Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.

of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.

krijjg melding email adres en ww gaan niet samen

goed begin!!!

Groet dirk
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nu1silva 

Kom je niet op de inlog pagina? Ik keek net en ik ervaar daar geen problemen mee. Probeer het eens via een andere browser of andere apparaat.

Reputatie 7
Hi @Dirkjs, geen zorgen, dat gaat lukken! Op welke manier probeer je in te loggen? Voordat je de eerste keer in kan loggen moet je eerst het My Thuis account activeren via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. De e-mail is verzonden op 3 juni dus ik vermoed dat er net te snel bij was met inloggen 😉 Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Reputatie 1

Hello @Waqqas

sorry als ik niet duidelijk was. Ik kan naar de inlogpagina gaan maar als ik inlog krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis."

Ook ik kan geen wachtwoord krijgen met mijn @t-mobilethuis.nl mailadres.

Ik gebruik de link uit de welkomsmail en heb precies de handleiding gevolgd, maar krijg steeds de melding:



'Het e-mailadres [...]@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.'



Dus hoe kan ik nu inloggen? De telefonische klantenservice raad me al een paar dagen aan later nog eens te bellen omdat het drukker is dan ze gewend zijn, dus daar heb ik ook niet veel aan. Ik wil graag m'n overstap gegevens invullen.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @nu1silva, bedankt dat je de foutmelding meestuurt, zo kunnen we duiden waar het probleem vandaan komt! 

Er zijn geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis ofwel de inlogpagina van het dashboard (de link is klikbaar), daarmee kunnen we voorzichtig concluderen dat er problemen op serverniveau of in de browser zijn. Welke browser en browserversie gebruik je op dit moment? Ik heb het aan mijn kant met Chrome en Firefox geprobeerd en kom zonder foutmelding op de pagina terecht:

Kun je het nogmaals proberen, in bijvoorbeeld incognitomodus en met een andere browser, alsjeblieft? Probeer ook meteen cookies te verwijderen:

Cookies verwijderen in Chrome

  1. Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Geschiedenis' > 'Geschiedenis'
  2. Klik in de linkerbalk op 'Browsegegevens wissen'
  3. In het menu 'Browsegegevens wissen' heb je bovenin de optie om browsegegevens te wissen vanaf het eerste gebruik tot en met alleen het laatste uur.

Indien het nog niet lukt, geen zorgen! Laat het me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk verder op voor je!



Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!





Dat heb ik een week geleden gedaan, tot op heden nog niet geholpen.

Ook aan de telefoon na eerst 20 min in de wacht nog geen oplossing. Nadat de medewerker intern ging bellen voor een oplossing en mij weer in de wacht zette werd de verbinding na een tijdje automatisch verbroken en kon ik weer van voor af aan beginnen. Ik kan dus nog altijd geen wachtwoord aanvragen met mijn @t-mobilethuis.nl adres.

Waardeloos, ik heb inmiddels maar geannuleerd. Als dit al zo lastig gaat, wat dan als er een keer echt iets niet werkt?
Ik kan ook niet inloggen voor my t-mobile thuis en bij opvragen wacvhtwoord ontvang ik geen email.

Zouden jullie kunnen aangeven hoe ik dit kan oplossen.

Dank alvast!

Ik krijg geen mail met wachtwoord dus kan niks installeren ik zit zonder internet en tv 

 

Reputatie 7
Hey @inlogklant, wat jammer dat je je abonnement al hebt opgezegd! Ik had je graag willen helpen met een tijdelijk wachtwoord. Ik hoop je in de toekomst wel weer te mogen verwelkomen!



Hoi @WoutG, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Patje84 

Voor het aansluiten van je modem heb je geen T-Mobile thuis account nodig of om je diensten te activeren bijvoorbeeld.

Wanneer je een wachtwoord aanvraagt voor een T-Mobile thuis account dan kan het wel eens even duren voordat je een mail ontvangt, ik kreeg hem de volgende ochtend pas en hou ook je spam in de gaten.

