[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben toch even al de foras langs gegaan. En ja hoor het is echt overal hetzelfde.

Als je nu hier annuleert komt je bij de andere providers  weer onder aan de lijst en duurt het allemaal nog weer veel langer.

Als Amac enz. Wel een voorraad hebben zou je hem daar kunnen kopen maar let op dan moet je hem wel in één  keer betalen. Als ik nu bestel bij Apple Krijg ik hem pas half november dus dat schiet ook niet op.

TM doet echt zijn best om zo snel mogelijk uit te leveren maar ze kunnen ook geen Aaifoons van de bomen plukken.

En hé echt als je iets langer moet wachten blijft je telefoon ook langer nieuw.

Ik wil een Pro Max en moet zelfs nog langer wachten, des te leuker is de voorpret.

Groetjes en sta safe alles komt goed! 

 

Reputatie 1

Ik heb 23 Oktober de Iphone 12 pro besteld, heb meteen gevraagd of 2 tot 4 weken geen 4 tot 6 weken wordt.. Het antwoord was nee, nou ze had nog gelijk ook, inmiddels zit ik op 6 tot 8 weken.

Ik ook man bro

Reputatie 4

Zonet bij Belsimpel besteld en krijg m morgen binnen. Goud 256GB.

 

Ben ik even blij dat ik weg hier ben

En toen kwam ineens de sms binnen. De bestelling ligt klaar!

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Beste leden.

 

ik heb net ook een sms gekregen om hem de 23e op te halen in de shop(hellevoetsluis) De 12 pro 128gb grafiet. Zondagmiddag besteld in de winkel zelf met verlenging.

Reputatie 3

Zonet bij Belsimpel besteld en krijg m morgen binnen. Goud 256GB.

 

Ben ik even blij dat ik weg hier ben

Wat doe je hier dan nog als je weg bent?

Reputatie 3

17 oktober. 128gb oceanblue

Reputatie 1

Leuk ook wellicht omerbij te vermelden welke shops. Ik haal op bij shop zeist, en dus nog niks gehoord. 

Ik ook Zeist. Vrijdag rond 1500u besteld. Ook nog niks gehoord. 

Ik ben zo benieuwd naar m’n iPhone 12 pro 😊 Ik hoop dat het allemaal lukt om vrijdag bezorgd te krijgen. Dan kan ik eindelijk afscheid nemen van m’n iPhone 8 Plus 😅

Ik ben zakelijke klant, op 16 oktober gebeld door dhr Bierens van t mobile zakelijk. hij zei dat ik waarschijnlijk een week later de telefoon zou ontvangen, Dit heeft hij enkel gezegd om mij de telefoon te verkopen. heden nog steeds geen telefoon en baal hier echt van. vandaag weer de sms gehad met vertraagde levering, Coolblue kan wel leveren, kan ik beter een goedkope sim Only nemen en telefoon los kopen. graag reactie T-moble en verkoper zakelijk hier op aanspreken, reden voor mij om weg te gaan bij jullie. blauwe iPhone pro 128 gb

Reputatie 1

Je kon vanaf 16 oktober om 14 uur de 12 pro bestellen, 14:10 had ik hem besteld en "vanaf 23-10" zouden ze leveren...naar 3 tot 4 weken gegaan op de 23ste. En net wanneer 4 weken zou aanbreken staat er opeens 5 tot 6 weken. Terwijl als je eerst heb besteld leveren ze zogenaamd als eerst aan je. En als je belt steken ze de hand in eigen boezem, want aan t-mobile daar kan het niet aan liggen. Ligt aan Apple of aan de leverancier maar niet aan tmobile, want dat is onmogelijk. En niet 1 keer bieden ze je excuses omdat het zolang duurt je krijgt ook geen sms of mail met een excuus je moet er allemaal zelf achteraan. En duidelijkheid verschaffen? Hebben ze nooit van gehoord! Top-service joh! Trouwens als je belt voor de iPhone dan word je eigenlijk weg gewimpeld door een computer om hier op de site te kijken want het liefst spreken ze klanten niet eens over de nieuwe iPhone!

