Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld

  • 31 December 2021
  • 74 reacties
  • 1897 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

74 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel probleem! We gaan dit in goede banen geleiden; nogmaals excuses! Dit is niet lekker wakker worden op zo'n mooie nieuwjaarsdag. Thanks voor je begrip! 😊👍

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jullie beide een privébericht gestuurd voorzien van een voucher. Bedankt voor het melden en we gaan weer verder met het onderzoek! 

Reputatie 7
Badge +16

@all De vouchercode dient per sms verstuurd te worden aan 2244. Sorry dat ik dit niet direct gemeld heb!

Reputatie 7
Badge +14

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen 

Broer kom op zeg beetje respect hij doet ook zijn best en is zeker jouw broer niet.

Ze zijn er mee bezig! 
De Huisregels zijn er voor iedereen.

Gelukkig nieuwjaar! 

 

Hallo Jason ik wil graag een internet voucher hebben we hebben geen internet meer thuis

Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!

@Rvv99 Normaliter zou ik moeten zeggen: met een Unlimited abonnement kan ik je geen voucher toesturen omdat je al onbeperkt Internet hebt. Echter, omdat ik weet dat je met een voucher geen GB's hoeft aan te vullen, wil ik in jouw geval wel een uitzondering maken. Mocht je er toch gebruik van willen maken, laat het hieronder weten. Thanks!

Hallo Jason me vrouw heeft prepaid tmobile ... we hebben bijna geen internet meer.. help ons aub  we wonen in Barneveld al heel lang storing 

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot. 

Goedemiddag, ik heb een T-Mobile thuis en mobiele abonnement en zou graag een voucher willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Goedemiddag heer/mevrouw, wij hebben ook  T-Mobile thuis en we hebben 2 mobiele abonnementen en zou graag hiervoor een voucher(s) willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Marokkaan0342, @Biena en @KSU, ik stuur jullie na afloop van dit bericht meteen een privébericht met de voucher toe. Stuur de vouchercode per sms naar 2244 met jouw T-Mobile of Tele2 simkaart. Dan ontvang je binnen maximaal tien minuten de bevestiging van activatie. 

 

Nog geen nieuws. Is het al opgelost 

Reputatie 7
Badge +16

De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak! 

@Wilmalight Kan ik je tegemoetkomen met een voucher?

Gaat wel erg lang duren

kan ook geen voucher aanvragen ik heb geen mobiel van t mobile en ben door alle data heen

Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt

Reputatie 7
Badge +14

Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt

Heb je dan toch een T-Mobile simkaart gevonden? Dan kun je die in een telefoon plaatsen en een wifi hotspot op die telefoon activeren. Andere apparaten kunnen dan via die telefoon met internet verbinden.

Als je een T-Mobile simkaart hebt kan een moderator een T-Mobile voucher geven voor Unlimited data op die simkaart.

Reputatie 6

Hoi @Wilmalight, wij hebben elkaar zojuist ook via Facebook messenger gesproken. Ik heb je daar voorzien van een Unlimited data voucher en uitleg hoe je het beste een hotspot kunt maken.

Goedenavond, helaas al de hele dag geen internet hier. En na familie-bezoek op  nieuwjaarsdag zouden we nu graag internet thuis hebben ;-) 

Graag ontvang ik een voucher voor unlimited data. 

De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak! 

@Wilmalight Kan ik je tegemoetkomen met een voucher?

Is er al een update? We zitten al ongeveer 24 uur zonder internet

Reputatie 6

Hoi @lindadg, ik heb je zojuist een PB gestuurd met een vouchercode en instructies hoe je deze kunt activeren.

@S03an42, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Als er een update is, vind je dit uiteraard terug in ons algemene topic.

Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.

 

 

Hoi hoi ik zou ook graag een voucher ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.

 

 

Zo'n voucher is daadwerkelijk Unlimited voor 7 dagen.

Graag ontvangen wij een voucher voor mobiel internet. 

Hoi hoi ik zou graag een voucher willen ontvangen

Wij zijn met 6 personen, 4 mobiele abb. Via t-  mobile.  1 Unlimited voucher is dus nogal onhandig als er eentje aan het studeren, 1 aan het werk is en de rest ook nog wil kunnen ontspannen.