Geen internet

  • 15 June 2023
  • 55 reacties
  • 650 Bekeken


Toon eerste reactie

55 reacties

Reputatie 3

Hoi moderatoren,

Ik wil jullie vragen om alsjeblieft aandacht te besteden aan het probleem van de kabelbreuk die onlangs door Guidion is ontdekt (geen licht). Ik zit nu al bijna 3 weken zonder internet en ik hoop echt dat KPN Netwerkbeheer het probleem deze week kan oplossen.

Ik ben een klant van T-Mobile sinds 17 april dit jaar. Maar ik begrijp dat KPN Netwerkbeheer verantwoordelijk is voor het oplossen van dit soort technische problemen. Daarom richt ik me tot jullie.

Het gebrek aan internet heeft een enorme impact op mijn dagelijks leven. Ik heb het nodig voor werk, communicatie en gewoon om online te zijn. Het belemmert mijn productiviteit en maakt het moeilijk om contact te houden met anderen.

Ik begrijp dat kabelbreuken tijd kosten om te herstellen, maar als jullie dit probleem kunnen doorgeven aan de juiste afdeling en vragen om het snel op te lossen, zou dat geweldig zijn. Ik ben afhankelijk van een betrouwbare internetverbinding en ik hoop dat jullie begrijpen hoe frustrerend het is om zo lang zonder te zitten.

Ik hoop dat jullie mijn situatie begrijpen en hier snel actie op kunnen ondernemen. Bedankt voor jullie begrip en ik kijk uit naar een snelle oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michel281, ik zie inderdaad de notitie van Guidion terug in mijn systeem. Op 01-07 is het ticket aangemaakt voor KPN NetwerkNL, zij hebben 5 dagen de tijd om dit op te pakken. Ik ga ervan uit dat je deze week een bericht ontvangt en dat het hopelijk, eindelijk, opgelost is! 

Reputatie 3

Hi @Michel281, ik zie inderdaad de notitie van Guidion terug in mijn systeem. Op 01-07 is het ticket aangemaakt voor KPN NetwerkNL, zij hebben 5 dagen de tijd om dit op te pakken. Ik ga ervan uit dat je deze week een bericht ontvangt en dat het hopelijk, eindelijk, opgelost is! 

Dank je wel voor je update Tommie. 

Ik zit momenteel bijna 3 WEKEN (!!!) zonder internet. Nu hebben zij 5 dagen de tijd om dit op te pakken! En dat duurt het nog een week of langer om deze kabelrbreuk te verhelpen! Waarschijnlijk betekent dit dat ik 4 weken of langer zonder internet zit en mij moet behelpen met de wekelijkse mobiele hotspot-oplossing.

 

Ik weet dat KPN Netwerkbeheer dit moet oplossen en waarschijnlijk beschikken jullie niet over voldoende mogelijkheden om hun aan te sporen op een snellere oplossing dan die vijf dagen.

Maar toch vraag ik jullie te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om toch de komende dagen mij een oplossing te kunnen bieden want Dit loopt echt de spuigaten uit!

 

Reputatie 3

Het probleem is OPGELOST!!!!

Het bleek achteraf toch geen kabelbreuk te zijn, maar een configuratiefout! 

 

Nu maar hopen dat het opgelost blijft!

Beste dames en heren moderatoren. Dank jullie wel voor jullie steun! 

Reputatie 7
Badge +9

@Michel281 wat super fijn om te horen dat het opgelost is! Hopelijk blijf je nu up and running en kan je genieten van de snelheid.

Reageer