Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120849 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Evjali, bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs en sorry dat je ten onrechte waarschuwende e-mails toegestuurd gekregen hebt! Ik heb alle apparatuur retour gemeld in ons systeem en eventuele extra mails kun je volledig negeren en in de prullenmand deponeren.

Reputatie 1

Hi @Waqqas here is the receipt for the package. Sent yesterday. 

retournummer: XXXX

Many thanks,

Joseph

Moderator edit: please don't add personal and sensitive information to a public post.

@Jason huawei modem?

Ik heb brief ontvangen dat ik mijn modem nog niet heb teruggestuurd maar dat dus wel heb gedaan. Het Barcodenummer van PostNL is : 3SLFVZ106545740. Graag hoor ik of het  pakket in goede orde is aangekomen.

 

Reputatie 7

Hi @melego, super dat jij het verzendbewijsje hebt bewaard en hier hebt gedeeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik ben erg blij om te lezen dat jij inmiddels het bericht hebt gekregen dat de apparatuur goed bij ons is binnengekomen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Excuses voor het ongemak! Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Ik help je graag! ✨

Reputatie 7

Hi @Mo_123, helemaal super dat je gelijk de verzendbewijsjes met mij deelt! Ik vermoed dat het wifi-punt nog niet binnen is, aangezien het momenteel nog erg druk is bij PostNL. Voor de zekerheid heb ik in ieder geval een aanpassing verricht achter de schermen, waardoor het systeem denkt dat het wifi-punt (al) bij ons is aangekomen. Jij hoeft je dus geen zorgen te maken. Top dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. Mocht jij toch nog een e-mail hierover krijgen, dan is dat een automatische e-mail en kan je deze negeren. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat je het dan aan me weten? Ik help je namelijk graag! 😁

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cgeesink 

Het retourproces kan 2 tot 3 weken in beslag nemen dus alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kun je negeren.

Wanneer had je het pakketje opgestuurd? Het advies is om die 2 tot 3 weken even af te wachten.

Edit hij was 4 augustus ontvangen zie ik via de barcode.

Ga je verhuizen en neem je jouw T-Mobile Thuis diensten mee? Yay! 😃 Of heb je jouw abonnement opgezegd? Nay! 😞 Of misschien wil je wel gewoon de TV Box omruilen voor eentje met/zonder harddiskrecorder? In al deze gevallen vragen wij je om (een deel van) de apparatuur terug te sturen. In dit topic lees je precies hoe dit werkt!
 


Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

[Geen mobiele telefoons]

Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.

 

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!


Ik blijf emails en brieven ontvangen over het retoursturen van apparatuur nadat de TV receiver was vervangen.
De oude apparatuur is inmiddels al lang verstuurd en ontvangen!!
 


​​​Graag zsm de boel bijwerken. Ik zou het heel vervelend vinden een boete van €90.- te ontvangen terwijl het bij T-Mobile niet op orde is.

Al vast bedankt.

Mvgr,

Rense

Het pakketje in doos verstuurd op 2-8 

Reputatie 7
Badge +15

@Cgeesink 

Hij was afgeleverd op 4 augustus en kan 2 a 3 weken duren het proces. Die tijd is nu wel voorbij, wacht even op de reactie van een moderator.

Ik ben met t-mobile overgestapt naar een nieuwe klantnummer om gebruik te kunnen maken van 1Gb. Het oude apparatuur heb ik vrij snel naar het gewenste adres gestuurd met klantnummer erbij. Kunt u bevestigen dat deze is ontvangen? Ik krijg namelijk mails dat het nog niet ontvangen is.

Klantnummer: XXXX

Hierbij het verzendbewijs
 

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Hoi T-Mobile,

Ik heb mijn abonnement (alleen vast internet) opgezegd en heb een doos klaar staan met daarin: internetmodem, plastic plug voor in de vijfpuntsaansluiting in de muur en de zwarte voeding. Maar ik heb ook nog allerlei plastic dingen/doosjes/plaatjes en ethernet en telefoon kabels. Weet alleen niet meer precies wat nou van T-Mobile is en wat van een van m'n andere vorige providers. Ben bang dalijk een boete te krijgen omdat ik een snoertje ofzo niet heb teruggestuurd. Dus kunt u mij vertellen wat ik nou precies wél moet terugsturen en wat niét (en ik dus zelf mag houden)? Het gaat dus om een vast internet-only abonnement.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ali-tm1 

