Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11235 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 2

@Sander 

 

ik heb de nieuwe modem vandaag ontvangen en direct aangesloten.

Dan denk je eindelijk na een maand een modem te ontvangen hebben met een oude versie erin want dat heb ik nu zo vaak aangekaart in beide topics wat ik heb aangemaakt. Dan ontvang je het exact zelfde versie-model als de huidige wat weer niet functioneert. Nou heb ik 2 meldingen naar de backoffice laten maken en 2x erin vermeld dat het een probleem was met de huidige modem en de versie daarvan (software of modelnr) , en nu ontvang ik precies hetzelfde modem met EXACT zelfde versie met zelfde bugs en fouten. 
 

Nou vraag ik het nog een keer, kan het geregeld worden dat er een andere software erop geïnstalleerd kan worden een oudere versie op deze modem want ik heb er nu nog steeds niks aan …

@Sven-TMT 

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Sven,

Ik zou ook graag de iptv fix krijgen indien mogelijk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Louis van Vugt - lvv@t-mobilethuis.NL

Ik kan op dat mail adres geen order vinden. Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 

Voor mij ook graag de fix. Alvast bedankt. 

@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 

@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben bang dat dit, al krijg je de oude versie erop, op een gegeven moment toch overschreven wordt. Er bestaat niet een update fasering per aansluiting alleen wordt niet iedereen tegelijk van zo'n nieuwe versie voorzien. In zo'n update zitten niet alleen cosmetische verbeteringen maar ook zaken als security updates en patches. Zonder alle details te hebben bekeken, maar als er iets bijzonders voor jou is, zou een eigen router nog een oplossing zijn? Dan ben je niet afhankelijk van de software updates van de provider.

Reputatie 7

Hi @Mr-T, wat ontzettend fijn om te lezen dat we jou hier helemaal blij mee hebben kunnen maken! 😁 Merci voor het mooie compliment en heel veel kijk-plezier.

Hi @e.a.c, I'm super happy to read this. You're very welcome and no need to apologize! 🎉

 

@Jason kan ik ook de fix krijgen?

Geldt ook voor mij,AUB.

Bij voorbaat dank,

Reputatie 2

@eric 

 

Bedankt dat je aan het meedenken bent, maar als dit het manier is van handelen van een structurele probleem zal tmobile nog heel vaak meldingen binnenkrijgen hierover. Daarnaast heb ik in een eerdere reactie aangegeven dat ik tmobile heb gekozen omdat zij hier de glasvezel hebben aangelegd en scherper waren geprijsd ivm concurrent, dus nu ga ik een router aanschaffen van 80-100€ , maar wat heb ik aan mijn deal nu? 
 

de scherpe prijs wat ik had is dan niet meer relevant want die heb ik dan door een FOUT VAN TMOBILE MODEMS uitgegeven aan een zelf gekochte modem. Dit hoort niet. Dus mijn verzoek wordt gewoon niet opgepakt , de backoffice is alleen goed in meldingen sluiten. Een oudere software versie zelf erop krijgen is niet mogelijk omdat de fabrikant zelfs geen support hierop levert omdat het van tmobile afkomstig is en die verwijst me weer naar tmobile. Wat een dilemma en een en al ellende zeg. Ben er echt gestoord aan geraakt dat ze dit niet kunnen verhelpen zonder dat ik €100 kosten aan hoeft te maken

Goedenavond, vandaag hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen. Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren?