Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld

  • 31 December 2021
  • 74 reacties
  • 1897 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

74 reacties

Is het alleen een deel van Barneveld?

En kunnen wij ook een voucher krijgen?

Graag zou ik voor mijn vriendin ook een voucher willen ontvangen. Die loopt nu haar persoonlijke abbonement als hotspot te gebruiken wat niet handig is.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +14

Moderators zijn er niet meer. Als morgen de storing nog niet is verholpen zullen ze met alle liefde iedereen helpen.

it's alive! Yes… :grinning:  Dank U voor deze noeste arbeid op 1 Januari, wat de reden ook was.. (vuurwerk bij een POP las ik ergens?)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @wysiwyg@Wilmalight@misterweird,

Erg fijn om te horen dat jullie inmiddels volledig online zijn! Gisteravond heeft een monteur omstreeks 20:30 een reparatie voltooid en ik ben blij dat we hiermee de verbinding konden herstellen. Ik kan jullie verzekeren dat wij het probleem in de wijkcentrale uitgebreid zullen evalueren en wij er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Over de oorzaak is bij mij nog niks bekend.

 

Hoi @Tirol@Marokkaan0342@Mp5p@tilly1986@Rvv99@Biena@KSU@lindadg@S03an42@Ilanahorde@Kiekkie@Mjholm@Q-pro , @Maurits F,

Zover mogelijk heb ik jullie verbindingen gecontroleerd en ook jullie lijken weer volledig online te zijn. Mocht er toch nog iets spelen, voer graag een reset uit van het modem (en eventueel de Media Converter) volgens dit topic: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile Thuis. Tot in de late middag sta ik voor jullie paraat als jullie nog mijn hulp kunnen gebruiken! 

 

Voor nu wens ik iedereen nog heel veel plezier met het internet toe en laten wij er samen een prachtig 2022 van maken! :smile:

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan en bedankt @Wilmalight:blush:

Super @Ilanahorde:grinning:

Beste cal, bij ons staat het internet na een router reset nog op rood. Alles groen behalve het wereldbolletje. Enig idee hoe we dat kunnen oplossen?

 

Reputatie 1

Alles werkt nu weer ja. Maar ik heb geleerd geen internet en tv meer van 1 provider.

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn om te zien dat je enkele minuten na jouw bericht weer online bent @Maurits F, zou je de gouden tip met ons kunnen delen? Geniet er nog van! :relaxed:

Mooi dat je weer van Internet en TV kan genieten @Tirol:muscle:

Reputatie 7

Hi @S03an42, ik wil ook niets liever dan dat jij zo snel mogelijk weer online bent! Vanochtend ben ik gelijk weer gaan kijken of ik een update voor je heb en ik ben ontzettend blij om te zien dat Guidion zo snel bij je langs kon komen. Geef jij een update vandaag, zodra de monteur is geweest? Dan regel ik vervolgens een vergoeding voor je. Fingers crossed dat jouw verbinding vandaag weer up and running is. Ik heb geprobeerd of ik de oorzaak kan achterhalen waarom enkel bij jullie nog de problemen aanhouden, maar dit antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoop dat de monteur meer kan vertellen!

Hi @cindyhessing, heel fijn dat je dit gelijk hebt doorgezet! Ook voor jou wilde ik meteen verder aan de slag gaan, maar zie ik dat mijn collega van de klantenservice mij als is voor geweest. Super dat jij ook al een afspraak hebt staan met Guidion. Ik had alleen wel gehoopt dat er eerder een plekje vrij was in hun agenda, ook omdat je aangeeft geen Mobiel abonnement bij ons te hebben. Wellicht kun jij nog naar ze bellen om te checken of er wellicht iemand is uitgevallen en de afspraak naar voren getrokken kan worden: 088  200 01 51. Ik hoop het! Laat je het hier weten als dit kan? 

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha, top dat het alsnog is gelukt @Maurits F!

Aangezien ik zelf alleen bij het Thuis-gedeelte kan zal ik de € 3,50 vergoeden op jullie eerstvolgende Thuis factuur. Hiervan ontvangen jullie binnenkort een automatische email ter bevestiging.

