[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

  • 7 October 2020
  • 63 reacties
  • 3424 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

Haha, jullie moeten blij zijn jongens. Ik heb al dagen geen internet tv en telefonie. Ze komen  dan pas op 13de om te kijken wat het probleem is. Ja hoor geweldige service als je het met mijn situatie verglijkt. Kortom wees blij. Want t- mobile kan niet beter presteren dan de providers van derde wereld landen. .misschien ben ik w optimistisch. Ik had beter tmobile vrrgeleken met middeneeuwen..

 

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!

Gedaan 🎉👍🏻  Hij doet het idd weer. Bedankt

Reputatie 7

Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of

 

  1. een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt. 
  2. welke lampjes er branden op het modem
  3. je een glasvezel of DSL verbinding hebt.

Ik hoop dat iedereen weer snel online is!

Reputatie 7

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Top dat het weer werkt, zou je jouw oplossing willen delen met ons? Misschien dat andere klanten hiermee ook geholpen kunnen worden dan...

Al gedaan hoefde alleen maar op de wifi knop te drukken aan de zijkant van de modem 

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Wil je de stekker uit je modem/router halen en dan +/-5 minuten wachten en deze weer aansluiten op het stroomnetwerk? Kan hierna wel even duren voordat alles weer up- en running is.

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Aan de zijkant van je modem zit een WiFi knopje als het goed is druk daar eens op? Dat werkte bij mij wel 😀

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Top dat het weer werkt, zou je jouw oplossing willen delen met ons? Misschien dat andere klanten hiermee ook geholpen kunnen worden dan...

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Alkes gedaan, wel tv maar geen internet

Internet bekabeld op een pc/laptop werkt wel? 

Let wel, ik ben ook een klant en geen moderator oid...;) ik probeer je/jullie alleen te helpen!

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Alkes gedaan, wel tv maar geen internet

Internet ligt er hier (2133) ook nog uit na vele malen herstarten

Ik heb hier nog steeds geen WiFi 😒

Hier ook nog steeds niks. 6831

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel?

Nee

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Nog steeds niet 

postcode 3513

Waardeloos 

Nog steeds niet 

postcode 3513

Nog steeds geen WiFi 

[Update 21:25] De problemen met vast internet zijn opgelost. Mocht je toch niet kunnen internetten via je vaste verbinding dan horen we dit graag zodat we er alles aan kunnen doen om dit voor je op te lossen! 

 

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. We zien gelukkig dat veel klanten inmiddels weer verbinding hebben. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Gisteren rond 16:00 is mijn internet van het een op andere moment uitgevallen. Na gebeld te hebben zou dit met deze storing te maken hebben echter vandaag ook nog de hele dag zonder TV en internet. Is er al zicht op een oplossing voor dit probleem? Zeker vanwege de huidige COVID situatie (lees; thuis werken) zorgt dit voor veel problemen. 

 

Nog steeds geen TV en internetverbinding. 
postcode gebied 1065, modem al vaker uitgeschakeld. 

Ik heb nog steeds geen internet /WiFi 

en alles al gedaan. Wel TV

Wij hebben nu wel weer tv maar nog steeds geen wifi

postcode 8608

 

Reputatie 3

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

Tijd voor een nieuwe update lijkt mij? 

Weer sander t-mobile die beloftes en zogenaamde oplossingen die niks oplossen kom op jongens lis eens dingen goed op en sluit niet steeds topics als je ee waarheid niet aan kan. Maar het leven op het spel zetten van mensen die camera bewaking in huis hebben vanwege ziekte en omdat de WiFi en zelfs bekabelde Internet het niet doet is gewoon belachelijk en zwaar triest. En jullie zouden mij toch telefonisch gaan bellen om oplossingen te vinden dit is ook al sinds 5 juni beloofd.

 

Gr biggyboy