[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik Zie op tmobile website spec komt iphone 12 pro met 4GB RAM terwijl op vodafone website spec komt iphone 12 pro met 6 GB RAM 🙈

Reputatie 3

Nou eindelijk dan, morgen komt ie binnen! :)

Reputatie 1

ahhh vandaag eindelijk reactie gekregen dat mn iphone 12 pro gold maandag geleverd word 🥰🥰 Kan niet blijer zijn 😄😄

Reputatie 1

24 oktober besteld, iPhone 12 pro goud 128 GB. Allereerst 3-4 weken wachten, 2 x een sms gekregen dat het niet gehaald kan worden en het werd 5-6 weken. Ik zou mijn telefoon dus zaterdag moeten hebben. Geen idee of het gaat lukken. Maar, ik denk dat ik gewoon blijf leven en blijf ademen. Ook als het uitgesteld gaat worden naar 6-8 weken. Mensen: we hebben toch wel belangrijkere dingen dan ons hier druk over maken, respectloos en boos te zijn? 
heb overigens wel heel veel zin in mijn nieuwe telefoon maar blijf relativeren, het komt echt goed ☺️

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Op dit moment zie je hierboven de meest actuele levertijden. Zodra ik een update heb, zal ik dat uiteraard direct delen in dit topic!

Reputatie 2

19okt de Iphone 12 pro ocean blue besteld net een mail gekregen om mijn bezorgafspraak te maken donderdag komt die als alles goed gaat! 

Reputatie 2

Ik heb zojuist een sms kregen dat mijn telefoon in de winkel klaar ligt, gaat om een 128gb goud

ik zie dat je jouw telefoon op 6 november hebt besteld dus dat geeft hoop want ik heb ook een 128Gb goud op 7 november besteld 

Ik op 5 november en nog niets gehoord.. 

‘ There’s no more hope ‘

En ik krijg zojuist een sms dat ik hem op kan halen!

5 weken en 1 dag gewacht. Valt me best mee 😁

Reputatie 1

Net gebeld door de t-mobile shop in Rotterdam, waar ik allebei de iPhones die we hadden ge-preordered kunnen ophalen morgen! Beide besteld vrijdag rond 15:00.

 

iPhone 12 Pro goud 512gb

iPhone 12 pro blauw 256gb

Reputatie 2

Inmiddels ook gebeld door tmobile in Eindhoven. iPhone 12 pro pacific blue 128gb, morgen ophalen :)

Reputatie 4

Hier vrijdag 16-10 besteld tegen 19:30 uur, kreeg vandaag ook sms dat de levertijd gewijzigd is, beetje jammer :(    pro 128 GB Gold

Gewoon annuleren en dan bij Belsimpel met KPN bestellen, betere klantenservice en snellere levering.

Ga anders ergens anders drama lopen maken. Je bent weg bij T-Mobile, stop met zeuren op dit forum dan. Je bent irritant. KPN is zelfde drama. En dan nog duurder ook. Maar hee, geniet ervan. 

Reputatie 4

@MagicCookies wees trots. Die keren vanzelf weer terug

Klopt. De klantenservice van KPN is dramatisch en abonnementen mega duur.

 

 

Deze ervaring heb ik ook en bij Vodafone ook. Maar nogmaals iedereen moet lekker doen waarbij zij zich goed bij voelt. Klantenservice tmobile niks op aan te merken. Je weet alleen met telefoon Launch zowel Samsung als Apple langer kan duren. 

Precies. Maar blijkbaar is er iemand enorm gekrenkt in z’n trots, kan het allemaal niet aan en gaat hier lopen zeuren. Doe dat anderen gewoon niet aan..

Reputatie 7

Hi allemaal,

Op dit moment zijn we druk bezig om alle bestellingen die opgehaald zouden worden in een T-Shop om te zetten naar een bestelling die geleverd gaat worden door een koerier. De wachtrij blijft qua volgorde hetzelfde als voorheen!

Je ontvangt ook een bevestigingsemail zodra jouw order is omgezet. De levertijden kun je verder aanhouden zoals ze in ons topic vermeld worden, dus vanaf jouw oorspronkelijke moment van het plaatsen van de bestelling.

 Mochten er vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 1

Hi allemaal,

De automatische berichten in ons systeem maken de boel wat meer verwarrend dan nodig zou zijn. Deze berichten over een annulering zijn dus automatisch verzonden, maar kun je als niet verstuurd beschouwen. De bestelling wordt namelijk gewoon overgezet naar een bestelling die geleverd moet worden in plaats van opgehaald in de T-Shop. Zoals eerder aangegeven behouden we ook de wachtrij zoals dit was vóór we de omzetting van de bestellingen door moesten voeren.

Excuus voor de verwarring!

