[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Zou er dan gecommuniceerd worden aan de ordernummers of je bij de eerste groep zit? Het is inmiddels woensdag dus er zal vandaag toch wel duidelijkheid zijn over hoeveel toestellen jullie ter beschikking hebben etc.? Een heel klein beetje extra duidelijkheid zal wel fijn zijn i.p.v. eind van de week pas (Na vrijdag?).

Nederland gaat in lockdown. Ik heb gekozen om mijn telefoon op te halen in de winkel. Hoe word dit geregeld? 

Reputatie 7

Hi @Manishh en anderen die hier benieuwd naar zijn,

We zijn inderdaad ook op de hoogte van de berichten over de persconferentie van vanavond en naderende maatregelen. We volgen dit natuurlijk op de voet en zodra we meer weten over een aanpassing in het proces van bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden, delen we dat hier gelijk! 

Reputatie 7

Hi @Remcobisschops & @Jezzaa,

Jezza, je gaf het al terecht aan, maar wij geven hier geen garanties aan en doen er geen toezeggingen in. Ik kan op dit moment niets anders meegeven dan geduld hebben (eind van de week bedoelde ik hiermee overigens de werkweek, dus niet pas dit weekend). We zullen zo snel mogelijk updaten en berichten sturen wanneer er meer info bekend is!

Reputatie 4
  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

@MMoradi1 : 17 oktober 2020 besteld 

@Lorry75 : 22 oktober 2020 om 19:38

@DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

@Eman010 : 23 oktober 2020 om 13:22 

@Le-kwaSon : 23 oktober 2020 om 15:05    

@michael : 23 oktober 15:46 geen bericht  

@A. Dahmani : 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

@RobbertF : 25 oktober 2020 om 16:15 uur

@aminaarkhaoui : 27 oktober 2020 om 20:05 

@hans030 :  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

@ctabiz : besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

@Batool : besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver
Reputatie 4

@MagicCookies wees trots. Die keren vanzelf weer terug

Reputatie 7
Badge +14

@MagicCookies wees trots. Die keren vanzelf weer terug

Klopt. De klantenservice van KPN is dramatisch en abonnementen mega duur.

 

 

Reputatie 2

Komt pas op pakjesavond denk ik. 17-10 besteld 12 Pro 128GB Silver. Zonde van mijn Apple Watch die ik speciaal heb aangeschaft, over een week zal de Apple Watch met Black Friday goedkoper zijn geweest. @TMobile @Hajar wat gaan jullie hieraan doen?

Reputatie 3

Cancellen maar boys! Hoe meer orders gecancelled worden, hoe eerder ik ‘m heb! Sinds de 5s gestopt met jaarlijks op de lanceerdag de nieuwste iPhone te willen hebben en dat bevalt prima. Het was elk jaar hetzelfde liedje: als een stresskip met man en macht proberen dat ding maar zsm In bezit te krijgen. Aantal keer de chaos in Oberhausen meegemaakt en sindsdien geloof ik het wel. Dan maar een paar weken langer wachten. We gaan er niet dood aan! 

Reputatie 7
Badge +14

@Michelle1997  Die information heeft TM uiteraard niet, daarvoor moet je bij bel simpel of bij de KPN zijn.Ik weet wel dat ze ook daar leveringsproblemen hebben, er blijkt een wereldwijd tekort te zijn. Bron: KPN website 

Succes

 

Reputatie 2

Ik vind van mezelf dat ik best wel veel geduld heb, eigenlijk altijd wel correct blijf (niet schelden of wat dan ook) en dus eigenlijk al ruim 20 jaar (het Orange tijdperk  en zo) een voorbeeldige klant ben voor T-Mobile.

Maar ik merk nu dat ik het wel zat ben!

21 oktober verlengd met Iphone 12 pro 128 blauw en daarna is de levertijd tot 3 keer toe aangepast. 
Ik ben er echt wel van overtuigd dat T-Mobile er niks aan kan doen en dat het probleem bij Apple ligt, maar mijn geduld is nu gewoon een beetje op!