Het retourproces kan 2 a 3 weken duren voordat alles is verwerkt. Alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kan je negeren.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @btimmer, ach maak je geen zorgen, zoiets kan altijd gebeuren en ik vind het juist super dat je er nu al mee komt. Ik zal de track&trace in de gaten houden en de TV Box afmelden zodra deze binnengekomen is bij de distributiepartner. Bedankt voor het melden en het komt helemaal goed, dat beloof ik! 😄👍

Reputatie 1

Ik heb vorige week terug gestuurd

1 wifipunt

2 tvboxen

Alle kabels en adapters

Krijg van de week email hebben ontvangen

1 wifi punt

0 tv boxen

En het zat allemaal in een doos

Hoi,

Ik heb op 19-11-20 mijn TV-Box retour gestuurd en hij is afgeleverd door POSTNL op 20-11-20.
Echter heb ik gisteren een mail gekregen dat ik een boete moet betalen als de tv-box niet op tijd wordt teruggezonden. Kunnen jullie kijken waar het mis gaat?

 

 

De reis van je pakket

Volg het stap voor stap

  1. 20 november 21:30

    Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

    Bezorgd op 20 november 21:30

  2. 20 november 3:57

    Zending is gesorteerd

  3. 19 november 11:40

    Zending is ontvangen door PostNL

  4. 19 november 11:38

    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cgeesink, bedankt voor je verzendbewijs! Het gewicht van jouw geretourneerde pakket komt overeen met het gewicht dat een pakket zou moeten hebben waar één Zyxel modem in zit. 

We ervaren nog een nasleep van verzendissues waarbij afgeleverde pakketjes inderdaad niet retour gemeld worden bij de distributie - sorry voor het ongemak. De problemen lijken inmiddels grotendeels verholpen, maar we werken nog aan een definitieve oplossing om de workaround overbodig te maken. Nogmaals bedankt en negeer alsjeblieft de waarschuwingen en e-mails met aankondigingen afkoopsom/boete die je straks ontvangt. Een prachtig weekend toegewenst! 😎🌞

@Waqqas Thanks voor je reactie en hulp! 😄

Hello,

i've sent my modem but it is still being handled by dhl (Klaar voor versturen naar het sorteercentrum ) since 11/03/2023.

today i got an email that i have 8 more days to deliver it but it is no longer in my hands, what shall i do ?

 

3STML010028136

Reputatie 1

Op 16 juni de tv-box geretourneerd en tot op heden blijft deze bij DHL hangen in de sorteerfase. Kunnen jullie nagaan of deze niet toevallig al binnen is gekomen?

T&T: 3STML010067596

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @samux9292, I would call DHL to see what's going on. After that, could you provide feedback here? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RLeltz, niet heel handig dat er toch besloten is om jou het bedrag in rekening te brengen, een vreemde gang van zaken. Ik zie dat onze collega's het bedrag al gelijk gecrediteerd hebben. Dit zal daardoor op een later moment vergoed worden aan je. Ik zou voor nu de rekening zeker niet storneren, dat zorgt voor problemen. Laat het alsjeblieft eventjes staan zoals het is - hoe rot ook. Sorry voor deze onterechte actie!

Hi @samux9292, I would call DHL to see what's going on. After that, could you provide feedback here? 

Hello,

yes they say it is still being sorted and that is all. via their chatbot. and on the phone none is answering.

more details on the status:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Deniesi, top dat je ernaar vraagt! Kabels zijn geen vereiste om te retourneren. We noemen dit ook wel accessoires, met andere woorden, het is aan jou om te beslissen wat je ermee doet. Je mag ze meesturen, maar het zal absoluut geen boetes opleveren. Modem, eventuele TV Box(en) en een eventuele Media Converter (die kreeg je enkel bij Glasvezel wanneer je geen Draytek modem hebt) zijn in bruikleen en willen we graag terug.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord! Thanks voor je medewerking en het retourneren van de apparatuur. Kan ik je ergens anders bij helpen? 😄

Hallo! Ik was door omstandigheden te laat met het inleveren van de apparatuur. Ik baal natuurlijk van de boete en vond het zonde van de apparatuur. Ik heb het daarom maar naar het antwoordnummer uit dit topic gestuurd: 3SOPKL26636520. Ik heb de boete nog niet binnen, kunnen jullie nog iets regelen?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AlbertG, goed dat je dit laat weten! Ik heb meteen gecontroleerd wat je kunt verwachten. Gelukkig geven we je tot 10-06-2023 om de apparatuur te retourneren. Hou in de gaten of je komende week of begin van volgende week een bevestiging van de ontvangst krijgt. Dan weet je zeker dat alles goed is aangekomen, gezien je niet de QR code hebt gebruikt. Hou tot zover het verzendbewijs bij je. Bedankt! 😄

Reageer