17-8-2023 Weer geen internetverbinding in Oosterheem (Zoetermeer)

  • 17 August 2023
  • 63 reacties
  • 1364 Bekeken


Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 2

Nog steeds geen internetverbinding. Voor iedereen die nog met storing zit: meld dit aub aan bij klantenservice 0800-0092. Slaat nergens op dit!

Everyone with same problem is advised to contact customer service on 0800-0092 to keep T-Mobile focus on resolving this issue!

Hier ook nog steeds geen internet. Blijf bellen, maar krjjg niks anders te horen dan; zijn er mee bezig en andere mensen komen wel online. Hartstikke leuk voor die mensen... maar ik word hier nu een beetje chagrijnig van.

Reputatie 2

Hier ook nog steeds geen internet. Blijf bellen, maar krjjg niks anders te horen dan; zijn er mee bezig en andere mensen komen wel online. Hartstikke leuk voor die mensen... maar ik word hier nu een beetje chagrijnig van.

Het lijkt inderdaad dat T-Mobile van plan is om dit probleem in doofpot te zetten. Ook door z'n officiële berichtgeving op hun site te zetten dat ‘storing is opgelost’. 

 

Misschien is het hoog tijd dat we als groep ipv individueel klant te bundelen en protest ondertekenen om te voorkomen dat dit probleem onder tapijt wordt geveegd. @Malsadi @gilsje @gaurav @MilU71 @MarcelEM

Ik vind op dit moment alles het proberen waard.

Reputatie 1

Ik heb weer gebeld met de klantenservice. Het verzoek voor nadere inspectie ligt bij de backoffice. De klantenservice kan niet vertellen hoelang het duurt voordat ik wat daarover hoor. 

 

Ik heb nog geen idee waar we anders terecht kunnen. Je komt telkens maar bij de klantenservice waar ze niets kunnen betekenen. 

Oosterheem Zoetermeer: hier ook voor de tweede keer deze week geen internet, tv en vaste telefoon. Tweede dag alweer. Wordt aan gewerkt zeggen maar dit schiet niet op zo! Laat ze in ieder geval de informatie up to date houden en niet vermelden dat de storing is opgelost! Ook weer gebeld met de klantenservice….

Reputatie 2

Hier ook nog steeds geen internet. Blijf bellen, maar krjjg niks anders te horen dan; zijn er mee bezig en andere mensen komen wel online. Hartstikke leuk voor die mensen... maar ik word hier nu een beetje chagrijnig van.

Het lijkt inderdaad dat T-Mobile van plan is om dit probleem in doofpot te zetten. Ook door z'n officiële berichtgeving op hun site te zetten dat ‘storing is opgelost’. 

 

Misschien is het hoog tijd dat we als groep ipv individueel klant te bundelen en protest ondertekenen om te voorkomen dat dit probleem onder tapijt wordt geveegd. @Malsadi @gilsje @gaurav @MilU71 @MarcelEM

Ik vind het inderdaad ook een kwalijke zaak dat er wordt vermeld dat het probleem opgelost is, terwijl je vanuit de klantenservice direct te horen krijgt dat het een bekend en lopend probleem is (en zie de diverse topics in dit forum).

Reputatie 1

Weet niet Wrm maar me bericht is verwijdert. Ik heb geschreven dat de klantenservice zei dat ik na de storing moet melden en dan de dagen zonder internet wordt gecompenseerd 

Reputatie 2

Weet niet Wrm maar me bericht is verwijdert. Ik heb geschreven dat de klantenservice zei dat ik na de storing moet melden en dan de dagen zonder internet wordt gecompenseerd 

Dat zijn ze idd wettelijk verplicht. Dus bedrag maandabonnement/30 keer aantal dagen. Maar dat compenseert natuurlijk niet al de productiviteit verlies en de tijd die verloren gaat om dit gedoe af te handelen, melding maken, enorme frustratie etc. 

Reputatie 2

Oosterheem Zoetermeer: hier ook voor de tweede keer deze week geen internet, tv en vaste telefoon. Tweede dag alweer. Wordt aan gewerkt zeggen maar dit schiet niet op zo! Laat ze in ieder geval de informatie up to date houden en niet vermelden dat de storing is opgelost! Ook weer gebeld met de klantenservice….