Ik heb inmiddels met mezelf afgesproken dat ik geen verdere uitstel meer accepteer. Als die levertijd nog een keer wordt aangepast annuleer ik mijn bestelling. Dan heeft iemand anders misschien mazzel maar dan ben ik tenminste van de ergernis af die ik nu ervaar. 

Reputatie 2

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Reputatie 2

Heb mijn abbo verlengd met een nieuwe iphone 12 erbij

waar ik mij aan stoor zijn die datums die ze zeggen dat er geleverd kan worden

eerst word er gezegd 23 oct maar nu komt er te staan 3-4 weken

en dan die smoesjes dat ze afhankelijk zijn van apple

dan denk ik dat hadden jullie toch kunnen weten ga dan niet iedereen lekker maken met een datum terwijl tmobile echt wel weet dat dat niet op gaat

maak die bezorgdatums bekend wanneer julie tmobile weten hoeveel jullie krijgen 

zo kunnen jullie een beter en eerlijke bezorgdatum opgeven van wanneer jullie kunnen  leveren

wat ik alleen niet snap is dat een collega van mij  de blauwe 256 gb pro al bezorgd heeft gekregen
wel via een andere provider

hoe kan dat dan terwijl tmobile ze niet kan krijgen en pas kunnen bezorgen 3-4 weken

en ga niet zeggen dat kan niet want ik heb die tellie al in mijn handen gehad 

ziet er wel nice uit btw😂

maar tmobile zo een grote naam in de telefoon business kan er niet aan komen 

leg mij dat is uit?

Reputatie 1

Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument & Markt (via Consuwijzer.nl); ik heb bij T-mobile meermaals om een oplossing en/of compensatie gevraagd; maar ik blijf een standaard reactie ontvangen dat ze afhankelijk zijn van de leverancier. 

Echter; 

  • Ik heb een overeenkomst met T-Mobile gesloten en niet met hun leverancier; T-Mobile is dus gewoon als contract partij verantwoordelijk voor het leveren.
  • Een beroep op overmacht lijkt me weinig kansrijk, aangezien anders leveranciers (Belsimpel, Coolblue) aanzienlijk minder leveringsproblemen lijken te hebben (Coolblue heeft op dit moment gewoon zelfs (beperkte) voorraad).
  • Ik heb mijn telefoon besteld op 21-10; een paar dagen nadat de pre-order gestart was. T-Mobile had dus in de tussenliggende periode allang kunnen en behoren te weten dat levering vanaf 23-10 absoluut niet gehaald ging worden. Er lijkt mij dus spake van misleiding.

 

Reputatie 3

Leuk dat er een aantal mensen zijn die al gebeld zijn, wellicht leuk om direct te vermelden welke Iphone en wanneer/tijd je jouw iPhone besteld hebt. 

 

 

Reputatie 2

Net weer eens gebeld… 

@Hajar het zou fijn zijn als de lijst hierboven up to date zou zijn.. ik hoor net dat de leveringen nog verder vertraagd zijn. 

de goud 256gb zou nu op 5-6 weken zitten…

Wat betreft die compensatie...van hogerhand t-mobile is er vandaag gezegd dat er geen compensatie gegeven mag worden...waarom heeft @superturk10 die wel gekregen dan????

jullie hebben mijn order zelfs 2x geannuleerd en opnieuw geplaatst, waardoor deze nu op een besteldatum van de 21ste ipv de 16de staat… lekker dan…

goed staaltje communicatie T-mobile…. :triumph:

oh ja...de dame aan de telefoon wilde mijn bestelling wel voor me annuleren hoor… daar heb ik niet om gevraagd????? ik wil gewoon mijn bestelde telefoon, op een duidelijk aangegeven datum, en niet een die steeds 2 weken naar achter springt….

