Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 2

Hi @RLeltz, top dat je dit zo razendsnel kon aanvullen - merci! Als jij nog op de volgende vragen terug kan komen, dan zet ik al deze informatie graag door naar onze technische dienst. Er wordt namelijk heel hard gewerkt om dit issue op te lossen en hoe meer voorbeelden we doorzetten, hoe sneller de oplossing aan het licht komt:

  • Heb je ook geprobeerd om in te loggen in de App via de telefoon/tablet of heb je dit enkel geprobeerd via de webbrowser? 
  • Gebruik je ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Heb je ook geprobeerd om specifiek op ‘inloggegevens vergeten’ te drukken? 
  • Gebruik je hetzelfde e-mailadres voor zowel de Mobiele als de Thuis omgeving? 

Als je dit kan aanvullen, dan zou dat super zijn. Merci! 😊


Ook in de app staat alleen het mobiele abonnement. Gebruikersnamen en wachtwoorden zijn inderdaad automatisch opgeslagen, maar ook in de Google Chrome Incognitomodus (waar ik dus alles zelf in moet vullen) is er geen verschil.

Inderdaad heb ik ook gebruik gemaakt van de “Inloggegevens vergeten”, omdat dat eerder in dit topic ook genoemd was. Nieuw wachtwoord ingesteld en wederom geen keuze tussen mobiel en thuis.

 

Ik heb geregistreerd met hetzelfde e-mailadres vlak na het afsluiten van het abonnement, via de mail die destijds toegestuurd is. Ik heb echter nog helemaal nooit in kunnen loggen. Ik dacht in eerste instantie aan “Mogelijk als het abonnement actief is”, maar nu dat inmiddels volledig actief en aangesloten is, kon ik er alsnog niet in.

 

Ik heb het gevoel dat in mijn account geen thuis abonnement bekend is, kunnen jullie dit checken?

Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.

Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met het door mij ingestelde email adres, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

 

Met vriendelijke groet,

Peter Marinello

Reputatie 7

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @erguler,

Great that you ask for help and thanks for the detailed description of your situation! I noticed that you also created a topic for this, namely: Cannot see my new data in My T-Mobile Thuis. Please be aware that, in accordance to our house rules, we recommend you to limit a specific question to a single topic. You’ll soon see me appear with the solution in the other topic! 😃

Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.

Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.




Laat maar... is al gefixed!
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pmarinello, daar help ik je graag bij! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat jij straks weer kunt inloggen.

Reputatie 7

Hi @Marcells en @PAT9S, goed dat jullie dit aangeven! Kunnen jullie beide eens via een incognitovenster inloggen? Werkt het dan wel? 🤞

Zo niet, dan hoor ik graag of jullie ook gebruikmaken van een password manager die automatisch de gegevens invult. Als dit het geval is, dan wil ik jullie vragen of jullie je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij de T-Mobile Thuis omgeving handmatig kunnen invoeren. De kans is groot dat het hierna wel lukt. Ik hoor het graag van jullie! 

Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?
Reputatie 2

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?

Helaas werkt ook dit niet…ben inmiddels zover dat mijn tmobile thuis account het óf niet meer doet óf het wachtwoord het niet meer doet.

Hi @RickvdW, ik zie dat jouw account nog gemigreerd moet worden naar de nieuwe inlogomgeving. Geen zorgen, we sturen je hiervoor snel de instructies. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de TV informatie zodat je vooruit kunt! 😄

Hallo ik heb hetzelfde probleem zou je mij ook kennen helpen

@Nora Top dank je wel en via die gegeven link werkt het wel. De pagina om het account aan te maken ziet er ook anders uit dan de pagina via de link in bevestigingsmail. Geregeld nu en de overstap vragen ingevuld. 

Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?





  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues

Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.
Reputatie 2

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?


Wellicht helpt @Jason of @Sander taggen? Ik zie soms heel even gegevens van mij in beeld, vóór er een errorpagina verschijnt. Vast makkelijk te fixen, maar wel lullig als je net hebt besloten naar T-mobile over te stappen..

Reputatie 7
Hi @FishSt1ck, zo te zien is het inmiddels gelukt! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JdeJonge, welkom bij Thuis! 

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Goedemiddag,



Hoera mijn ouders hebben vervangende apperatuur gekregen 🙂

Installeren , dodelijk eenvoudig, echter voor de installatie heb ik een pincode nodig die eenvoudig te vinden is in hun my t-mobile thuis......

alleen krijg ik met die vraag alleen vragende ogen , en via hun e-mail komt op verzoeken voor een wachtwoord ook niks binnen ? kan ik even een pb'tje sturen om hier uit te komen ?



bvd,



Paul
Reputatie 2

...

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Hi @Jason op mijn mobiel ging het wel goed (vanilla Chrome 91.0.4472.120 op Android 9). Net getest in Firefox en Brave op m’n laptop en die liepen allebei nog steeds stuk. Toen even in Firefox (89.0.2) de ‘verbeterde bescherming’ uitgezet en de ‘i don’t care about cookies’ extensie en toen deed ie het wel. Bij Brave (1.26.67) stond ‘shields up’. Daar ligt het aan de instelling ‘trackers & ads blocked (standard)’. Als je die op ‘allow all trackers & ads’ zet, dan werkt de site wel. Kan dus nog iets beter qua accessibility :wink: .

Reputatie 7
Hey Paul, dat kan zeker! Ook kunnen ze zonder problemen contact met ons opnemen. Dan geven we na een verificatie de TV pincode gelijk door aan je ouders. ☺️
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.

Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Goede avond,

Ik wil een account aanmaken (T-Mobile thuis account) maar ik ontvang geen mail! Wat gaat er mis?

Goedemorgen, helaas lukt het inloggen via de webbrowser Mozilla Firefox niet. De inlogpagina geeft een error melding weer, ook na aanpassing van de cookie instellingen.

Via de T-Mobile app lukt het wel en wordt de inlogpagina in de browser geopend.

 

Kunt u mij hierbij helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mksvb, welkom op de Community!

Graag help ik je meteen met het maken van een account, we gaan ervoor zorgen dat deze ook bij jou geactiveerd wordt. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan pak ik het zo snel mogelijk op en kun jij vanmiddag inloggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! 😉

Reputatie 1

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb me aangemeld met mijn Gmail-account en de login gaat naar een foutpagina. Help alstublieft.

Reageer