Beantwoord

Interloze klant bij t-mobile anno 2022

  • 30 June 2022
  • 34 reacties
  • 455 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Slechte t-mobile,

Ben nieuw bij t-mobile vanaf dag 1 komt t-mobile zijn afspraken niet na. in brief STAAT duidelijk monteur gaat pas weg als internet het doet. Krijg ik van onderaannemer te horen als je tot 18:00 uur geen internet hebt moet je bellen onderaannemer moest bij internet direct doorzetten naar t-mobile dat is zijn werk daar bij heb ik niets gedaan 1 dag gewacht 2 dag deed internet met veel storingen ROOD lampje en dan weer GROEN lampje bij internet logo. Vanaf gisteren ben ik internetloze klant geen internet misschien was t-mobile mij vergeten om EU ID aan te vragen in Brussel dat ik als EU burger kan internetten.

Vandaag heb ik klantenservice van t-mobile gebeld arme dame kon mij niet verder helpen maar ze kon me wel vertellen dat het buiten de blackbox probleem was en dat het niet t-mobile lag maar daarvoor heb ik bij kpn 15 jaar lang geen problemen ondervonden. Ze moest een ticket aanmaken bij IT/ITC en de aanvraag duurt 2 dagen

M.v.g 

Monero 

icon

Beste antwoord door BeMu 2 July 2022, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

De topicstarter is door meerdere automatisch geflagde berichten gebanned. Door aanstootgevende berichten die niet in lijn zijn met de huisregels is dit proces automatisch gestart. Dit topic zal daarom ook worden gesloten. Dank jullie voor het begrip. 

@Monero En dat gaat nog wel even duren, de techneuten moeten KPN aansturen, dat kunnen de moderators hier ook niet, en die kunnen er tot 5 werkdagen over doen voor ze het ticket oppakken en dan is KPN nog aan zet, alles wat men je hier laat doen zijn in mijn ogen zoethoudertjes.

Maar om je uit een droom te helpen, dit werkt zo bij elke provider, de tijd dat alles snel werd opgelost is over, ook bij KPN duurt het tegenwoordig lang als je opstart problemen ervaart, en ikzelf ben vrijdag over gegaan naar Ziggo, gelukkig heb ik nog glasvezel van KPN, want Ziggo werkt ook niet en maandag komt de monteur kijken of die het kan oplossen.🙄

@BeMu ik had wel meer willen zeggen bij community 

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

Reputatie 7
Badge +2

@Monero  Ik heb niet zo veel verstand van de techniek maar in mijn beleving kan dat van lijnbreuk niet kloppen, anders zouden de buren er ook last van moeten hebben, tenzij de breuk in de woning aanwezig is.

Als ik zo vrij mag zijn om te vragen heeft u voor u besloot over te gaan geen onderzoek gedaan hoe de beoogde provider het doet op de diverse forums als het om klachten en wat de gemiddelde score is?

Zelf ben ik al vanaf januari klant van Vodafone Thuis later overgegaan naar T-Mobile tot volle tevredenheid wel er eerlijk bij zeggen dat het netwerk en alle vervolg zaken nog zijn aangelegd door Reggefiber en de tv nog kwam van Glashart media, 

@BeMu het alle mooiste is klantenservice zeg hele tijd dat het buiten t-mobile is en dat iemand van kpn reggefiber moet komen omdat een lijn breuk in zit en daarvoor 15jaar klant geweest bij kpn zonder problemen en dit is het nog leuker ze maken  WEER afspraak met Guidion ipv reggafiber 

 

Hierbij bevestigen wij uw afspraak met de Expert. U heeft een afspraak op woensdag 06 juli 2022tussen 16:00 uur en 18:00 uur.

En dan durft t-mobile nog er bij te zetten 

Afspraak is afspraak
Wij gaan ervan uit dat u thuis bent op het afgesproken tijdstip. Lukt het u niet? Laat het ons op tijd weten. Wij plannen de Expert dan in om iemand anders te helpen. Bent u er niet of annuleert u de afspraak niet op tijd, dan is het mogelijk dat T-Mobile kosten in rekening brengt.

