Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120851 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 1

Hey @dku2022, geen zorgen! Ik heb de TV Box handmatig afgemeld in ons systeem. Je zult geen boete ontvangen. 

Beste @Tommie dank hiervoor. De status van het retourpakket is nog steeds onveranderd. Ik neem aan dat jullie hierover verder contact opnemen met DHL?

 

Reputatie 1

Goedenavond,

Vanmiddag heb ik op verzoek van T-Mobile mijn TV Box met accessoires retour gestuurd. Bij het PostNL punt ging er echter iets mis bij het uitprinten van het adreslabel, waarna de PostNL medewerker een nieuw retourlabel heeft uitgeprint, naar achteraf blijkt met een andere 3S code dan degene die ik via de email van T-Mobile had ontvangen.

Omdat er geen retour nummer in of op de doos zit, vraag ik me nu af, hoe u gaat herkennen, dat de opgestuurde TV Box die van mij is.

Indien u wilt, kan ik u via een DM de oude en nieuwe 3S code toesturen, tezamen met mijn klantnummer. Graag hoor ik of er dan nog meer gegevens nodig zijn.

Met vriendelijke groet,
John.

Alles terug gestuurd bericht van de DHL voor mij liggen, toch bericht dat t-mobile het niet heeft ontvangen en een rekening. Hier klopt toch niets van.

 

Groetjes Gerrie

Beste moderator,

Zojuist een mail ontvangen, dat mijn apparatuur nog niet retour is. Dit is echter op 07-12-2021 bij jullie afgeleverd volgens postnl.

Groetjes, 

Melanie 

Goedenavond,

Ik krijg zojuist wederom een herinnering omdat men de apparatuur nog niet retour heeft ontvangen. Hierin eveneens de stelling dat er kosten in rekening gebracht gaan worden á €70.

Ik heb, conform verzoek, op 15/12/2023 de doos (stukje nostalgie, de originele, roze T-mobile Thuis doos) met daarin de Zyxel T-50 router, de Zyxel WAP6807 en alle toebehoren (adapters, kabels, etc.) afgeleverd bij het DHL punt en heb hier ook een afleverbewijs van ontvangen (zowel fysiek alsook per mail).

Deze is volgens de Track & Trace op 20/12/2023 door DHL retour verzonden naar de verzender:

Kunnen jullie nagaan hoe het ervoor staat en voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht gaan worden?

Met vriendelijke groet,

Glenn

Goedemiddag,

Ik was van de week pas in de gelegenheid om mijn tv-box op te sturen, dit was nog net binnen de aangeven tijd zijn. Nu heeft het pakketje een paar dagen vetraging en heb ik toch bericht gehad dat ik de boete moet betalen. Hoe kan ik dit terug draaien?

Hieronder verzendbewijs:
Track and trace: 3SLFVZ650982646

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @melego 

Misschien is je retourpakket nog niet verwerkt dus je kan het beter nog een paar dagen afwachten, heb je het verzendbewijs nog? Die zou je hier kunnen uploaden zodat de moderators het kunnen toevoegen aan je account/profiel.

Verzendbewijs heb ik idd.

 

Reputatie 1

Hi T-Mobile,

 

Ik heb afgelopen week mijn Wi-Fi punt geretourneerd. Verzendbewijs heb ik bewaard.

Nu kreeg ik een mail met een herinnering om de Wi-Fi punt terug te sturen en met het bericht dat de € 70 in rekening gebracht zullen worden.

 

Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt!

Ook hier 2x een brief ontvangen (op het verkeerde adres) dat ik de apparatuur niet op tijd verstuur zou hebben. Het verzendbewijs heb ik niet meer. Wel de bevestiging dat het bij jullie binnengekomen is via de Post NL app. Deze heb ik ook al gemaild. 
 

Graag ontvang ik de bevestiging dat het nu afgehandeld is. 

 

Hoi ik kreeg net een mailtje dat de router nog niet ontvangen is en dat jullie 75 euro boete gaan rekenen

Ik heb de router 26 dec verstuurt en en ik ingelogd bij dhl en zie dat het pakket in schiphol-rijk ligt

Hoe zit het nou?

 

Mvg f dorst

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Stek81 ,

 

Deze brieven worden automatisch verstuurd. Dit is heel vervelend maar gebeurt helaas nog steeds.

Als je het verzend bewijs nog hebt kun je hier er een afbeelding van plaatsen. Dek wel eventuele privé gegevens af. Als je dat gedaan hebt kan een medewerker van T-Mobile dit aan je klantprofiel koppelen en ben je als het goed is af van die brieven en mails.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Reputatie 7
Badge +14

@Fdorst Post even je aflever bonnetje hier.De moderators kunnen dan sneller zoeken.

