Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik stond in de startblokken om jou te helpen @Maarten Schadd, máár ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. Gelukkig kan je nu inloggen! Goed om te weten: als je eenmaal één keer bent ingelogd met jouw @t-mobilethuis e-mailadres, kan je in het vervolg ook met jouw Gmail adres inloggen. Wel zo handig! 😉

Beste, het zal u niet verbazen gezien het onderwerp van dit topic, maar ook ik krijg geen e-mails om mijn wachtwoord te resetten. Kunt u mij ook helpen?

Net abonnement afgesloten en bevestiging ontvangen per mail. Nu kan ik niet inloggen op My Tmobile Thuis. Ik krijg de volgende melding



WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Kunnen jullie me hierbij helpen?
Reputatie 7
@dchan Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met hulp van een collega, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten en alvast van harte welkom! 🙂

Hallo!

Ik kan me helaas niet inloggen bij T mobile Thuis, wel bij mijn mobiel account. Er staat: “We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.” Helaas komt deze mail niet aan.

Kunnen jullie me helpen?

Mvg, Eléna

 

Ik probeer een wachtwoord aan te vragen maar ik krijg maar geen reset email hiervoor. Kunnen jullie me helpen?



MvG,



Ersin
Reputatie 7
Badge +4

Hey Eléna @E.F.,


Dat kan goed kloppen! Voorheen was het herstel e-mailadres het T-Mobile Thuis e-mailadres dat wij voor je hadden aangemaakt. Zojuist heb ik dit gewijzigd naar het privé e-mailadres dat bij ons bekend is en die jij ook gebruikt voor jouw Community account. 

Mocht de Community of ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reputatie 1

Hoi 

Ik kan ook niet inloggen 

Zegt telkens kan nu niet inloggen

Probeer t later nog eens

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Hi @ersinguner28, als je de e-mail ook niet in je spam box ontvangt dan kan dat zeker! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het My Thuis account voor je!

Hi, , I have never received a confirmation email. I cannot create a Thuis account. Even if I click on password reset etc. I don't receive any mails.

Reputatie 1

Heb ook gebeld met t mobile

Maar word ook telkens doorgelinkt naar t mobile mobile

 

 

Hoi,



ik heb hetzelfde probleem. Ook geen mail ontvangen in de spambox. Kan ik hiermee geholpen worden?

Kan niet inloggen bij tmobile thuis, hij gooit me steeds naar t mobile mobiel. Ik heb verschillende inlognamen voor de 2 diensten en dat werkt dus niet blijkbaar

Reputatie 7
@ersinguner28, @Saida72 Ik heb voor jullie beide het account zojuist gereset en de inloggevens doorgestuurd via een privebericht![/h4]

Ik wil een account aanmaken en inloggen op myt-mobile thuis, maar ik krijg geen mail binnen

Reputatie 1

Dat heb ik dus ook

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pvh23, bedankt voor je melding, apart dat onze website terug in de tijd kan reizen haha! Het is goed om dit een volgende keer wel weer correct te vermelden. In ieder geval fijn om te horen dat het inloggen je weer lukt en ik wil je een heel mooi weekend toewensen! 😄

ik wil inloggen op my T-Mobile thuis, maar het wachtwoord schijnt niet te kloppen. Nieuw wachtwoord aangevraagd, opnieuw geprobeerd in te loggen, zonder resultaat. Opnieuw wachtwoord aangevraagd en idem dito.



Dus: hoe log ik in?
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wesley999, welkom op de Community en bij Thuis!

In jouw klantprofiel zie ik dat het gelukt is om een My T-Mobile Thuis account aan te maken en deze is nu ook geregistreerd, lukt het ook om in te loggen nu? Zo niet, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op zodat je weer kunt inloggen!