Hier ook een nieuwe klant die probeert een t-mobile thuis account te activeren....



Het e-mailadres x.xxxxxxx@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Mjah, gisteren avond geprobeerd, geen effect, nu wederom niks en ik wil toch even de gegevens van mijn huidige provider doorknallen ivm overstapservice.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Patje84, inmiddels is het gelukt om een My T-Mobile Thuis account aan te maken, zie ik, top! Indien je nog hulp kunt gebruiken, laat het zeker weten. Veel plezier met jouw abonnement straks!

Reputatie 2

Goede avond,

Nu eindelijk een mail ontvangen dat T-Mobile is vernieuwd, maar het toevoegen van een bestaand abonnement lukt nog steeds niet.

Ik krijg deze reactie: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Na zes maanden ben ik het nu echt zat! Internet werkt al sinds mei niet lekker thuis en kan er niks aan veranderen. Ik kan mijn facturen niet inzien en naar mijn boekhouder sturen. EN ONDERTUSSEN WEL ELKE MAAND DE VOLLE MEP BETALEN! 

Ik zou het heel erg fijn vinden als hier een compensatie tegenover staat, want het is echt te absurd voor woorden dat ik nog steeds niet bij mijn eigen gegevens kan, laat staan dingen wijzigen en ondertussen maar gewoon betalen. Dit is al sinds mei aan de gang.

Jullie leveren geen goede service, ik krijg geen waar voor mijn geld! En het zal best dat jullie je een slag in de ronde werken, maar de manier waarop dit is aangepakt is niet oké richting jullie klanten.

 

Graag een gepaste reactie.

Renske

Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.

Hoi,

 

Ik probeer al tijdje in te loggen in de Tmobile thuis omgeving, echter krijg ik constant de error pagina te zien op de browser (edge en chrome). Het werkt echter wel op mijn mobiele telefoon maar dat is natuurlijk niet erg handig vind ik. Kan hier iets aan gedaan worden?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bertraket, welkom op onze Community!

Dit is een bekend probleem, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Op dit moment durf ik niet te zeggen hoe lang dit zal duren. We gaan voor je aan de slag!



Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.






Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account. Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.

Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?




Ik heb exact hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdagochtend al contact gehad met de klantenservice. Nog steeds niet opgelost!



Gelukkig heb ik nog de escape route van de 14 dagen bedenktermijn. Hopelijk hoef ik daar geen gebruik van te maken en is het probleem snel opgelost.



In ieder geval geeft dit nog niet veel hoop voor mijn toekomst als T-Mobilethuis abonnee 😞
Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.



gisteren avond nogmaals geprobeerd een wachtwoord reset aan te vragen, dit werkte nu wel.

Toch wel slecht dat het zo lang duurt dat mensen hier reactie krijgen.

ik probeer voor de eerste keer in te loggen op My T-Mobile Thuis maar ik krijg geen email met een wachtwoord. Kan iemand mij helpen?

Reputatie 2
ook hier zijn er problemen met inloggen. Via mijn smartphone lukt het wel maar via laptop krijg ik na het inloggen alleen een wit scherm. Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @monicavermeer 

Meestal duurt het eventjes voordat je die mail krijgt.

Wacht het even af tot morgenochtend en hou ook je spam in de gaten.

Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor! 

We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant. 

Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.

Voor mij geldt exact hetzelfde als @PAT9S , ben benieuwd wanneer de migratie gestart is. Krijgen wij hier ook een mail over? of hoe word het gecommuniceerd? 

Reputatie 7
Hey @lameeuw, @aydinco & @ouwerkerk1972,



Dit ga ik voor jullie oplossen! Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN. Dan maak ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor jullie aan!



Hoi @sjoerdv,



Heb je ook al geprobeerd in te loggen met een andere browser? Eventueel kun je ook je browser geschiedenis verwijderen en niet te vergeten de cookies! Ik hoor graag of het heeft geholpen.

Reageer