Zit je dan al 4+ weken te wachten op de iPhone 12 256gb blauw. Krijg je een sms dat ie extra vertraging heeft, volgens mij lopen jullie die dingen weg te geven aan mensen die hem veel later besteld hebben dan aan de mensen die hem eerder besteld hebben. 
 

als je een BN’er of zakelijk bent zie ik die dingen veel sneller geleverd worden dan aan de gewone consument. Kan mij ook niet geheugen dat het zolang duurde om een telefoon te krijgen bij tmobile. iPhone X had toen de tijd ook een leverdatum. Maar dat was wel binnen de aangegeven weken. Nu word het alleen maar verlengd en moet je er zelf achter aangaan waar je bestelling blijft. 
 

denk echt dat jullie iets verkeerds aan het doen zijn, los zijn ze gewoon te krijgen bij cool blue. Jullie concurrent kan ze ook gewoon leveren. Maar tmobile? Nee daar moet je 2/3 maanden op wachten in eens. 

 

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Precies dat laatste vind ik dus een tikje irritant

 

Beste T Mobile,

Een beetje schandalig hoe er met de klanten omgegaan wordt! Op 26-10 een Early Renewl afgesloten met de i phone 12 pro goud 128gb en dat doe je met een reden! (Kapotte niet werkende tel )Netjes via de sales afdeling geregeld, mevrouw 1 a 2 weken levertijd het gaat best rap. Na de twee weken netjes gebeld wordt er door een mede collega gezegd, dat mogen ze helemaal niet aangeven de levertijd want die was nog niet eens bekent, maar op de sales afdeling denken ze dan zo die is binnen! 

Nu een sms ontvangen dat de aangegeven levertijd niet haalbaar is?! 5-6 weken levertijd! Service is ver te zoeken. Dat jullie afhankelijk zijn van Apple snap ik, maar wees duidelijker naar je klanten wil je deze behouden!!

 

19-10-20 besteld

 Vandaag bevestiging gekregen voor een bezorg afspraak.

128gb blauw

gaat volgens mij nu wel De goeie kant op met uitleveren 

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

Reputatie 7
Badge +14

Media markt Utrecht niet op voorraad

Amac. Utrecht niet op voorraad 

Apple Media Markt ook geen voorraad! 
GSM web heeft dat altijd bij de producten staan. Hopelijk hebben jullie 🍀 
Ook Coolblue heeft geen Pro meer. 

Reputatie 1

Jeej😁😁de mail ontvangen en wordt morgen bezorgd pro blauw 128gb

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

I ordered an iPhone 12 Pro Graphite 256GB on October 21st. It seems it has the shortest delivery time but there is still no sms/email from the store which I will pick up my phone from. Tomorrow is my birthday and I would like to receive my own gift :joy: Sad...

Reputatie 4

Als ze bijv maar 10 van dat model binnen hebben met kleur en er zijn er 15 of meer die hem besteld hebben moeten ze er 5 teleurstellen of meer ze kunnen ze niet uit een hoge hoed toveren. Ze zijn zelf ook afhankelijk. 

Reputatie 4

Voor degene van de pre order de eerste dag van het goude toestel. Ik ben zojuist gebeld dat die van mij toch klaar ligt in de winkel dus er is zeker nog hoop

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie meerdere reacties voorbij komen die over externe partijen gaan. Wij hebben geen invloed op de aanbiedingen en/of acties van andere partijen. We doen zo goed mogelijk ons best om jullie up to date te houden wat betreft de levertijden en hierin zijn wij afhankelijk van de voorraad van Apple. Ik begrijp echt dat jullie niet kunnen wachten en hoop dan ook dat jullie snel de iPhone in handen krijgen!

 

 

Reputatie 2

Het is jammer dat ze alleen even doorgeven dat ze de levertijden hebben aangepast en dan weer zijn verdwenen van het forum. Totaal geen communicatie op het forum…..

Ik weet ook wel, het is maar een telefoon. Maar het is altijd wel fijn als ze iets meer informatie kunnen geven.