Reputatie 7
Badge +2

Ik blijf me er steeds over verbazen hoe ongelooflijk veel er fout gaat in deze branche, als je de diverse forums leest welke hier over gaan slaat de schrik je om het hart, en maak je je nu al zorgen als je eventueel besluit over te gaan naar een andere provider.

Vandaag weer contact gehad met klantenservice van t-mobile zion pigs  wat de stand van zakken was met mijn ticketnummer 

Toen er ticketnummer werd aangemaakt kreeg ik te horen dat ik binnen 2 dagen terug zou gebeld worden door reggefiber. En nu krijg ik dood leuk te horen dat het 5 dagen is i.p.v 2 dagen 😂😂

@Cheyenne  praat geen filosofie mijn internet werkt   Nog niet 

Reputatie 5
Badge +2

Goedemorgen @Monero, ik zie dat je modem inmiddels al weer een tijdje netjes online is. Helemaal super! De verbinding ziet er heel mooi uit. Sorry voor de onderbreking. Maak er een mooi weekend van!

@Waqqas je hebt gelijk sorry daarvoor 

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

 

Reputatie 7
Badge +20

@Monero ik heb nooit 2 en 4 gezegd 😉

@Jason heb op advies van @Waqqas op 2 en 4 gezet daarna heb ik ook alles op nieuw gerest op 2 en 4 hebben wel meerde groene lampjes gehad allen FO was kleurlos zie hier boven de foto’s.

daarna heb ik terug gezet op advies van @Lisa op 1 en 6 en weer opnieuw de stappen uit gevoerd ook een negatieve resultaat. 

Ben nu niet staat om op 3 en 4 te zetten, persoonlijk vind ik het jammer dat monteur binnen kant van glasvezel eruit heeft gehaald kon ik de kpn internet nog verder gebruiken tot t-mobile het weer werkt  zo  lang t-mobile nog niet actief is kan ik verder gebruik van kpn 

@Jason vraag je  ben ik gemachtigd om zulke dingen uit tevoren want ik heb niet gekozen voor doe het zelf installatie 

mijn volgende vraag is welke garantie heb ik dat jullie wel van t-mobile zijn, als ik in t-mobile modem inlog krijg ik melding dat de certificaat sha256 sleutel niet geldig is 

Reputatie 7
Badge +13

@Monero Graag helpen we je met de oplossing voor het probleem, heb je de stappen van Lisa doorlopen? Zo ja, heb je gecontroleerd of de dip switches (kleine, witte schakelaars in het rode vlak op de converter) op 1 en 6 staan en zo wel: kun je ze naar 3 en 4 zetten, alsjeblieft?

Ik begreep je afbeelding hierboven niet helemaal, maar doe de (wellicht onterechte) aanname dat het een cynische ondertoon heeft. Niet iedereen ziet hier de humor van in en het kan gemeen overkomen, houd er daarom rekening mee dat het niet toegestaan is om kwetsende uitingen te plaatsen. Lees de Huisregels er nog eens op na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

 

@Lisa tot heden t-mobile internet doet het nog steeds niet 

@Lisa

[moderator edit - aanstootgevend gedrag]

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Monero, haha merci voor jouw begrip! Ik zie een nieuwe update terug van mijn collega's, die ik hier graag met je deel. Zou je kunnen controleren of de dipswitches op 1 en 6 staan op de Media Converter? Als dit goed staat, dan wil ik je vragen om de Media Converter en het modem te herstarten. Dit doe je als volgt:

  1. Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de Media Converter.

