Geen diensten Rosmalen

  • 27 November 2023
  • 105 reacties
  • 3263 Bekeken

Ik mag hopen dat die internet storing in Rosmalen en omgeving morgen wel verholpen is. Al een halve dag werkt helemaal niets.

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Bekijk origineel

105 reacties

Goedemorgen,

Ik heb gisteren voor mijn vrouw een vouchercode aangevraagd. Zou ik er ook eentje voor mezelf mogen ontvangen?

 

Groet,

Reputatie 7
Badge +7

Hier hetzelfde euvel. Ontvang ook graag een voucher.

Hallo, je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

ik bedoelde vouchers?Dus 3 stuks graag.

Hallo, je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Hier ook graag vouchers. 
Is er al enig zicht hoelang dit gaat duren? 

Hallo, je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Ik mag hopen dat die internet storing in Rosmalen en omgeving morgen wel verholpen is. Al een halve dag werkt helemaal niets.

Ik wil ook heel graag een voucher, maar waar vraag ik die aan? Zo onduidelijk…

Hallo, je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Ik wil ook zsm een voucher.. Dit is niet te doen met huidige bundel

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil ook zsm een voucher.. Dit is niet te doen met huidige bundel

Hallo, je krijgt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Hallo Odido, 

Ik ontvang ook graag nog één code voor mijn vrouw. Heb 3 Odido sims op ons adres :-), heb er al 2 ontvangen maar was mijn vrouw vergeten

Hallo, je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen,

Ik heb gisteren voor mijn vrouw een vouchercode aangevraagd. Zou ik er ook eentje voor mezelf mogen ontvangen?

 

Groet,

Hallo, je ontvangt een privébericht met een voucher.

Is er al zicht op een oplossing? Wij kunnen momenteel nog steeds helemaal niks. De bundel van mij, mijn vrouw en de kinderen is inmiddels wel op.

Graag ontvang ik ook een voucher! Ik heb al sinds gisterenochtend geen internet thuis meer en moet videobellen voor werk. Hartelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

Graag ontvang ik ook een voucher! Ik heb al sinds gisterenochtend geen internet thuis meer en moet videobellen voor werk. Hartelijk bedankt.

Hallo , je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 5

Is er al zicht op een oplossing? Wij kunnen momenteel nog steeds helemaal niks. De bundel van mij, mijn vrouw en de kinderen is inmiddels wel op.

Updates worden in het storingstopic vermeld. 

Indien gewenst kan ik je van een unlimited voucher voorzien zodat je in ieder geval internet hebt? Hoor graag van je.

Is er al zicht op een oplossing? Wij kunnen momenteel nog steeds helemaal niks. De bundel van mij, mijn vrouw en de kinderen is inmiddels wel op.

Updates worden in het storingstopic vermeld. 

Indien gewenst kan ik je van een unlimited voucher voorzien zodat je in ieder geval internet hebt? Hoor graag van je.

Het bereik is bij ons altijd heel slecht qua mobiel netwerk, maar wij zouden inderdaad graag twee vouchers ontvangen.

Reputatie 5

Is er al zicht op een oplossing? Wij kunnen momenteel nog steeds helemaal niks. De bundel van mij, mijn vrouw en de kinderen is inmiddels wel op.

Updates worden in het storingstopic vermeld. 

Indien gewenst kan ik je van een unlimited voucher voorzien zodat je in ieder geval internet hebt? Hoor graag van je.

Het bereik is bij ons altijd heel slecht qua mobiel netwerk, maar wij zouden inderdaad graag twee vouchers ontvangen.

Zie PM. Nogmaals sterkte en ik hoop dat het snel is opgelost.

Inderdaad tijd voor een compensatie. Dit slaat nergens op.

Reputatie 5

Inderdaad tijd voor een compensatie. Dit slaat nergens op.

Ik denk dat het belangrijker is om te focussen op de oplossing dan op een compensatie, toch? Nadat de storing is opgelost kun je hier altijd nog contact over opnemen, maar gun iedereen ook even de ruimte om eerst het probleem op te lossen… Hier wordt namelijk kei hard aan gewerkt. Ik begrijp uiteraard wel de frustratie, maar toch.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Gerjanvanhaarlem ,

Heb je toevallig een mobiel abonnement van Odido of Ben?
Als je wilt, kan ik je dan een voucher voor 7  dagen toezenden.
Laat het maar weten via een berichtje in dit topic.

 

Inderdaad tijd voor een compensatie. Dit slaat nergens op.

Ik denk dat het belangrijker is om te focussen op de oplossing dan op een compensatie, toch? Nadat de storing is opgelost kun je hier altijd nog contact over opnemen, maar gun iedereen ook even de ruimte om eerst het probleem op te lossen… Hier wordt namelijk kei hard aan gewerkt. Ik begrijp uiteraard wel de frustratie, maar toch.

Inderdaad tijd voor een compensatie. Dit slaat nergens op.

Ik denk dat het belangrijker is om te focussen op de oplossing dan op een compensatie, toch? Nadat de storing is opgelost kun je hier altijd nog contact over opnemen, maar gun iedereen ook even de ruimte om eerst het probleem op te lossen… Hier wordt namelijk kei hard aan gewerkt. Ik begrijp uiteraard wel de frustratie, maar toch.

Haha succes ermee! 

Zit ook al vanaf gisteren 27 november vanaf 13.30 uur zonder internet en tv thuis.

Kan ik ook een code krijg voor onbeperkt internet  voor mijn mobiele abonnementen?

Reputatie 5

Zit ook al vanaf gisteren 27 november vanaf 13.30 uur zonder internet en tv thuis.

Kan ik ook een code krijg voor onbeperkt internet  voor mijn mobiele abonnementen?

Uiteraard, zie zometeen je PM.

Beste itsNaud,

Heeft u wellicht ook een tijdelijke oplossing voor klanten die geen mobiel abonnement of sim only hebben ? Wij hebben wel internet van Odido, maar helaas door de storing geen internet meer thuis. 
Het lijkt nog onbekend hoe lang het probleem zal duren (zoals begrijpelijk), maar het zou fijn zijn om naar een tijdelijke oplossing te werken mocht het langer duren. 

Met vriendelijke groet en alvast bedankt. 

Reputatie 5

Hoi @pepsimax,

Mijn persoonlijke gevoel zegt dat het niet meer lang moet duren aangezien meerdere monteurs op locatie zijn, zie laatste update in storingstopic:

Uiteraard kan ik er naast zitten en zou je een prepaid kaart kunnen kopen van Odido waarna een van de Super Users je kan voorzien van een Unlimited voucher.

Hoi @pepsimax,

Mijn persoonlijke gevoel zegt dat het niet meer lang moet duren aangezien meerdere monteurs op locatie zijn, zie laatste update in storingstopic:

Uiteraard kan ik er naast zitten en zou je een prepaid kaart kunnen kopen van Odido waarna een van de Super Users je kan voorzien van een Unlimited voucher.

bedankt voor de snelle reactie, duidelijk antwoord! Ik hou het even in de gaten. 

Vind dit grapje nu wel erg lang duren!

Alles is verboden met wifi..

Lampen , tv ..

Ik ben overgestapt adios ermee.

 

Reageer