[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9329 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Hi @Hajar!

I was wondering if there will be promotion for AirPods as KPN and Vodafone offers 100 and 80 EUR discount on AirPods with a pre-order, I feel a little bit left out to be honest, I'd expect at least 1 year TV+ just like older models :(

Reputatie 1

Ook weer kenmerkend dat er eerst 3-4 weken lang praktisch gezwegen werd door t-mobile. Dan wordt er eindelijk een fatsoenlijk bericht gepost, weer een nietszeggende “we luisteren naar je”.

Hoe moeilijk kan het nou zijn om iedereen (persoonlijk!) een live orderstatus te geven? Zelfs als ik met gratis bezorging op AliExpress een schroefje uit China bestel weet ik 24u per dag gedurende 2 weken levertijd waar het is en wanneer het ongeveer aan komt. Kom op @T-Mobile, het is 2020, get your shit together. Aan je abonnementen ligt het niet wat mij betreft 👍🏼

Reputatie 2

Wie kijkt nog meer elke dag 20x naar deze ***topic. 🤬

Reputatie 2

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Reputatie 3

Even voor iedereen me vriend werkt bij T-Mobile, 

sommige hebben al wel iets gehoord. Hun winkel laat vandaag de mensen doormiddel van sms of telefoon weten of en wanneer hun pre order er is. 
Ik heb ook nog niks gehoord en ga de mijne ook bij de T-Shop afhalen, krijg vandaag ook nog wat te horen. Dus even geduld winkels zijn er nog mee bezig en vandaag kan iedereen dus ook nog wat horen. 

Reputatie 2

Ik heb de telefoon vrijdag 16 oktober rond 5 uur besteld (eerder was technisch niet mogelijk), gekozen voor bezorgen en de eerste mogelijkheid is pas dinsdag 27 September. Moet zeggen dat het bestelproces deze keer een beetje teleurstellend is.

Balen, 11 maanden wachten...

Reputatie 7
Badge +20

@Jezzaa

Ik begrijp heel goed dat je niet kan wachten en geen zorgen je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is in de desbetreffende shop. Ik hoop ook dat dat zo snel mogelijk is zodat je van de nieuwe iPhone kan genieten! 

@chyma @Remcobisschops 

Geen zorgen! Jullie bestelling is goed gegaan en ook jullie ontvangen een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Dan zal het ook zichtbaar worden op je My T-Mobile account. 

 

Reputatie 2

Ik weet zeker dat @Hajar haar iPhone wel al heeft 🤬

Reputatie 1

Laten we vooropstellen dat we allemaal hetzelfde willen. Tevreden zijn met wat we afnemen of aanbieden. Iedereen die een iPhone heeft besteld wil gewoon tijdig kunnen genieten van een geweldig nieuw toestel, wij willen weer dat iedereen blij is met de producten en diensten die wij aanbieden. In de ideale wereld is iedereen blij. Daar streven we natuurlijk naar en zo zijn we ook op dit punt gekomen.

Om zo goed mogelijk te helpen is er iets toegezegd dat niet de bedoeling was. Het is nooit ons beleid om een financiële compensatie te bieden wanneer levertijden niet aan de verwachting voldoet. Deze zullen we dus ook niet meer toekennen.

Zoals aangegeven zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Dat is hoe het zit.

Ik vind het eerlijk gezegd belangrijker om wat te doen met wat bv. @memo061 zegt. Het gaat hier ook helemaal niet om dat geld. Het is belangrijker dat we jullie op zo’n manier informeren dat er eigenlijk helemaal geen vragen zijn. 

De community is er om met elkaar het gesprek aan te gaan en het toegankelijk te maken om dingen te delen. Dit is ook zeker bij ons aangekomen, dus fijn dat jullie dit aankaarten. We zullen de signalen ook zeker meenemen en zoals jullie gemerkt hebben is er intern al over gesproken. Uiteindelijk gaat het hierom, dat we de signalen vanuit jullie meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Daar worden we allemaal blij van, want daar hebben we allemaal wat aan. Dus dank jullie wel voor al deze meldingen! We zullen dit zeker meenemen om toekomstige verwachtingen beter te kunnen managen. 