  2. Haal de Media Converter en het modem voor 10 seconden van de stroom.

  3. Wacht tot het modem en de Media Converter volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten). 

  4. Verbind het modem weer met de Media Converter door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

Hierna mag je ook nog een factory reset van het modem uitvoeren:

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Kun je aangeven of je hierna online bent? Thanks voor de moeite! 💪

 

@Cal heb jou verhaal al paar keer gelezen.

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

dat ik geen internet heb 😂😂😂

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Monero, het allerliefst hadden wij ook gezien dat je vanaf dag een volledig kon genieten van jouw verbinding, sorry!

Momenteel hijsen wij alle zeilen bij om dit snel op te lossen. Het lastige is dat de installatiemonteur het thuisdomein volledig heeft opgeleverd door het aansluiten van de benodigde apparatuur, maar dat het nog mis lijkt te gaan met het signaal van buiten dat doorgegeven wordt door de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Het signaal was ook nog niet geactiveerd op de dag zelf door de netwerkbeheerder en dit is pas een dag later gebeurd. Ik ben het met je eens dat de monteur van Guidion hier een adequatere melding van had moeten maken dan dat de monteur nu heeft gedaan, hier had sneller naar gekeken moeten worden.

Momenteel proberen wij met hen uit te zoeken of het signaal juist is geactiveerd omdat de verbinding nog steeds niet tot stand is gekomen. Wij hopen en doen er alles aan om het signaal snel in de lucht te krijgen!

@Jason ik kan daar niet me leven sorry 

in brief staat duidelijk monteur gaat pas weg als internet het doet als zo iets t-mobile schrijft in brief dat moet je het ook waar maken 

guidion moest mijn internet problemen melden bij t-mobile en niet tegen klant zeggen wacht maar tot 18:00uur als internet het niet doet moet  je maar bellen naar t-mobile 

t-mobile komt elke keer met 2 verhalen 

  1. Bij verkoop u komt geen 1 dag zonder internet dat het zo mooi aansluit met kpn bij het opzeggen.
  2. Klantenservice volgt 10 stappen plannen wat ze moet voorlezen en uitleggen aan klant over het probleem vind allen jammer dat klantenservice zit waar het probleem is maar moet werkbon gemaakt worden voor ic/itc dan kan er pas iemand langs komen voor glasvezel monteur. P.s werkt t-mobile nog niet met Zebra en met onderaannemers qua communicatie om problemen  snel op te lossen. Supply-chain 😉
Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Monero, maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

@Waqqas heb ik niets aan voucher kom met betere voorstel 6maanden gratis huis internet of 6maanden 20€ factuur korting met voucher blijven de problemen voorbestaan zie forum over internet aansluiting met voucher gaat t-mobile niet merken. 
maar met 6maanden gratis internet of 20€ factuur korting wel 

zou mij niets verbazen dat t-mobile 1op10 manager functie heeft vandaar voucher aanbieding 

Reputatie 7
Badge +20

@Monero 

Mocht je het nog een aantal dagen willen geven dan kan een moderator je een voucher voor 7 dagen unlimited internet geven die je dan met een T-Mobile of Tele2 simkaart kunt gebruiken als hotspot bijvoorbeeld, kan ook met prepaid 

@Waqqas 

ik wil u bedanken voor de tijd en geduld 

persoonlijk vind ik het jammer van t-mobile

zodra me internet het doen blijft ik ver uit de buurt van t-mobile

heb me keuze al gemaakt ik ga terug naar kpn

nogmaals dank u wel voor de tijd

 

Reputatie 7
Badge +20

@Monero

Je kan de mediaconverter uitzetten, alle schakelaars naar beneden en alleen 1 en 6 ON, daarna kun je de mediaconverter weer opstarten en zo laten. Het FO lampje hoort oranje te branden en nog 2 andere maar houd het internet maar in de gaten :)

Over die foto hoef je je geen zorgen te maken, wanneer het internet werkt dan zal dat ook bijgewerkt worden.

400bit voor 40€ 

ben er ingetrapt in de valluikje van t-mobile 

goedkoop is mis koop