Alleen nu bedenk ik mij… ben ik dan de mol omdat ik geld uit de T-Mobile pot haal? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +4

Nogmaals sorry en wat leuk om te horen dat je erg goede mensen in je nabije omgeving hebt @wysiwyg! Zoals ze vaak zeggen, liever een goede buur dan een verre vriend, en zo te horen heb je ze zeker. :wink:

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

 

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

 

Beste,

 mijn internet doet het nog steeds niet. Ik heb de reset en dergelijke uitgevoerd. De rode lamp van het internet  brand nog steeds. @Cal

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goed dat je dit aangeeft @S03an42! In theorie lijkt de glasvezellijn die naar jouw huis toeloopt in orde. Heb je ook al geprobeerd om de Media Converter kort van het stroom af te halen? Als dit niet werkt, zou je dan een foto in dit topic kunnen plaatsen van de lampjes op de Media Converter en de lampjes op het modem?

Ik probeer snel een oplossing te bedenken!

Goed dat je dit aangeeft @S03an42! In theorie lijkt de glasvezellijn die naar jouw huis toeloopt in orde. Heb je ook al geprobeerd om de Media Converter kort van het stroom af te halen? Als dit niet werkt, zou je dan een foto in dit topic kunnen plaatsen van de lampjes op de Media Converter en de lampjes op het modem?

Ik probeer snel een oplossing te bedenken!

Ja heb ik ook gedaan , maar doet het nog steeds niet. Ik heb het een paar keer gereset en ben het wel zat eigenlijk

 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor het doorsturen van een foto van het modem @S03an42! Zou je ook een foto kunnen maken van de zwarte Media Converter? Deze is verbonden met het modem en hangt vermoedelijk ergens in de buurt. Een foto van de Media Converter vind je op: Media Converter dipswitches aanpassen.

Als je het nog niet gedaan hebt raad ik je aan om een reset van de zwarte Media Converter te doen en vervolgens ook van het modem. Dit was namelijk voor gebruiker Maurits F ook de oplossing.

Ik wacht in spanning af!

Bedankt voor het doorsturen van een foto van het modem @S03an42! Zou je ook een foto kunnen maken van de zwarte Media Converter? Deze is verbonden met het modem en hangt vermoedelijk ergens in de buurt. Een foto van de Media Converter vind je op: Media Converter dipswitches aanpassen.

Als je het nog niet gedaan hebt raad ik je aan om een reset van de zwarte Media Converter te doen en vervolgens ook van het modem. Dit was namelijk voor gebruiker Maurits F ook de oplossing.

Ik wacht in spanning af!

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Ik heb zowel optie een, twee als drie geprobeerd, maar nog steeds geen internet. Ik ben het nu wel echt zat. Heeft u een andere optie voor oplossing?

 

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Reputatie 3

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Als je de mediaconverter (grijs blokje) gereset hebt en je ziet net zoals bij @S03an42 oranje lampjes in plaats van groene, dan is de link naar de wijkcentrale verbroken en zal waarschijnlijk een monteur de lijn moeten controleren. Aangezien er dus meerdere klanten dus nog geen verbinding hebben, vrees ik dat er een kaart of switch in de PoP (=wijkcentrale) nog steeds down is.

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Ik heb zowel optie een, twee als drie geprobeerd, maar nog steeds geen internet. Ik ben het nu wel echt zat. Heeft u een andere optie voor oplossing?

 

Krijg ik nog een reactie? Klantenservice gesproken geven ze aan dat het nog 2 werkdagen gaat duren totdat ze een monteur kunnen sturen. Ik wil graag vandaag nog een passende oplossing. Dit kan toch niet @Cal 

Reputatie 7

Wat fijn om te lezen @S03an42! Top dat je dit hier gelijk deelt. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt van de dagen dat je zonder diensten zat. Je kunt dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Maak er een hele mooie dag van! 😁

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Ik heb nog steeds geen internet en hetzelfde probleem als @Cal