Voor nu ga ik afsluiten en ik wens iedereen een fijne avond! :pray:

 

Fijn dat er tenminste weer eens iemand van tmobile reageert.…

ik vraag me wel heel hard af wat jullie nu voor ons gaan doen. Heel fijn om te weten dat jullie de dienstverlening in de toekomst willen verbeteren, maar ondertussen zijn de levertijden (schijnbaar) nog steeds niet correct / up-to-date in bovenstaand overzicht. 
Ook heb ik persoonlijk nog steeds niet gehoord waarom mijn order tot 2x toe gecanceld is en daardoor van besteldatum is veranderd. Ja, iets met de shop in t systeem klopte niet, maar die klopte wel, stond ook correct op mijn orderbevestiging. 
Ik ben al klant sinds dutchtone / Orange… ook met mijn thuis netwerk… maar door hoe jullie nu omgaan met jullie vaste & nieuwe klanten, ben ik daar heel hard over aan het twijfelen. 
Ik ben altijd heel tevreden over het netwerk, maar de klantenservice is echt ongelooflijk slecht momenteel. 
Het zou al zoveel gescheeld hebben als jullie gewoon meteen eerlijk waren geweest, en jullie excuses hadden aangeboden voor de ontstane wachttijden, doordat er leveringsproblemen waren en jullie geen datums konden garanderen. Ipv de klanten die de 16de besteld hebben te verzekeren dat hun telefoons de 23ste geleverd / opgehaald konden worden. 
En dan nu dat sommige mensen compensatie hebben gekregen en anderen niet… 

Maar nog steeds… geen duidelijkheid over wanneer er weer leveringen gaan plaatsvinden…. 

heel jammer... 

maar ik ben erg benieuwd naar jullie reactie....

Reputatie 7
Badge +20

Ja nasty dit van T Mobile, gelukkig heb ik er ook een bij Apple vóór de zekerheid besteld en die komt al 4 november binnen. Sneller dan die 3-4 weken die er nu staan.

 

Zonet mijn verlenging geannuleerd.

slechte communicatie gepaard met duistere praktijken zoals 50€ extra kunnen betalen om sneller je telefoon te krijgen ( zie eerdere berichten in dit topic ) en dan ook nog bijna nul exemplaren van zilver bestellen is echt schandalig.

Tja je moet ook niet alles geloven.  Complottheorieën en dat voor een telefoon. Kom op mensen stop met dat soort onwaarheden. Dat jullie de telefoon niet geleverd hebben gekregen is echt super vervelend. Ook voor Tm uiteraard maar stop met die domme verhaaltjes verzinnen want het zijn LangeFransSprookjes. 
 

Hopelijk gaat straks toch sneller dan verwacht. Apple leverde wat ze hebben en verdeeld alles over al de providers  Ik lees ook in andere foras dat mensen langer moeten wachten.

Heel vervelend allemaal maar uiteindelijk komt alles goed.

Fijn weekend.

Reputatie 2

Goedemorgen all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB zijn zojuist aangepast want de 8 weken zijn verstreken! Ohnee, geintje! Toch niet. Kom elke dag maar op de community checken of we iets wijzigen want we informeren je niet. Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons, of niet natuurlijk! 

Vragen? Stel ze gerust maar verwacht geen antwoord! Fijne kerst

Groetjes, T-Inmobiel.

Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday

Goedemorgen all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB zijn zojuist aangepast want de 8 weken zijn verstreken! Ohnee, geintje! Toch niet. Kom elke dag maar op de community checken of we iets wijzigen want we informeren je niet. Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons, of niet natuurlijk! 

Vragen? Stel ze gerust maar verwacht geen antwoord! Fijne kerst

Groetjes, T-Inmobiel.

Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday

Hahahahahahahahaha een betere beschrijving verwacht ik niet, jij kan zo te werk bij T-Debiel. Je hebt in jouw reactie de afgelopen 2 maanden samengevat :)

Reputatie 7
Badge +20

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Omdat de website eruit lag, kon er op het moment zelf geen bestelling geplaatst worden. We hebben toen in de T-Shop een noodproces uitgevoerd waarbij je een aanbetaling van €50,00 moest betalen. Deze aanbetaling zal verrekend worden met het abonnement. Je wordt als klant gebeld zodra het toestel in de T-Shop ligt. Tot die tijd moeten we je om geduld vragen!

