Info

Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 362 reacties
  • 85341 Bekeken


Toon eerste reactie

362 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @Soundwork08, goed dat je ernaar vraagt en top dat je het alvast wilt retourneren! 😄 Het is echter niet aan te raden om dit te doen voordat je abonnement eindigt, dan loopt het administratief namelijk inderdaad verkeerd. Ons systeem kan dan niet de link leggen tussen de reeds teruggestuurde apparatuur en wat er nadien, officieel, zou moeten worden teruggestuurd. 

We zullen je oprecht gaan missen, maar veel plezier bij je nieuwe Glasvezelprovider! Mocht je je bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij de club! 😉

 

 

Goedemorgen, 

Ik heb op 28 oktober alle apparaten van T-Mobile retour gezonden.

Maar nu heb ik een mail ontvangen daarin staat dat er niets ontvangen is 

Hierbij stuur ik u het retour zending bewijs.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd 

En spoedig iets van u te vernemen. 

Met vriendelijke groet XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

 

Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

 

Is dit bewijs genoeg dat ik de apparatuur heb terug gestuurd?

 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @Arie99 en @Imbrex, bedankt voor jullie verzendbewijzen! Ik heb deze toegevoegd aan jullie klantprofielen en de apparatuur afgemeld. Er zal nu geen boete verschijnen, sorry voor het ongemak!

@Imbrex Mag ik je nog verzoeken om de openstaande bedragen alsjeblieft over te maken, anders ontstaan daar wellicht buitengerechtelijke incassokosten op en dat willen we absoluut niet. Indien ik je kan helpen, let me know! 😊

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Rense01,

Handig dat je ons inlicht! Excuus, ik zie dat jouw retourpakket inmiddels is binnengekomen, alleen heeft dit vanwege de vertragingen bij PostNL langer geduurd dan doorgaans gebruikelijk is. Hierover vind je meer informatie in het volgende topic: [Info] Drukte bij PostNL en vertraging pakketten. Ik zorg ervoor dat alles hier op orde wordt gesteld!

Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!

 

Bewijs van inlevering bij Bruna Heyhoef Tilburg

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ertainl, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou jij mij misschien een foto kunnen sturen van beide modems? Dan kan ik aan de hand daarvan bepalen wat jij het beste kunt doen. Ik wil namelijk graag even dubbelchecken of jij inderdaad twee modems hebt binnengekregen. Lukt het jou om hier een foto van te delen? Dan ga ik voor je aan de slag. Dankjewel alvast! 😊

Reputatie 6
Badge +3
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

Hi Lia,

Goed dat je dit topic hebt bekeken! De hardware die je van ons hebt gekregen is in bruinleen uitgegeven. We krijgen dus graag van jou terug: het modem, de TV Box, adapters, HDMI-kabel en de afstandsbediening. Het verzenden is gratis. Alvast bedankt voor het terugsturen!
Reputatie 6
Badge +3
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!


Hallo,

Hier de T-Mobile Thuis moderator 🙂. Ik wil graag meekijken in jouw abonnement om te zien waarom je nog geen brief en retourdoos hebt ontvangen. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik er samen met jou voor dat je opzegging goed verloopt! Ook al zie ik je natuurlijk liever niet gaan...
Hallo T-Mobile,

Ik heb de modem en het interactieve tv-kastje (incl adapters, afstandsbediening en HDMI kabel) retour verzonden. Als bevesting krijg ik een email met daarin:

0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Waarom staat modem op 0? Deze was weldegelijk onderdeel van het pakket dat ik heb opgestuurd.
Reputatie 6
Badge +3

Hallo Marc,

Bedankt voor het terugzenden van de apparatuur. Ik ben het direct voor je gaan nakijken. In ons systeem staat dat ook het modem bij ons terecht is gekomen. Ik vermoed dat de mail eerder verstuurd was dan alle hardware verwerkt was, excuus voor de verwarring. We hebben dus alle apparatuur netjes van jou teruggekregen, dus dat is afgehandeld. Hopelijk zie ik je in de toekomst nog eens terug bij T-Mobile Thuis!

@Lisa hierbij de gevraagde foto

 

Hooi, ik heb vandaag email gekregen waar staat dat ik heb nog niet aparatuur terugestuurd en krijgt ik 75 euro boete maar ik heb nooit deze retur dozen ontvangen kan gebeuren dat die was bij mij buurman geleverd wij hebben 4 appartements met 130 nummer maar ABCD. Ik dacht dat jullie willen die modem niet terug
Reputatie 6
Badge +3
Hi blixamb,

Ik snap dat je graag uitleg wilt over deze e-mail. Ik leg je het dan ook graag uit! Alle apparatuur die je van ons ontvangt, krijg je in bruikleen. Daarom ontvangen wij deze graag terug. Zou je het modem alsnog terug willen sturen? Je kunt het ook in een oude schoenendoos doen en naar ons adres (zie de video) sturen. Zodra wij het modem binnen hebben, vergoed ik graag de boete voor je. Bewaar daarom het verzendbewijs goed! Ik hoor graag van je.

Bedankt voor de snelle reactie

Goedendag, 

 

Ik heb de wifi versterker inmiddels terug gestuurd naar krijg nog steeds brieven dat deze nog niet is ontvangen en ik hiervoor een extra rekening krijg. Het retournummer is XXXX

 

Moderator edit: retournummer verwijderd, deze bevat jouw klantnummer. Graag geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Eric Druijff 

Hoef je geen klantnummer of iets dergelijks op de retourbox te zetten?
Reputatie 1

Ook ik heb mijn modem netjes teruggestuurd maar krijg nu toch de e-mail dat er €75 gaat worden berekend. Ik heb het verzendbewijs bijgesloten.

 

Door deze slordigheden snijden ze zich toch behoorlijk in de vingers, daarbij een belabberde kwaliteit van hun internetbandbreedte en TV-beeld. Overstappen naar KPN, die levert wat ze beloven👍

Hi, I have the similar problem, I received an email to return the modem (below), but I didn't get the returnbox and even the letter about it . I sent an email to the klantenservice and got the ticketnummer Ticket#2018082711000981, but in response they specify that response could be done in 6 days, which I don't wait. Calling is taking too much waiting for an answer, that's why I'm posting here. Could you please help me to resolve this problem, get the returnbox so I could send the equipment back?

Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 165.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen
1. Gebruik de retourdoos die je 3 weken geleden van ons hebt ontvangen
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt (www.kiala.nl) of PostNL Servicepunt (www.postnl.nl)

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
Reputatie 6
Badge +3
Hi trampam,

I'm sad to read that you're leaving us. You don't have to wait until we send you a box, you can use for example a shoe box you don't need anymore. I see my colleague has sent a box to you. Thanks in advance for returning the modem and TV Box to us! Hope to see you at T-Mobile Thuis again soon.

Reageer