Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi
postcode 8608
[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!
Tijd voor een nieuwe update lijkt mij?
Hallo,
Nog steeds geen vast internet / TV … modum is van het stroom geweest.
postcode gebied: 1065
Hoi
Ik houd je hier in dit topic op de hoogte. Je hoeft niet meer te wachten via de telefoon. Zodra er meer informatie is, deel ik die hier.
Tsja dat is t-mobile veel beloftes maar geen oplossingen en als ze de discussie niet aan kunnen zoals sander van t-mobile dan blokkeert hij deze community onderdeel dat is al vaker gebeurt.
Gr biggyboy
Nog steeds geen tv
Helaas, gedaan wat je zei maar nu heb ik helemaal geen internet meer en sta ik ondertussen al 40 min in de wacht aan de telefoon om iemand van de klantenservice te bereiken....
[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!
I am also not able to use internet on any of my devices. Already tried restarting the router twice and waiting for someone to pick up the call in customer service for more than 20 min now.
Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv
Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv
DNS veranderen naar 1.1.1.1 en 8.8.8.8 problem solved, of als je dit alleen op je telefoon wilt doen kan je de nextdns app downloaden in de officiële appstore
De DNS server deed het weer eens niet.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.