Het is toch om te genieten om te zien hoe mensen zich zo bizar druk aan het maken zijn om het bestellen van een telefoon. Het is toch duidelijk? Overal waar je besteld zul je moeten wachten indien je geen geluk hebt op een van de eerste leveringen, denk je nou echt dat T-Mobile je expres laat wachten voor de grap? nee. Zij krijgen een bepaald aantal iPhones net als alle andere providers en webshops.

Daarnaast kan er doodleuk staan bijvoorbeeld bij MediaMarkt “voor 23:30 besteld, morgen in huis!” maar ga nog is kijken in de kleine lettertjes en klik is voor de grap op “bekijk voorraad”. Stop met jezelf gek maken en jezelf voor de gek te houden dat T-Mobile dit allemaal doet voor de lol om hun klanten te “bedriegen” en ga gewoon weer lekker je eigen ding doen en voor je het weet is die iPhone in je hand. T-Mobile doet hun best om iedereen z.s.m. hun bestelling te leveren like it or not.

Tot slot staat er momenteel dat de levertijd 3-4 weken kan duren, wat de ACTUELE leverdatum is. Dit kan dus nog altijd aangepast worden. En met de omstandigheden die ik nu zie, zal daar vast nog wel verandering in komen. Dus wacht lekker ff in alle rust gewoon af wat er gebeurt en stop met het zaniken op T-Mobile dat zij “slechte” service bieden en anders ga maar lekker zelf achter zo'n servicedesk zitten met honderden mensen die huilen omdat ze hun iPhone niet op de 1ste dag hebben ontvangen.

 

Ik word hier wel een beetje pissig om. Heb mijn iPhone op de 20e besteld. En al 2 keer is de levertijd verandert. Van 5-7 dagen naar 3-4 weken naar 5-6 weken. T-mobile is daarin ook niet geheel klantvriendelijk bezig hiermee door niet iedereen persoonlijk te benaderen. Ben toch al meer dan 10 jaar een klant van T-mobile. 

Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel. 
Yoepie.
Gr Peter 

Reputatie 2

Hoe kunnen er geen updates zijn voor 128 gb blauw als klanten al langer dan 8 weken wachten? Dan is 6-8 weken levertijd toch al gepasseerd? Waarom negeren jullie dit? 

kom eens met eerlijke antwoorden in plaats van dit geneuzel. 

Mijn iPhone 12 Pro (blauw) is vandaag netjes afgeleverd rond 13:45. Gelukkig heb ik de bezorgafspraak zelf kunnen verzetten van aankomende maandag naar vandaag (dank voor de tip, o anonieme T-Mobile forum gebruiker). 
 

Echter vind ik het wel vreemd dat sommige mensen die ‘m vrijdag al direct besteld hadden, nu nog 3 á 4 weken moeten wachten tot de bestelling binnenkomt, terwijl anderen die exact hetzelfde toestel later besteld hadden, ‘m wel al binnen hebben of binnenkort binnen krijgen. Ik zou zelf ook not amused zijn (maar er geen drama van maken)…

Misschien dat T-Mobile wat meer duidelijk kan scheppen omtrent de volgorde van uitleveren van toestellen aan gebruikers. 
 

Nogmaals: Zelf ben ik 100% tevreden! :)  

Reputatie 1

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Like als je over je levertijd heen bent. en je een compensatie wilt. bijvoorbeeld aansluitkosten+toestelbetaling terugstorten.

Reputatie 5

Laten we vooropstellen dat we allemaal hetzelfde willen. Tevreden zijn met wat we afnemen of aanbieden. Iedereen die een iPhone heeft besteld wil gewoon tijdig kunnen genieten van een geweldig nieuw toestel, wij willen weer dat iedereen blij is met de producten en diensten die wij aanbieden. In de ideale wereld is iedereen blij. Daar streven we natuurlijk naar en zo zijn we ook op dit punt gekomen.

Om zo goed mogelijk te helpen is er iets toegezegd dat niet de bedoeling was. Het is nooit ons beleid om een financiële compensatie te bieden wanneer levertijden niet aan de verwachting voldoet. Deze zullen we dus ook niet meer toekennen.

Zoals aangegeven zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Dat is hoe het zit.

Ik vind het eerlijk gezegd belangrijker om wat te doen met wat bv. @memo061 zegt. Het gaat hier ook helemaal niet om dat geld. Het is belangrijker dat we jullie op zo’n manier informeren dat er eigenlijk helemaal geen vragen zijn. 