Reputatie 7

Hi @RLeltz, top dat je dit zo razendsnel kon aanvullen - merci! Als jij nog op de volgende vragen terug kan komen, dan zet ik al deze informatie graag door naar onze technische dienst. Er wordt namelijk heel hard gewerkt om dit issue op te lossen en hoe meer voorbeelden we doorzetten, hoe sneller de oplossing aan het licht komt:

  • Heb je ook geprobeerd om in te loggen in de App via de telefoon/tablet of heb je dit enkel geprobeerd via de webbrowser? 
  • Gebruik je ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Heb je ook geprobeerd om specifiek op ‘inloggegevens vergeten’ te drukken? 
  • Gebruik je hetzelfde e-mailadres voor zowel de Mobiele als de Thuis omgeving? 

Als je dit kan aanvullen, dan zou dat super zijn. Merci! 😊

Ik heb zojuist een contract afgesloten voor tv en internet. Ik heb alleen het contract nog niet ontvangen via de email. Ik heb wel een smsje gekregen met de vraag om gegevens van mijn huisige provider door te sturen. Ik heb een wachtwoord aangevraagd bij my tmobile thuis maar ook die ontvang ik niet.

Goedenavond, moet helaas hier inloggen via mijn t-mobile mobiel account, want het My T-mobile Thuis account welke ik samen met mijn vriend heb, werkt niet neer. Ik moest een nieuw emailadres opgeven, maar nu krijg ik nergens meer bevestigingsmails. Ik kan geen wachtwoord resetten en ik kan ook niet meer inlogen via de @t-mobilethuis.nl mailadres.

Kunnen jullie dit fixen?

Gr, Karmen

Sinds enige maanden lukt inloggen op de homepage van T-Mobile Thuis niet meer omdat de aparte homepage van My T-Mobile Thuis blijkt te zijn verwijderd, althans je wordt doorgeleid naar de website van T-Mobile Mobile, omdat men bedacht had wat ik 5 jaar geleden al wilde maar toen niet kon: 1 abonnement en 1 gebruikersnaam voor zowel mobiel als thuisbellen in Internet. Het was dus niet mijn schuld dat ik 2 accounts met hetzelfde emailadres had. Vanaf begin moest ik het doen met 2 websites en 2 wachtwoorden om mijn klantgegevens te managen, doordat men niet in staat was bij mijn overstap van internet en mobiel tegelijk alles-in-een contract aan te bieden, met zowel thuisbellen, internet en tv en mobiel. Totdat ze opeens besloten dat het wel kon en alle lopende contracten dus in elkaar moesten worden. Maar ja. Hoe doe je dat met al je bestaande cliënten? Typisch voorbeeld van hoe digitalisering de cliënten even negeert en buitenspel zet. Ik kon opeens niet meer bij mijn T-Mobile Thuis account, want het zat allemaal bij T-Mobile Mobile, behalve mijn oude T-Mobile Thuis gegevens dus: die waren foetsie. Na maanden vruchteloos gechat is het nog steeds niet geregeld en blijkt de samenvoeging van mijn accounts niet te werken. Ik krijg nu nota bene zelf de schuld, namelijk omdat ik 2 accounts had met twee dezelfde email-adressen. Hoe stom is dat! De enige houtje – touwtje remedie die een medewerker me ten langen leste adviseert is om een nieuw en hetzelfde wachtwoord voor beide accounts in te stellen. Ja daag. Een gotspe  Dank voor de tip. Dat werkt bovendien niet: men is nog steeds niet gereed met het overzetten van de account en ik kan dus nog steeds niet inloggen op mijn Thuis account. Pff.

Reputatie 7
Hi @heinkellady, dat gaan we oplossen! Log de eerste keer in met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres via deze link, dan moet het helemaal goedkomen. Mocht het ook dan niet lukken, stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het account voor je!



@larissie86, mooi om te horen dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, welkom! Je zou inmiddels in moeten kunnen loggen op My T-Mobile Thuis, mocht het niet lukken laat het dan zeker weten!
Reputatie 7
Badge +4

Hi @KarmendB,

Goed dat je dit hier aankaart! Zoals je zelf al aangeeft is jouw Community account gekoppeld met jouw mobiele abonnement. Hierdoor kan ik alleen niet bij het Thuis abonnement komen. Zou je mij daarom via een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik met jullie mee kan kijken:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van de IBAN.

Dit zal snel gefikst zijn!

Reageer