Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel
Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHi
Thanks voor jullie bericht en heel erg bedankt voor het aankaarten van de situatie. Ik begrijp dat er voor beiden inmiddels contact is opgenomen met onze telefonische helpdesk en dat er momenteel voor jullie allebei een onderzoek loopt naar oorzaak en oplossing. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We zien momenteel bij jullie dat er problemen zijn ontstaan nadat het netwerk is gemigreerd naar de PON technologie. Door een fout in de wijkcentrale valt daardoor kort de verbinding weg. Vanuit onze technische dienst wordt nu uitgezocht waar dit zit en wordt er een monteur aangestuurd om de oorzaak te verwijderen. Via deze weg wil ik jullie daarvan graag op de hoogte houden. Zijn er vragen, laat het ook vooral weten. We zitten voor jullie klaar!
Hoi
Terechte vragen. Ik pak ze graag op. Ik wil direct zeggen dat de communicatie op dit gebied naar jullie toe, een verbeterpunt is, waarbij ik graag jullie feedback meeneem binnen de organisatie. Dat er onduidelijk is geweest wat er nu moet gebeuren, dat kan niet gebeuren en, vind ik, moet beter. Ik begrijp vanuit mijn collega die jullie problemen in onderzoek heeft, dat dit direct is opgepakt, maar dat dit uitzoekwerk vergt waarbij we er alles aan doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. We zijn er in ieder geval keihard mee bezig.
Wat betreft de problemen die voorkomen, worden bij ons omschreven als een ‘loss of frames’, waardoor de verbinding kan wegvallen. Dit kan inderdaad over een langere periode zijn, zoals
Is er in jullie geval een T-Mobile of Tele2 SIM kaart aanwezig in jullie huishouden? Dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kan zijn. Mocht ik dit voor jullie in orde kunnen maken, hoor ik het graag.
Nog steeds geen internet (en dus ook geen TV)! Komen jullie nog met een update en worden we hierin gecompenseerd aangezien we wel door moeten betalen?
Het PON lampje knippert niet meer, maar het internet werkt nog steeds niet.
Op de media converter komt in de settings te staan “failed to obtain the status because the olt version does not match”.
Reset e.d. haalt niets uit. Ik had weer even hoop, maar helaas...
Hi
Succes en hoop dat alles ook daar snel weer online komt🧐
Is er nog een update?
Hi
En bij jou? gaan we lijkt het toch online het weekend in
Heel fijn te horen dat je weer online bent
Helaas ben ik nog offline :( Misschien ben ik de boosdoener wel ;p
Ik ben 21 jan jl. overgegaan en heb nu 2x (waar ik weet van heb) langdurig zonder internet gezeten door het knipperende pon lampje, beide omstreeks 11u.
Hoi
Dank voor jullie update! Ik heb zojuist jullie bevindingen teruggekoppeld aan de technische dienst, maar zie dat er nog geen update is vanaf hun kant. De laatste update geldt nog steeds; we zijn nog steeds opzoek naar de mogelijk boosdoeners en deze patching aan het verwijderen. Mocht ik jullie van een inhoudelijk betere update kunnen voorzien, dan horen jullie het meteen.
Inmiddels zit ik weer zonder internet met vergelijkbare problemen, ik ben erg benieuwd hoe lang het nu zal gaan duren.
We zijn weer online!
Hi
Hoi
Dit zal ongetwijfeld de snelste manier zijn… Maar neemt niet weg dat dit dag 4 zonder vaste lijn wordt.
Is de verwachting dat dat laatste adres vandaag bezocht wordt? Worden er over alternatieven nagedacht mocht het probleem straks toch niet gevonden zijn, zoals tijdelijk de DSL weer aanzetten?
Inmiddels weer terug bij af met een knipperend pon lampje
Hi
Hi
Is er een update? Nog niks werkt.
Hi
Thanks voor jullie bericht en heel erg bedankt voor het aankaarten van de situatie. Ik begrijp dat er voor beiden inmiddels contact is opgenomen met onze telefonische helpdesk en dat er momenteel voor jullie allebei een onderzoek loopt naar oorzaak en oplossing. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We zien momenteel bij jullie dat er problemen zijn ontstaan nadat het netwerk is gemigreerd naar de PON technologie. Door een fout in de wijkcentrale valt daardoor kort de verbinding weg. Vanuit onze technische dienst wordt nu uitgezocht waar dit zit en wordt er een monteur aangestuurd om de oorzaak te verwijderen. Via deze weg wil ik jullie daarvan graag op de hoogte houden. Zijn er vragen, laat het ook vooral weten. We zitten voor jullie klaar!
Beste
Dank voor je bericht, echter schrijf je dat de verbinding kort wegvalt, hoelang mag kort zijn?
Daar het nu om meer dan 24 uur down time gaat, sinds november zijn er storingen waarbij we in januari nu drie keer voor meer dan 3 uur geen verbinding hadden.
Vanuit T-mobile blijft het verder erg stil en weet de helpdesk niet meer dan dat de vraag is door gezet.
Ik hoop dat je meer inzicht kan geven
Bij voorbaat dank.
mvg. Tim
Dank voor je reactie
Ik heb reeds unlimited 5g dus we zijn niet geheel internetloos. Maar mijn pc heeft geen WiFi kaart en usb tethering is helaas ook niet alles, dus thuiswerken (maar vrijwel al het gebruik) wordt dan gewoon op z'n zachtst gezegd bemoeilijkt.
Dank voor je reactie
Ik ben al aan het kijken voor een router met Sim kaart, om dit soort verassingen in het vervolg proberen te voorkomen, maar daar we ook TV en bellen via T-mobile Thuis, vragen de kids ook: Pap wanneer los je het op.
We hebben T-mobile sim kaarten ja, dus dat zou enige shoelaas bieden, maar de slimme themostaat heeft een router nodig.
In het kort, is er al een monteur naar de meterkast?
IK zie je terugkoppeling met hopelijk een oplossing graag tegemoet.
met vriendelijke groet,
Tim
Hoi
Hoi
Is het uiterlijk morgen opgelost of wordt het een ‘vast’-internetloos weekend?
Op het andere topic werd duidelijk dat DSL er niet op kan, komen jullie met een andere oplossing?
Wat zijn de verwachtingen als het deze week niet lukt?
Ik hoop oprecht dat het niet zo ver moet komen maar anders moet ik toch noodgedwongen op zoek naar een andere provider, neem aan dat jullie met opzeggen dan ook kunnen assisteren?
Hoi
Excuus dat een update is uitgebleven! Ik heb direct onze technische dienst aangestoten om je direct meer te vertellen, maar heb nog geen terugkoppeling mogen ontvangen! We gaan hier voor je achteraan. Ik houd je daarom graag op de hoogte wanneer er een nieuwe ontwikkeling is.
Hi
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.