Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel
Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHi
Hi
Hoi
Dat er geen update is begrijp ik alleen niet helemaal.
4 dagen geleden zou de monteur langsgaan, dat is blijkbaar niet gelukt?
Wat is dan nu de oplossing? Hoe lang gaat het nog duren?
Waarom doen jullie geen uitspraak over het feit of jullie dit normaal vinden dat een klant 14 dagen zonder diensten zit?
Als het probleem door een andere klant komt, waarom wordt die er niet gewoon uitgehaald dan zodat de klanten waar het probleem niet zit wel weer gewoon online komen?
Het is inderdaad onwetendheid, maar dat komt m.i. ook deels door de gebrekkige communicatie hierover. Er zijn dan ook echt veel topics met allemaal dezelfde problemen en dezelfde gebrekkige communicatie. Welke stappen worden hieromtrent genomen?
Hi
Hier in Gouda hetzelfde verhaal, binnen huis stabiele verbinding maar signaal naar binnen is al drie keer weg gevallen, 1 keer einde van de avond tot in de ochtend, vervolgens een paar uur in de middag en vandaag 31-1-2021 vanaf 11 uur tot nu 17.30 geen signaal. En dan de klantenservice die meld dat je binnen 2 dagen terugkoppeling mag verwachten, sorry 2 dagen en dan thuis moeten werken? En slimme thermostaat die bij geen internet ook dom wordt, ze zetten je letterlijk en figuurlijk in de kou.
Goed te horen
Hi
Hallo lsvleeuwen,
Als je precies 95 mbps op een bekabeld apparaat meet, en je hebt een abonnement met een hogere snelheid, dan duidt dit meestal op een "bottleneck" in je interne netwerk. Je netwerkadapter lijkt wel 1 Gb/s aan te kunnen (GbE netwerk adapter) Heb je er toevallig een fast ethernet switch tussen zitten? (deze kan maar 100 mbps aan) Het kan ook op een niet volledig bedrade of defecte netwerkkabel duiden. Je zou eens kunnen meten met een andere netwerkkabel met je PC rechtstreeks op het modem aangesloten.
Mvg. Marcel
Helaas haalt dat niets uit, snelheid blijft zo laag
Hi
Hi
Heb je een andere PC of laptop om te testen? Check wel of die andere laptop / PC een Gb netwerkkaart heeft.
Goed te horen
Hoi
Weet dat we hier druk mee bezig zijn om jou zo snel als mogelijk weer online te krijgen. Zodra het is opgelost ontvang je een e-mail van ons!
Hoi
Hoi
En nu is mijn topic plots als beantwoord gemarkeerd, terwijl ik nog geen verbinding heb, lijkt me niet helemaal juist?
Graag alleen reageren als je iets zinnigs te melden hebt. Lees even dit topic door ipv een inhoudsloze reactie te plaatsen. Ik heb nu al 5 dagen geen internet en tv en daarbij lijken personen met dezelfde problemen weer online te zijn. 5 dagen lang is dit topic NIET als beantwoord gemarkeerd en nu opeens wel omdat er blijkbaar 2 ANDERE personen weer online zijn. Degene wie dit topic is gestart dus NIET. Ga dus aub niet beweren dat dat niet een verkeerde indruk wekt. En ja spuitelf, ik begrijp dat beantwoorden en oplossen niet hetzelfde is, maar mijn vraag is niet beantwoord en het groene vinkje is misleidend. Ik denk dat menigeen superuser en moderator echt niet zo chill zouden zijn als ze al 5 dagen zonder internet en tv zitten. De updates zijn ook achterlijk, de compensatie is je maandbedrag gedeeld door 30 x aantal dagen, oftewel het minimum verplichte bedrag volgens de wet. Niemand zet een extra stap en ik tast volledig in het duister omdat niemand nu eens duidelijk aangeeft hoe lang het gaat duren. Ultimatum: maandag opgelost en anders zijn jullie een klant kwijt die al zijn diensten bij jullie afneemt. Ik ben lang genoeg rustig gebleven vind ik en dan van die domme reacties helpen ook niet echt...
Hoi
Ik heb het topic weer als onbeantwoord gemarkeerd. We markeren vaak tussentijdse antwoorden als ‘het’ antwoord. We passen dit dan weer aan als het niet het antwoord bleek of als er nog nieuwe ontwikkelingen zijn. Zo laten we zien aan jou en de community dat we ermee bezig zijn. Anders zou het kunnen overkomen dat er totaal geen ontwikkelingen zijn of dat wij geen antwoord geven. Dat is pertinent onjuist, we zijn hier zeker mee bezig, net zoals we bezig zijn voor andere klanten die allemaal specifieke issues hebben. De meeste issues zijn verschillend, daarom is vergelijken zinloos.
Op verzoek heb ik dit topic nu weer ‘zonder antwoord’ gemarkeerd, maar weet dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en we er alles aan doen om het zo spoedig mogelijk op te lossen!
Ook dit probleem lijkt voor nu opgelost te zijn, kunnen jullie de vergoeding in orde maken?
Ik word er wel een beetje moedeloos van, maar 1, is er een update? En 2, mag ik een nieuwe code voor unlimited? ...
Goedemorgen
Hoi
Hoi
Hi
Als ik kon aangeven wanneer je weer online kwam, dan had ik dat echt direct aan je doorgegeven. Ik probeer zoveel mogelijk op de hoogte te worden gehouden door mijn collega, maar ik krijg enkel concrete updates door als wij iets op het spoor zijn. Ik heb vanochtend weer uitgevraagd of zelfs de kleinste updates met mij gedeeld kunnen worden, zodat ik die aan je mee kan geven. Hele terechte opmerking van je omtrent het eruit halen van de boosdoener. Jammer genoeg is dit geen optie en ik zal je uitleggen waarom. Eerst dient de verstorende klant te zijn gevonden, maar daarnaast heb je dan de kans dat er een pingpong effect plaats gaat vinden. Ik hoop dat ik je zo iets meer duidelijkheid heb kunnen meegeven. Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan vooral. Ik geef je heel graag antwoord. En zodra ik iets nieuws met je kan melden, dan doe ik dat gelijk. Beloofd!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.