Het lijkt juist dat we (expres) gek gehouden worden door elke kanalen steeds verschillende informatie geven. En dan lekker op website en sociale media melden dat storing opgelost is. 

Reputatie 1

@T-Mobile: dan op zijn minst graag de wijk switch weer resetten want dat gaf tenminste tijdelijk weer verbinding. En daarvoor hoeft de media converter of modem bij de mensen thuis niet gereset te worden. Er was gewoon weer verbinding na de switch reset van afgelopen maandag of dinsdag nacht.

Snap niet waarom er niet normaal gecommuniceerd kan worden wat er loos is en of ze überhaupt ergens mee bezig zijn of hoe lang ze denken dat het moet duren...@t-mobile

Reputatie 2

@T-Mobile: dan op zijn minst graag de wijk switch weer resetten want dat gaf tenminste tijdelijk weer verbinding. En daarvoor hoeft de media converter of modem bij de mensen thuis niet gereset te worden. Er was gewoon weer verbinding na de switch reset van afgelopen maandag of dinsdag nacht.

Het dit laat wel duidelijk zien dat het probleem ergens bij de systemen aan hun kant zit en niet bij de klanten thuis, ik snap dan ook niet wat het sturen van een monteur voor goeds zou moeten doen behalve de klant weer een paar dagen te hebben gesust.

Goedemiddag,

Ook ik woon in Oosterheem en heb exact dezelfde problemen als jullie ondervonden. Mijn laatste gesprek met de klantenservice gaf mij iets meer duidelijkheid (vanochtend).

Deze klantenservice medewerker hebi ik het uitgelegd en hij gaf aan dat er inderdaad een bekend probleem is in Oosterheem met de glasvezelverbinding. Hij gaf aan dat dit issue bij de netbeheerder ligt en zij er alles aan doen om zo snel mogelijk de oplossing te vinden, maar hier als T-Mobile eigenlijk niets meer kunnen doen dan de netbeheerder onder druk zetten om dit probleem te verhelpen.

Ik heb aangegeven dat ze dit dan ook op de algemene storingspagina moeten plaatsen aangezien deze valse informatie voor veel frustratie zorgt bij T-Mobile klanten, waar hij het mee eens was. Maar daar ging hij als klantenservice medewerker helaas niet over.

Er lijkt dus echt niets anders op te zitten dan gewoon wachten en steeds weer even bellen om de urgentie aan te geven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi all, wij wachten zelf ook op de updates van de Technische Dienst. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te vermelden. Het topic is zojuist aangepast!

 

 

Reputatie 2

Hi all, wij wachten zelf ook op de updates van de Technische Dienst. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te vermelden. Het topic is zojuist aangepast!

 

 

Dank, hopelijk krijgen we snel inzicht waar het probleem ligt zodat aan een oplossing kan worden gewerkt.

En ja, door storing eerlijk te erkennen neem je de pijnpunten nog niet weg maar dat voorkomt wel de onnodige frustratie en onbegrip. 

We zullen deze nauw in de gaten houden iig en hoop dat jij @Tommie blijft bovenop zitten totdat dit echt opgelost is!

Hier ook nog steeds geen internet. Blijf bellen, maar krjjg niks anders te horen dan; zijn er mee bezig en andere mensen komen wel online. Hartstikke leuk voor die mensen... maar ik word hier nu een beetje chagrijnig van.

Het lijkt inderdaad dat T-Mobile van plan is om dit probleem in doofpot te zetten. Ook door z'n officiële berichtgeving op hun site te zetten dat ‘storing is opgelost’. 

 

Misschien is het hoog tijd dat we als groep ipv individueel klant te bundelen en protest ondertekenen om te voorkomen dat dit probleem onder tapijt wordt geveegd. @Malsadi @gilsje @gaurav @MilU71 @MarcelEM

 @Malsadi @gilsje @gaurav @MilU71 @MarcelEM

What you can do until the issue resolve is.

You can go to T-Mobiel shop Stadshart Zoetermeer or any other T Mobiel shop and they will give you one simcard(just update them the issue). 

Then call Customer Care on 8000092.

and they will send you email with one code that you need to send back using new simcard.