 

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍


Natuurlijk! Het is 1 van deze 2:

 

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Dit is de tweede

Kan een moderator mijn situatie bekijken? https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/t-mobile-modem-apparaat-boete-326208?postid=1575686#post1575686

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Reputatie 2

Hoi @RLeltz, dank dat je je verzendbewijs hebt toegevoegd. Ik heb je abonnement er direct bij gepakt en ik zie dat wij de apparatuur op 17 januari als ontvangen hebben geregistreerd. Waarom jij de e-mails ter herinnering ontvangt, is mij een raadsel. Ik voorzie geen problemen en verwacht niet dat je daadwerkelijk een boete op je factuur zult krijgen. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn, laat dan van je horen. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de boete direct ongedaan gemaakt wordt!

@Ginny Helaas, de factuur van €235 is zojuist daadwerkelijk afgeschreven.

Storneren of ga ik het snel van jullie teruggestort krijgen? :)

Hallo, deze maandag stop ik mijn tv-abonnement, dus ik ga de TVbox retouren. Dinsdag kreeg ik email "Bevestiging van je apparatuur (deel)opzegging".
1. "Download het retourlabel via deze link". Maar die link werkt niet: "404! Deze pagina is er niet"!
2. "Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S-code () naar het postkantoor en laat het daar printen". Maar nergens kan ik deze 3S-code vinden.
3."Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel". In mijn bestelling/Open bestelling staat  "TV-abonnement opgezegd". Maar ik kan geen retourlabel of 3s-code vinden, alleen "Zet het retournummer dat je van ons per e-mail hebt ontvangen op de buitenkant van de doos". Maar ik heb geen retournummer!
Kan Klantenservice T-Mobile Thuis zo vriendelijk zijn mij nogmaals een correcte e-mail te sturen met een werkbare link naar retourlabel, of 3s code, of retournummer?

Reputatie 1

I sent my Modem back 3 days! after you finally reconnected my internet, which was 8 weeks after I called to arrange my move. Hell no. You are not charging me 75eur for delayed return. This is laughable. I sent the box yesterday and it will arrive at your address on Monday, I would guess. I have a photo of the package number and box / etc. 

 

regards,

Joseph

Goedemiddag,

Ik heb mijn tv-box begin van de week teruggestuurd. In de mails over het terugsturen stond niets over een retournummer (wat ik hier in dit topic nog wel voorbij zie komen) en ik ben ook niet slim genoeg geweest om mijn klantnummer op het pakket te schrijven. Ik ging ervan uit dat het pakket via de code op het retourlabel aan mij zou worden gekoppeld, maar itt wat in de mail stond, konden ze met het retourlabel bij het pakketpunt niks. Geen probleem natuurlijk, het is toch een antwoordnummer, dus ze hebben gewoon een nieuwe 3S-code uitgeprint en erop geplakt, maar nu maak ik me zorgen dat mijn pakket min of meer anoniem bij t-mobile is bezorgd.

 

Vandaar alvast dit berichtje, waarschijnlijk overdreven vroeg, maar het pakket is als het goed is gister aangekomen, misschien is het nodig om de track & trace code aan mijn account te koppelen oid?

 

 

Alvast bedankt!

Goedenavond,

Ik krijg zojuist wederom een herinnering omdat men de apparatuur nog niet retour heeft ontvangen. Hierin eveneens de stelling dat er kosten in rekening gebracht gaan worden á €70.

Ik heb, conform verzoek, op 15/12/2023 de doos (stukje nostalgie, de originele, roze T-mobile Thuis doos) met daarin de Zyxel T-50 router, de Zyxel WAP6807 en alle toebehoren (adapters, kabels, etc.) afgeleverd bij het DHL punt en heb hier ook een afleverbewijs van ontvangen (zowel fysiek alsook per mail).

Deze is volgens de Track & Trace op 20/12/2023 door DHL retour verzonden naar de verzender:

...

Kunnen jullie nagaan hoe het ervoor staat en voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht gaan worden?

Met vriendelijke groet,

Glenn

Ondertussen ook even het afleverbewijs erbij gezocht voor de volledigheid:

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Glenn

Reputatie 7
Badge +15

Hello @josephj 

The procedure of returning your modem could take a bit longer but if you can upload the receipt here with the trace code I'm sure the moderators can put this straight for you.

In this period till they have processed the modem you could still get mails regarding this but you can simply ignore them.

 

Reageer