Hi David,

Ik begrijp dat deze bijzondere situatie voor T-mobile best veel extra werk met zich meebrengt. Ook ik heb op 28 oktober  een iPhone 12 Pro 128Gb blauw besteld en ben gedurende de afgelopen weken via een sms op de hoogte gehouden van het feit dat levertijden opschuiven. Ook de sms dat mijn order overgezet zou worden naar levering thuis heb ik ontvangen. Vandaag zonder verdere uitleg een annulering van mijn bestelling ontvangen en een ½ uur later een nieuwe bevestiging van mijn bestelling met een ander order nummer een andere bestel datum. Omdat jou reactie nog niet op het forum stond heb ik contact gezocht met de klanten service. Deze waren zeer slecht bereikbaar omdat ze overspoeld worden met vragen. Uiteindelijk een medewerkster aan de lijn gekregen die op dat moment absoluut niet wist wat er gaande is. Bij navraag van haar bij een andere afdeling kwam ze terug met de mededeling dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat alles prima voor elkaar komt, en dat de afdeling telefonisch contact zou opnemen, al kon ze niet zeggen wanneer. Over al dan niet verschuiven van levertijden kon ze niets zeggen, en bleef volharden in het eerder gegeven antwoord.
Ik heb 2 opmerkingen:

Krijgt jullie call center geen info vooraf als er dit soort speciale acties worden opgetuigd?

Krijgen wij als klant de absolute bevestiging dat het wijzigen van ordernummer en besteldatum geen invloed heeft op de uiteindelijke leverdatum, gebaseerd op de oorspronkelijke bestel datum en de daaraan gekoppelde verwachte  levertijd?

 

 

 

 

Reputatie 1

Ja hoor!

Net een E-mail ontvangen van AMP voor een afspraak, Maandag heb ik mijn i-Phone 12 Pro binnen! Helemaal blij.

 

(18 oktober besteld)

Zelfs ali express is nog sneller dan jullie, ik heb zelfde tijd een hoesje van ali besteld en tegelijkertijd iphone 12 pro op 20 oktober en die hoesje is al binnen en jullie iphone nog niet?? Hoe dan!?

Reputatie 3

@David

 

ik heb gister eindelijk gehoord dat mijn bestelling die ik netjes op 16 oktober heb geplaatst op 5 november genanuleerd werd door de t mobile shop door een storing in hun systeem. Dit konden jullie wel eerder tegen mij zeggen, want ik heb nu totaal 21 dagen gewacht sinds 5 november om dat vanuit jullie te horen.

wat ik jammer vind, is dat ik hier de dupe ben geworden terwijl ik wel netjes mijn bestelling op 16 oktober heb besteld nu moet ik heel lang wachten door jullie systeem fout zonder enige compensatie te krijgen, wat mij wel wat blijer kan maken.

Setje AirPods Pro lijkt me wel op z’n plaats hier

;)

Reputatie 2

ik heb 17-10-2020 een goude besteld wanneer komt die dan?

want dan zou ik hem toch nu onderhand moeten krijgen

sws slechte communicatie van Tmobile met zijn vaste klanten [Dutchtone, orange, tmobile]

ik vind het raar dat IK als klant achter Tmobile aan moet lopen om te weten hoe het mijn iphone 12 zit en niet door Tmobile op de hoogte word gehouden via mail of sms wanneer ze mijn telefoon verwachten

enige dat ik kreeg was dat ie 23 okt in NL kwam meer niet, maar dat het nu ineens een paar weken later word totaal niks van gehoord moet je allemaal zelf uit zoeken

beetje ruk dit

Klant is koning is bij Tmobile ver te zoeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Reputatie 2

Mijn bestelling staat nu op 3 weken, dus ik mag toch wel ieder moment nu de email van AMP verwachten, toch?

 

De mooie blauwe iPhone pro 12 128Gb

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Zijn die 3-4 weken levertijd voor bestellingen die gedaan zijn 16 oktober pre-order of voor bestellingen die op dit moment worden gedaan? 

 

De besteldatum staat ervoor, dus ik neem aan vanaf dan….

Reputatie 4

Ik verbaas me echt over de service van GSMWEB en T-Mobile samen. Heb 16-10-2020 om 14.30 besteld. Zie mensen die uren later hebben besteld via GSMWEB met hetzelfde toestel die gisteren al T&T hebben ontvangen en dus vandaag geleverd krijgen. Dus even GSMWEB gebeld en het antwoord: T-Mobile heeft jouw aanvraag pas 21-10 verwerkt. In de dagen tussen 16-10 en 21-10 meerdere pogingen van T-Mobile om mijn contract te verlengen……. Zo ga je niet met klanten om toch die al klant zijn sinds dag 1! (Dutchtone/ Orange/ T-mobile) 

 

Het boeit ze werkelijk niks Johan, ik ben zelf nu na mijn annulering net even aan het kijken naar andere providers

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie allemaal niet kunnen wachten om de nieuwe iPhone in handen te krijgen! De iPhone is (altijd) onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. We updaten de levertijden in het topic zodra we meer weten en als het toestel er is, hoor je dit uiteraard direct! Je ontvangt dan een bericht van de T-Shop of een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Het is voor sommigen nog even geduld hebben, maar hopelijk kunnen jullie snel genieten van je nieuwe iPhone!

Check ook deze video voor meer informatie over de bezorgreis van je nieuwe telefoon!

 

Reputatie 3

Wie kijkt nog meer elke dag 20x naar deze ***topic. 🤬

20x per uur bedoel je? :) 

Reputatie 1

Nu begint het wel irritant te worden hoor

T-mobile jullie maken je zelf totaal belachelijk door zo slecht om te gaan met jullie klanten , de levertijden veranderen per week en worden steeds langer , is er nog een mogelijkheid dat de bestelling geannuleerd kan worden ? Of komt er nog een compensatie voor de klanten wie straks 1,5 tot 2 maand hebben moeten wachten op hun iPhone ?? Nieuwe MagSafe lader erbij bijv