Then you have internet for next 7 days as alternative.

Thanks

Gaurav

Reputatie 2

Ik lees de volgende "Update [19-08-2023/9:00] Het probleem is gevonden en de afgelopen nacht is de apparatuur vervangen. "

Echter is het probleem (thans bij ons) nog steeds niet verholpen! Er is nog steeds geen internetverbinding vanuit modem.

@T-Mobile hebben jullie enige inzicht wanneer een werkende oplossing kan worden verwacht?

 

Ook hier nog niks.... nu in een week 5 dagen geen internet. (en dus tv)

 

Reputatie 1

"Probleem is gevonden...apparatuur vervangen...onderzoek in volle gang"

Klinkt als dat je het dan kan oplossen?!

Tegen beter weten in om 11:05 de media converter en modem nog maar een keer herstart maar helaas geen internet. "Rood" lampje. 

Reputatie 2

Bedankt mensen om te bevestigen! Het probleem loopt nu dus nog. Max 3 achtereenvolgende dagen, volgens AV. Ik ga vandaag T Mobile schriftelijk in gebreke stellen.

Reputatie 1

Bedankt mensen om te bevestigen! Het probleem loopt nu dus nog. Max 3 achtereenvolgende dagen, volgens AV. Ik ga vandaag T Mobile schriftelijk in gebreke stellen.

Hier nog steeds geen internet

Reputatie 7
Badge +14

Bedankt mensen om te bevestigen! Het probleem loopt nu dus nog. Max 3 achtereenvolgende dagen, volgens AV. Ik ga vandaag T Mobile schriftelijk in gebreke stellen.

Wat een onzin. Staat nergens, je hebt een consumentenlijn product, 'fiber to the home'. Als je een SLA wilt, wat heel gebruikelijk is bij Fiber To the Office producten, dan is er heel ander tarief en techniek van toepassing! Als t-mobile een FTTH niet binnen 30 dagen dit kan laten oplossen kun je met 1 telefoontje de overeenkomst direct kosteloos opzeggen. 

Daarnaast krijg je voor het geval de storing langer dan 12 uur duurt per dag een vergoeding gecrediteerd en stelt t-mobile kosteloos unlimited.mobiele vouchers ter beschikking. 

Ook hier (2729) nog steeds geen internet maar vooral last van de gebrekkige informatie, communicatie en het beperkte urgentiegevoel aan de zijde van t-mobile

@eric: Zonder te weten of het onzin is of niet (ik heb de AV niet doorgenomen) moet het toch duidelijk zijn dat @Loeboe en andere vooral bewegen uit frustratie. Immers, we zitten deze week al meer zonder (!) internet dan met. De reactie is weinig begripvol voor die situatie. Het strooien met AV, SLA’s en hetgeen wat t-mobile wel biedt (wat hebben we aan een 4G kaart?!) helpt daar mijn inziens niet bij. Creëer begrip door open kaart te spelen, ons up to date te houden over de situatie en ons voorzien van een perspectief. Dat gezegd hebbende: wij zitten nog steeds zonder internet. Laten we vooral daar mee bezig zijn. Eens?

Reputatie 2

Als provider niet de diensten levert wat die moet leveren dan heeft consument recht om contract te ontbinden, mits de klant de gelegenheid biedt aan de provider om binnen een redelijke termijn oplossing te vinden.

En ja een redelijke termijn kan 14 dagen betekenen. En het kost je moeite en portokosten, maar steeds 16 dagen minder dan wachten/hopen dat T Mobile coulant mee gaat (na 30 dagen). Na lezen van diverse topic in deze forum en ellende wat anderen hebben meegemaakt is mijn vertrouwen helemaal weg.

En als het blijkt dat na 30 dagen storing je kan met 1 telefoontje weg, dan doet het formeel in gebreke stellen geen kwaad. toch?

Trouwens @eric waar baseer je op je opmerking dat T-Mobile heel courante provider en dat je als het probleem niet opgelost in 30 dagen met 1 telefoontje mag kosteloos opzeggen? Uit ervaring misschien of uit andere bronnen?

Dit kan heel goed bruikbaar, dank alvast

 

Reageer