17-8-2023 Weer geen internetverbinding in Oosterheem (Zoetermeer)

  • 17 August 2023
  • 63 reacties
  • 1364 Bekeken


Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 2

Laat aub niet misleiden door gratis voucher of compensatie. Een provider moet diensten leveren wat hij belooft. Punt. 

Zo niet is jouw recht als consument recht om hem in de gebreke te stellen.

Reputatie 7
Badge +14

Ook hier (2729) nog steeds geen internet maar vooral last van de gebrekkige informatie, communicatie en het beperkte urgentiegevoel aan de zijde van t-mobile

@eric: Zonder te weten of het onzin is of niet (ik heb de AV niet doorgenomen) moet het toch duidelijk zijn dat @Loeboe  perspectief. Dat gezegd hebbende: wij zitten nog steeds zonder internet. Laten we vooral daar mee bezig zijn. Eens?

Je spreekt hier met andere klanten en er zijn ook wat moderators van t-mobile.  Ik kan als medeklant geen storingen oplossen,  maar geef ook aan dat diegene die nu allerlei juridische zaken wil starten best '  vroeg' is.

Reputatie 2

Ook hier (2729) nog steeds geen internet maar vooral last van de gebrekkige informatie, communicatie en het beperkte urgentiegevoel aan de zijde van t-mobile

@eric: Zonder te weten of het onzin is of niet (ik heb de AV niet doorgenomen) moet het toch duidelijk zijn dat @Loeboe  perspectief. Dat gezegd hebbende: wij zitten nog steeds zonder internet. Laten we vooral daar mee bezig zijn. Eens?

Je spreekt hier met andere klanten en er zijn ook wat moderators van t-mobile.  Ik kan als medeklant geen storingen oplossen,  maar geef ook aan dat diegene die nu allerlei juridische zaken wil starten best '  vroeg' is.

Ik ga nog niet juridische stappen starten, voor alle duidelijkheid. Maar voorbereiden daartoe, mocht dat later blijkt nodig te zijn, kan geen kwaad. 

Tenslotte je slijpt je strijdbijl ook ruim voor de oorlog begint 😊

Reputatie 2

Ik lees de volgende "Update [19-08-2023/9:00] Het probleem is gevonden en de afgelopen nacht is de apparatuur vervangen. "

Echter is het probleem (thans bij ons) nog steeds niet verholpen! Er is nog steeds geen internetverbinding vanuit modem.

@T-Mobile hebben jullie enige inzicht wanneer een werkende oplossing kan worden verwacht?

 

“Update [19-08-2023/13:30] Het probleem is gevonden en de apparatuur wordt vannacht vervangen."

 

Dit snap ik geen bal van. Eerder vandaag wordt er gezegd dat de apparatuur is vervangen in de nacht van vrijdag/zaterdag (maar het probleem hiermee nog niet opgelost) en later wordt er gezegd dat de vervanging pas vannacht (zaterdag/zondag) plaats gaat vinden 🤪 #hoedan #heldercommuniceren

Reputatie 7
Badge +14

Dat is dus de reden dat het nog niet is opgelost. Morgen weer kijken. Wel fijn dat ze dit toch 'z.s.m.' oppakken en niet over het weekend heen tillen. 

Reputatie 2

Dat is dus de reden dat het nog niet is opgelost. Morgen weer kijken. Wel fijn dat ze dit toch 'z.s.m.' oppakken en niet over het weekend heen tillen. 

Dit bewijst voor zoveelste keer weer hoe onhandig en onprofessioneel er wordt gecommuniceerd!!! Het wekt alleen maar frustratie op en komt niet ten goede voor de vertrouwen op de goede verloop. #werkaandewinkel

Inderdaad stond er vanmorgen dat vannacht het probleem was gevonden en apparatuur was vervangen. Dat is  nu nergens meer te lezen, maar vervangen met dat ze vandaag het probleem hebben gevonden en aankomende nacht spul gaan vervangen..…

Kan het allemaal niet zo serieus meer nemen.

Reputatie 2

Even update 20/08 (06:09). Bij ons is internetverbinding hersteld inmiddels. Hoop dat dit keer de oplossing permanent is.

 

Reputatie 1

Hier ook alles weer up and running!

Ik moest alleen bij de TV ontvanger de power en netwerkkabel even opnieuw aansluiten voordat die het weer deed.

 

Reputatie 2

Mooi hopelijk werkt het nu bij iedereen in postcode gebied 2721 en 2729 weer!

Hier werkt het ook weer. Hopen dat dat zo blijft.

Ook bij mij (2721) werkt het gelukkig weer!

Reputatie 1

Hier ook werkt alles weer 

Reageer