Beantwoord

Mijn internet overzetten naar ander pand

  • 17 January 2022
  • 62 reacties
  • 1051 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het weer bij de buren activeren van een nieuwe verbinding als de oude is beeindigt duurt net zo lang als het starten van de nieuwe verbinding binnen jouw appartement. Gaan we er wel vanuit dat je in de postcode checker van T-Mobile nu wel 34 C kon invullen. Anders wordt de lijn weer bij de buren afgeleverd.

Als je in een T-mobile winkel een prepaid kaart gaat kopen kan de klantenservice/moderator je een vouchercode geven en heb je unlimited data via een wifi hotspot tot die tijd.

Reputatie 1

update:

 

Ik heb met KPN gebeld maar die geven aan dat ze niks hebben gedaan en dat ze mij niet in het systeem zien, ze hebben ook geen DSL verbinding van mij stop gezet. 

 

KPN kan mij daarom niet verder helpen en zeggen dat ik toch echt bij t-mobile moet zijn.

Reputatie 1

oke maar wat moet ik nu doen dan? snap sowieso niet waarom ik ben afgesloten! heb alleen de overstapservice naar kpn geannuleerd en daarna een verhuizing via t-mobile aangevraagd zoals werd verzocht in jullie eerste bericht in dit topic en gelijk een beter abo gekozen, en dan word ik ineens volledig afgesloten? :S  

In dat geval wil ik je vragen om zo snel mogelijk een verhuizing van het abonnement aan te vragen via My T-Mobile Thuis: adresgegevens aanpassen. Ook dient de overstap te worden geannuleerd via de nieuwe provider, in dit geval KPN. Daarmee hebben we alles op een rijtje.

 

Dit heb ik dus gedaan en zit nu zonder internet.

Reputatie 7
Badge +15

@mugen4u

Inderdaad heeft het niks met KPN de provider te maken maar wel met KPN Netwerk.

KPN Netwerk is de eigenaar van de DSL kabel, deze huurt T-Mobile om over te leveren. Bij beëindiging abonnement bij T-Mobile wordt ook de lijn afgesloten bij hen helaas.

Reputatie 1

Als ik een nieuw topic moet openen hoor ik het graag, dit heeft namelijk niks met KPN te maken.

Reputatie 1

het abo bij KPN is nooit geactiveerd omdat ik het te lang vond duren, heb gewoon bij jullie internet gehad. lijn is afgesloten door t-mobile zelf, dit werd tevens bevestigd door support.

 

De overstapservice van tmoble naar kpn is ook geannuleerd, ik heb nooit internet gehad van KPN omdat dit allemaal niet meer door ging.

De support gaf aan dat de BO (backoffice?) mijn verbinding z.s.m. gaat herstellen, maar hoe lang duurt zoiets? Is niet de eerste keer dat ik van dit soort problemen heb bij t-mobile. 

Reputatie 7
Badge +15

@mugen4u 

T-Mobile huurt de lijn van KPN om te leveren, ik bedoelde indien zij de lijn hebben afgesloten dan kan T-Mobile de lijn helaas niet meer heractiveren.

Reputatie 1

KPN had ik volledig geannuleerd dus die hebben er nu niks mee te maken, Guidion zou langs komen om te zorgen dat de verhuizing in orde komt maar die staan gepland op 2 Maart (stond eerst gepland voor vandaag maar dit was verzet door Guidion), schijnbaar is dit niet aan t-mobile doorgegeven.

 

Ik ga er wel vanuit dat jullie backoffice mijn DSL verbinding weer aan kunnen zetten maar hoe lang duurt zoiets?

 

Aanvulling: in een eerder bericht van jullie (zie hierboven) werd aangeraden om een verhuizing aan te vragen omdat mijn modem op nr 36 staat ipv mijn appartement 34c, ik hoor dus helemaal niet afgesloten te worden en kan hier letterlijk en figuurlijk niks aan doen.

ik heb vodafone als mobiel

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @mugen4u 

Als het een nieuwe DSL levering is, dan is 2 maart een realistische datum. In de tussentijd kan klantenservice/moderator je van een vouchercode voorzien waarmee het mogelijk is om van je telefoon een unlimited data wifi hotspot te maken. Dat kan met een Tele2 of T-mobile (prepaid) simkaart.

Reputatie 7
Badge +15

@mugen4u

Dat is vervelend, heb je van de klantenservice gehoord dat je bent afgesloten? Als KPN je verbinding ook heeft afgesloten dan kan de verbinding helaas niet opnieuw geactiveerd worden.

Je kan wel een voucher voor 7 dagen unlimited krijgen die je kan gebruiken als hotspot bijvoorbeeld. Indien je geen mobiele abonnement hebt dan kan je ook een prepaid simkaart gebruiken.

Reputatie 1

Goedendag,

 

Sorry voor late reactie, verhuizing is aangevraagd maar ik ben plots sinds vandaag afgesloten van mijn DSL verbinding. Jullie BackOffice heeft een fout gemaakt gezien Guidion pas 2 maart langs komt dus ik had helemaal niet afgesloten mogen worden.
 

volgens jullie support kan ik geen usb stick met internet krijgen en moet ik hopen dat ik zo snel mogelijk weer op DSL word aangesloten, maar hoe lang duurt zoiets?  

 

Reputatie 7

Hi @mugen4u ,

Dank voor je bericht! Ik moet bekennen, dat ik je bericht met verbazing lees. Klopt het dat er nu een aansluiting is gerealiseerd op het adres van je buren? In dat geval wil ik je vragen om zo snel mogelijk een verhuizing van het abonnement aan te vragen via My T-Mobile Thuis: adresgegevens aanpassen. Ook dient de overstap te worden geannuleerd via de nieuwe provider, in dit geval KPN. Daarmee hebben we alles op een rijtje. Zit je daarnaast met een vraag, laat het vooral weten via het topic.