Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11290 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.

Hi all, ik krijg nog steeds dagelijks een flinke dosis privéberichten binnen met verzoekjes. Nu vind ik dit nogmaals geen enkel probleem, maar zou ik jullie wederom willen vragen de huisregels te volgen hierin. Het is voor ons anders echt onmogelijk om alles te beantwoorden en richting dit topic te manoeuvreren. Dank voor jullie begrip!

@Sven-TMT 

Thanks 🙏🏻 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Taib en @Jackyson12, de fix zal morgen door Sven worden uitgevoerd. Bedankt voor jullie geduld en nog een mooie zondag toegewenst! 😄

Reputatie 6
Badge +3

Hi @TheJoker40

Werkt het wel als je de Firewall tijdelijk eens uitzet. 

Daarnaast vraag ik mij af wat die App op de Tv anders doet dan op je iPhone gezien dat daar wel op werkt via de Wifi. 

Reputatie 7

Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken! ✨

Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten. 

Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! 🎉 Veel kijk-plezier en merci voor het melden.

Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! 🎈 Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .

Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden. 

6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt

Reputatie 2

Ik heb het zelfde probleem, ik heb mijn nieuwe verbinding vrijdag ontvangen, echter sinds die tijd geen IPTV via T-Mobile netwerk. Wel als ik een hotspot via mijn telefoon maak en als ik een kabel vanuit de buurman aansluit (KPN). Indien er geen oplossing wordt geboden, zal ik mijn abonnement opzeggen gezien ik 14 dagen bedenktijd heb. 

”Gelukkig” ben ik niet de enige die hier last van heeft.. heb jij toevallig ook een zyxel t54 modem?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kuni123kuni, de fix is alleen nodig bij de T54. Ik vermoed dat het probleem bij jou elders zijn oorsprong vindt. Mijn vermoeden: de TVA/TMTV-app dient volledig opnieuw geïnstalleerd te worden zodat deze geen bugs vertoont, kun je dit uitvoeren? Mocht het zo zijn dat je nog geen verbetering ziet, laten we het dan verder oppakken in het topic dat ik nu voor je aanmaak. Dit topic kun je vinden via de volgende link: Geen IPTV op T50 | T-Mobile Community.

 

Betreffende dit topic:

Met de update uit het onderstaande (gelinkte) topic, sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍

Dit topic gaat nu op slot.

Zie Mijn Zyxel T54 blokkeert IPTV | T-Mobile Community

Reputatie 7

Hi @Youssef-4 en @Mr-T, goed nieuws: mijn collega heeft net gelijk de fix bij jullie doorgevoerd! Laten jullie het voor de zekerheid weten of alles nu weer werkt zonder problemen? Ik hoor het graag. Alvast veel kijk-plezier!

Ik heb het zelfde probleem, ik heb mijn nieuwe verbinding vrijdag ontvangen, echter sinds die tijd geen IPTV via T-Mobile netwerk. Wel als ik een hotspot via mijn telefoon maak en als ik een kabel vanuit de buurman aansluit (KPN). Indien er geen oplossing wordt geboden, zal ik mijn abonnement opzeggen gezien ik 14 dagen bedenktijd heb. 

”Gelukkig” ben ik niet de enige die hier last van heeft.. heb jij toevallig ook een zyxel t54 modem?

Ja ook de Zyxel t54 en internet only 1g up 1g down

Reputatie 7
Badge +4

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 

Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Fix staat erop! 

super! Dank u wel! Het werkt weer ;) 

 

Hi @TheJoker40

Werkt het wel als je de Firewall tijdelijk eens uitzet. 

Daarnaast vraag ik mij af wat die App op de Tv anders doet dan op je iPhone gezien dat daar wel op werkt via de Wifi. 


ik zal vanavond weer mijzelf verder verdiepen en kijken of dat iets zal doen, dit betreft meerdere IPTV applicaties op de tv zelf … dus dat stukje is al uitgesloten;( Wordt er echt hopeloos van.

Weet 99.9% zeker dat het met de mixxed vlan's te maken heeft. de 0.1% ga ik uitsluiten na de FRITZ!Box en het ligt niet aan de verschillende apps of TV.

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 

 

Top, het werkt weer. 
Wat is de fix? Ik ken een aantal mensen die hetzelfde ervaren maar geen hulp ontvangen op het moment dat ze naar tmobile bellen. is het iets wat ik ook handmatig kan uitvoeren. 

Reputatie 2

Hee, TheJoker40.

Heb je voor de app betaald? vaak melden de IPTV-aanbieders hun server niet aan bij WHC waardoor de jezelf de eenmalige kosten dient te te betalen. 
probeer anders STB-smart (Stalker-portaal) je dient de virt-mac-adres door te geven aan de server-eigennaar…

Gr

@ZachteG  FlixIPTV wat ik heb is een betaalde/premium versie, andere IPTV apps zijn gratis om te gebruiken. Maar Tmobile heeft nog steeds mijn probleem niet opgelost (modem geruild). Ik heb ze nu 100x moeten bellen om te vragen naar een vervangede modem, klantenservice is gewoon een teleurstelling en 9/10 hebben helaas niet echt een technische achtergrond waardoor ik mijn probleem niet goed kan uitleggen… 

Reputatie 7
Badge +6

@TheJoker40 Uit het verhaal op Klachtenkompas kan ik niet halen of het om een losse IPTV-dienst gaat zoals bij jou, of om de TV-dienst van T-Mobile (dat is ook IPTV). En diegene heeft de T50, dus dat zou ook verschil kunnen geven, al hoort het natuurlijk gewoon te werken. Omdat we al het andere al uitgesloten hebben, zou je een eigen router kunnen gaan gebruiken. Dan heb je alles zelf in de hand. FritzBox is een veelgebruikte vervanger voor providerapparatuur en er zijn hier genoeg mensen met positieve ervaringen. Als je dat liever niet doet, heb ik nog één suggestie (met de aanname dat de TV bekabeld aansluiten geen optie is): je zou een wifi-punt kunnen nemen dat je naast de TV plaatst. Die verbind je draadloos met de T54 en je sluit de TV er bekabeld op aan. Het is een omweg, maar hopelijk werkt het wel.

@UmKa Voor de zekerheid: gaat het om een aparte IPTV-dienst of om TV van T-Mobile? En werkt het bij jou wel op een ander apparaat binnen je netwerk? Als dat niet het geval is, zou het ook kunnen dat je IP-adres geblokkeerd is. Dat heb ik hier vaker langs zien komen.

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, goed om te horen dat het ander T54 modem wél juist werkt. Daarom heb ik dan ook direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Wil je die aansluiten en het oude modem retourneren? Ik ben heel benieuwd of dit nu eindelijk de oplossing gaat zijn. Het kan bijna niet anders, fingers crossed! 

Goedenavond 19-01 hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen  Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 

@Jason of @Sven-TMT graag zou ik ook gebruik willen maken van de fix. Kan een van jullie dit voor mij ook uitvoeren?

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

@TheJoker40 

Dank voor je standvastigheid. Jij hebt helaas bijna 6 weken je haren uit je hoofd getrokken, waar anderen binnen één dag geholpen zijn.

Helaas ben ik nog niet een van de mensen die binnen een dag geholpen, maar ik houd hoop…

 

Reputatie 7
Badge +4

6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt

Hi @Luisdefuines

JIj hebt een andere versie van de T54 Deze heeft het probleem niet, waar deze fix specifiek voor is. 

Je kan het beste een los topic aanmaken zodat je daar verder geholpen kan worden. 

Reputatie 7
Badge +6

@UmKa Door het vervangen van je router heb je nu een ander IP-adres. Is dat ook in een andere range? Dan zou het nog steeds kunnen dat je IPTV-provider een (reeks) IP-adres(sen) geblokkeerd heeft. De Zyxel T54 zou niets moeten blokkeren, dus vanuit T-Mobile is het zeker geen opzet, maar misschien is het een bug. Vandaar mijn vraag of het met een ander apparaat op de T54 wel werkt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TheJoker40 

Mijn buurman heeft een Zyxel-T54 en een losse IPTV abonnement via een tv kastje (mytvonline), het abonnement wordt dan ingeladen via een mac adres en dat werkt bij hem probleemloos.

Is het een optie om eens een goedkope Android kastje aan te schaffen, daarop XCIPTV downloaden bijvoorbeeld en kijken of dat werkt?

Goeieavond hier ook het probleem van de T54 en iptv, kunnen jullie ook bij mij de fix uitvoeren,