De community is er om met elkaar het gesprek aan te gaan en het toegankelijk te maken om dingen te delen. Dit is ook zeker bij ons aangekomen, dus fijn dat jullie dit aankaarten. We zullen de signalen ook zeker meenemen en zoals jullie gemerkt hebben is er intern al over gesproken. Uiteindelijk gaat het hierom, dat we de signalen vanuit jullie meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Daar worden we allemaal blij van, want daar hebben we allemaal wat aan. Dus dank jullie wel voor al deze meldingen! We zullen dit zeker meenemen om toekomstige verwachtingen beter te kunnen managen. 

Voor nu ga ik afsluiten en ik wens iedereen een fijne avond! :pray:

 

Natuurlijk heel ‘makkelijk’ om te zeggen dat jullie afhankelijk zijn van de levering van Apple. En dat zal ook wel. Echter mag ik toch aannemen dat zij jullie ook op de hoogte houden of dat jullie kunnen traceren hoever dat proces nu is?! Anno 2020

Yesss as vrijdag wordt mijn telefoon geleverd. 
graffiet 128 gb. Besteld op 21 november. 
 

mijn God als ik al deze reacties lees 🙈 chill out mensen. Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik mijn telefoon eerder had. Je weet dat je moet wachten op je iPhone als ie net uit is. Als je dat niet wilt andere telefoon bestellen 🤷🏼‍♀️ Ja tuurlijk keek ik iedere dag of ik al bericht had. Je bent enthousiast en wil die telefoon! Maar dat is je eigen enthousiasme kun je andere niet de schuld van geven. 
 

Geduld mensen komt vanzelf! Mijn geduld is ook geloond 😍

Reputatie 1

Ik ben confuus door de levertijden in de start post.

Daar staat een besteldatum bij in oktober.

Ik heb 4 november 2020 besteld (iphone 12 pro 128gb blue) en toen was de levertijd 3-4 weken. Daar heb ik nog over gebeld en de medewerker zei “ hou maar 3-4 weken aan met vermoedelijk 4 weken” 

Ik snap gewoon niet dat Tmobile niet snapt hoe voorraad en inkoop werkt.

Je weet toch wat er besteld is bij Apple en hoeveel klanten bij jou bestellen.

Dan weet je toch of de volgende telefoon die binnenkomt voor klant X is en die daarna voor klant Y.

Hoe moeilijk kan dit zijn ?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

De bal is lekker aan het rollen, zo te zien! Goed om te zien dat de eerste mails ontvangen zijn en er al afspraken zijn gemaakt! :thumbsup:

De koerierdienst AMP werkt natuurlijk keihard om te zorgen dat iedereen zijn bestelling zo spoedig mogelijk in huis heeft, maar er zitten ook maar zoveel uren in een dag en ze hebben ook geen oneindige stroom bezorgers. De iPhone 12 Pro is een enorm populair toestel, dat blijkt al, en dit zorgt ervoor dat niet iedereen op dezelfde dag zijn/haar bezorgafspraak kan maken, maar er wordt hard gewerkt om alsnog de telefoons zo snel mogelijk te leveren. Ook de winkels zullen zo snel mogelijk contact opnemen (via telefoon of SMS) om aan te geven dat je het toestel kunt afhalen, wanneer deze op voorraad en in de winkel is. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te stappen, je ontvangt vanzelf bericht.

De toestellen worden nog altijd op volgorde geleverd, maar een e-mail kan natuurlijk wat later binnenkomen op jouw account of je ziet een bericht wat later waardoor je wat later bent met een afspraak maken, waardoor je de telefoon wellicht wat later ontvangt. Het is misschien een open deur, maar vergelijk ook de juiste variant, want het ene model is populairder dan de ander, waardoor er verschillen in levertijd zullen optreden. We hanteren nog altijd: ‘Als eerste besteld, als eerste in huis’! :muscle:

We zullen morgen de levertijden in de tabellen aan gaan passen. Mocht je dus nog niet bij de eerste club zetten, dan weet je hoe lang de levertijd zal zijn van de door jou bestelde iPhone. 

Succes nog even met wachten en hopelijk zien we weer veel positieve berichten langskomen vandaag. Fijne donderdag! :slight_smile: