zsm restitueren? Ik kan dit niet via de app aanvragen, dan krijg ik weer de chatbot…

Groetjes,

Karishma

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KarishmaPR, goed dat je aan de bel trekt, ik geef je graag de duidelijkheid die je verlangt! Ik zie dat de TV Box binnen is gekomen nadat deze factuur, achter de schermen, is opgesteld. Hierdoor konden wij de huidige factuur niet meer aanpassen. Geen zorgen, ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je de € 90,- zal terugkrijgen op de factuur van april. De vergoeding staat namelijk al gereed in het systeem, alleen kan de vergoeding pas geactiveerd worden met de eerstvolgende facturatieronde in april.

Je krijgt je geld dus absoluut van ons terug, de € 90,- zal vergoed worden in april, hier gaan wij voor je achteraan!

Goedendag,  Ik reageer een mail dat ik de tv box nog niet heb teruggestuurd. Maar ik heb dat 1 februari al gedaan. De bewijzen heb ik hier. Wat moet nu doen? Gr. Bas Lans 

Mod edit: vermeld graag niet je DHL Track & Trace nummer hier vanwege je privacy en de gegevens die hieraan gekoppeld zijn.

Beste,

 

ik heb mij internet pakket vernieuwd dus kreeg ik nieuwe Modem en wifi punt.

dus die oude Modem en wifi punt heb ik retour gestuurd, alleen ik heb niets ontvangen of het aangekomen os of dat het verwerkt is dus niet, ben benieuwd of het goed gaat..

het is ondertussen 2 weken geleden..

 

alleen ik heb geen retoursformulier ingevuld, want dat stond er niet bij, ik kon het in een doos doen en retour sturen..

Beste Odido,

 

Ik krijg melding dat ik een boete krijg omdat ik de apparatuur niet retour heb gestuurd. Dit heb ik wel degelijk gedaan. DHL heeft dit echter nog niet bij jullie bezorgd. Zie de track and trace:

XXXXX

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

Ik heb geen zin om 90 euro te betalen voor een fout van DHL/Odido? Kunnen jullie dit oplossen aub. 

Dank!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrIsmail, normaliter moet je dit kunnen zien in de Track & Trace van DHL maar ik zie nu dat die vast blijft staan. Gelukkig zie ik dat wij het netjes ontvangen hebben!  

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Baarts, geen zorgen: ik zie dat je de apparatuur netjes op tijd retour hebt gestuurd naar ons, maar dat het DHL niet is gelukt om het pakket bij ons te bezorgen. Ik heb daarom de retourmelding bij ons afgemeld, zodat jij hier geen boete voor zult ontvangen. In sommige gevallen is de melding al wel doorgezet en komt het bedrag op jouw factuur te staan. Als dit het geval is, laat het me dan gelijk weten zodat ik dit voor je kan vergoeden! 

Hi @Baarts, geen zorgen: ik zie dat je de apparatuur netjes op tijd retour hebt gestuurd naar ons, maar dat het DHL niet is gelukt om het pakket bij ons te bezorgen. Ik heb daarom de retourmelding bij ons afgemeld, zodat jij hier geen boete voor zult ontvangen. In sommige gevallen is de melding al wel doorgezet en komt het bedrag op jouw factuur te staan. Als dit het geval is, laat het me dan gelijk weten zodat ik dit voor je kan vergoeden! 

Top, bedankt. Ik ga het in de gaten houden. 

JOUW DIGITALE AFGIFTEBEWIJS

Beste CJW van Dijk,

Bedankt voor het inleveren van je pakket QR3STML010232751. We bezorgen je pakket bij T-Mobile Thuis (Retouren).

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hans1956, fijn dat je jouw verzendbewijs hier kon posten! Ik dook meteen je dossier in en ik zag dat wij je eerder vandaag een bevestiging hebben gestuurd dat je apparatuur heelhuids binnen is gekomen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet alvast van je weekend! 😄

Ik heb een email ontvangen met de titel: “We hebben de apparatuur nog niet ontvangen”

Ik ben zover ik weet nog klant bij jullie en heb geen annulering aangevraagd.

Hi,

ook ik heb de apparatuur retour gestuurd en heb nu ook een teeede herinnering ontvangen en boete melding. 10 januari geretourneerd, afgiftebewijs van DHL ontvangen. 
 

Graag reactie.


 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Dragana, ik zie dat je de apparatuur netjes en op tijd naar ons toe gestuurd hebt. Het kan tot 8 werkdagen duren voor jouw retour bij ons helemaal afgemeld en verwerkt is. Ik wil je daarom vragen om dit morgen nog af te wachten. Mocht je na morgen nog geen bericht van ons hebben ontvangen dat jouw apparatuur bij ons binnen gekomen is, laat het me dan weten zodat ik hiermee aan de slag kan voor je! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tmku, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie drie aanvragen in mijn systeem staan. Twee daarvan zijn afgewezen en bij één is er ook een installatie pakket verstuurd. Als het goed is heb je twee installatia pakketten thuis liggen, klopt dit? 

Hoi @Tommie van Odido, dank voor je reactie.

Dat klopt ik heb 2 pakketten waarvan ik 1 niet nodig heb gehad.

Er staat een klantcode op, welke van de twee verwachten jullie terug? (kan je in pm naar mij sturen)

En mag ik een werkende QR code voor de retourlabel, via de link krijg ik de error: “Retourlabel niet gevonden”

Zodra ik de QR code heb stuur ik hem gelijk terug.

@Dragana Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Goed nieuws, alle apparatuur is retour! 😀 Ik vermoed dat de track & trace niet meer is bijgewerkt, waardoor de status is blijven hangen. 

Zojuist de factuur ontvangen voor de apparatuur. Er gaat toch iets niet helemaal goed. 

Hi @Dragana, ik zie dat je de apparatuur netjes en op tijd naar ons toe gestuurd hebt. Het kan tot 8 werkdagen duren voor jouw retour bij ons helemaal afgemeld en verwerkt is. Ik wil je daarom vragen om dit morgen nog af te wachten. Mocht je na morgen nog geen bericht van ons hebben ontvangen dat jouw apparatuur bij ons binnen gekomen is, laat het me dan weten zodat ik hiermee aan de slag kan voor je! 

Hi Nora,

nog steeds niet afgeleverd. De termijn is nu ruim verstreken. 
 

Gr

Ik ontving vandaag een 2e herinnering om apparatuur (oude tv-box) terug te sturen met daarbij de melidng dat er 90 euro in rekening wordt gebracht. Maar ik heb, nadat de nieuwe mediabox was geleverd) de afgelopen 3 weken lang moeten wachten op een afstandsbediening voor de nieuwe mediabox omdat de eerste ab niet meer wilde koppelen en ik daardoor de mediabox niet kon gebruiken (bleef zoeken naar een ab). Ik heb dit ook 3 weken lang dagelijks telefonisch aangegeven bij Odido en elke keer kreeg ik de melding dat de ab verstuurd zou worden maar dat er een storing was. Ik moest dus noodgedwongen de oude tv box gebruiken en kon die dus niet terugsturen. Nu heb de afstandsbediening eindelijk binnen sinds een paar dagen en kan ik de oude tv box terugsturen. Dus daarom géén 90 euro in rekening brengen want Odido is zelf de oorzaak .  M vr gr, Wim

 

ps. Tommy heeft mij uiteindelijk geholpen en eind vorige wee de ab laten opsturen.

Reageer