Reputatie 1

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Beste Hajar,

Kun je me uitleggen waarom een Pro Silver 128GB besteld op 17/10 nog steeds niet geleverd is na 7 weken?

Het waren 7 lange weken en vandaag eindelijk toestel op kunnen halen in Nijmegen. Heel blij 😀 

Reputatie 2

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

Hier ga je denk ik nu nog geen sluitend antwoord van t-mobile op krijgen. Het is nog onzeker er kunnen nog een tal van dingen verkeerd gaan met levering. Als T-mobile beloftes gaat maken die ze later niet waar kunnen maken krijgen ze negatieve publiciteit en dit willen ze niet. Wat natuurlijk te begrijpen is. De antwoorden die je voor nu krijgt zijn over het algemeen politieke antwoorden zonder het specifieke Ja en Nee woord ;-)

Reputatie 1

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Reputatie 1

Heb best geduld, maar nooit zo lang…. 

Ik moest even hardop lachen om deze reactie :’) 

vanuit Apple is denk ik ook als je deze nu pas besteld. Dan kan het best tot november duren. We zijn bijna een week verder dus de eerste lichting zal morgen echt wel al binnen gaan komen/verstuurd worden verwacht ik zo :)
 

Toch geduldig wachten op het verlossende sms’je 🙈

Reputatie 3

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Iphone 12 pro blue 128gb

Ik ook. Ben benieuwd. Was t bij jou een verlenging? Ik heb vrijdag om 14.49 uur besteld maar nog niets gehoord. 

Bevestiging en alles wel gehad? Misschien morgen contact opnemen met klantenservice gsmweb?

Ja heb ik gehad. Ik had vanmorgen al contact en toen gaven ze aan dat iedereen morgen op de hoogte word gebracht en verstuurd word. Ik heb nog totaal niets gehoord. Zie ook niet mijn “nieuwe abonnement” vermeld staan als ik inlog bij tmobile. Ik heb verlengd via gsmweb 

Vervelend, zeker als je er zo snel bij was… ik heb via t-mobile zelf verlengd, maar zie mn nieuwe abo ook nog niet staan hoor..

Ik doe sit normaal ook altijd via tmobile zelf maar omdat de site het niet deed ben ik een alternatief gaan zoeken 🙈

Reputatie 1

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Iphone 12 pro blue 128gb

Ik ook. Ben benieuwd. Was t bij jou een verlenging? Ik heb vrijdag om 14.49 uur besteld maar nog niets gehoord. 

Bevestiging en alles wel gehad? Misschien morgen contact opnemen met klantenservice gsmweb?

Ja heb ik gehad. Ik had vanmorgen al contact en toen gaven ze aan dat iedereen morgen op de hoogte word gebracht en verstuurd word. Ik heb nog totaal niets gehoord. Zie ook niet mijn “nieuwe abonnement” vermeld staan als ik inlog bij tmobile. Ik heb verlengd via gsmweb 

Vervelend, zeker als je er zo snel bij was… ik heb via t-mobile zelf verlengd, maar zie mn nieuwe abo ook nog niet staan hoor..

Ik doe sit normaal ook altijd via tmobile zelf maar omdat de site het niet deed ben ik een alternatief gaan zoeken 🙈

Gsmweb is stuk goedkoper, 30€ bijbetalen, 56€ permaand voor onb min, 7gb

Ik heb zonet AMP gesproken, en zij geven aan dat de auto inclusief iPhones die voor zondag geleverd hadden moeten worden is afgebrand. Diegene die voor gisteren een bestelling hadden staan,  zullen achteraan de rij moeten aansluiten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SharienK Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

@ValentinoNL Ik ga dit voor je navragen en kom erop terug. 

Reputatie 3

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Ik heb net een mailtje van AMP gekregen iPhone 12 pro blauw 128 Gb op vrijdag 17:15 besteld

Ordernummer?

50733547

Om 17.24 mailtje ontvangen.

50735359 
9 minuten +-1800 orders 😅