Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet
Aan de zijkant van je modem zit een WiFi knopje als het goed is druk daar eens op? Dat werkte bij mij wel 😀
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet
Wil je de stekker uit je modem/router halen en dan +/-5 minuten wachten en deze weer aansluiten op het stroomnetwerk? Kan hierna wel even duren voordat alles weer up- en running is.
Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook
Top dat het weer werkt, zou je jouw oplossing willen delen met ons? Misschien dat andere klanten hiermee ook geholpen kunnen worden dan...
Al gedaan hoefde alleen maar op de wifi knop te drukken aan de zijkant van de modem
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet
Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
- een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
- welke lampjes er branden op het modem
- je een glasvezel of DSL verbinding hebt.
Ik hoop dat iedereen weer snel online is!
Haha, jullie moeten blij zijn jongens. Ik heb al dagen geen internet tv en telefonie. Ze komen dan pas op 13de om te kijken wat het probleem is. Ja hoor geweldige service als je het met mijn situatie verglijkt. Kortom wees blij. Want t- mobile kan niet beter presteren dan de providers van derde wereld landen. .misschien ben ik w optimistisch. Ik had beter tmobile vrrgeleken met middeneeuwen..
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
- een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
- welke lampjes er branden op het modem
- je een glasvezel of DSL verbinding hebt.
Ik hoop dat iedereen weer snel online is!
Ik heb geen toegang tot een laptop met bekabelde verbinding. Ik heb glasvezel en meerdere malen gereset, opnieuw opgestart. Enige wat brand is de power knop, 2.4G knop en 5g knipperen. En dan de eenalaatste is een vierkantje met iets erin.
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
- een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
- welke lampjes er branden op het modem
- je een glasvezel of DSL verbinding hebt.
Ik hoop dat iedereen weer snel online is!
Zojuist weer een minuutje uit laten staan en opnieuw gestart, resultaat:
- Ik kan geen kabel inpluggen met deze laptop
- Power & WAN, Wifi knippert
- Glasvezel
Hoi ik heb de modem nu al 3 keer herstart en ik heb nog geen wifi verbinding. De kabel verbinding werkt wel maar kan niet aangesloten worden op mijn laptop want daarvoor heb ik het poortje niet. Ik moet zo werken op 9 uur en heb het internet echt nodig.
TV doet het nog steeds niet! Alle bovenstaande tips al meerdere malen geprobeerd!
Nog steeds offline.
Nog steeds offline.
Inmiddels ook geprobeerd door de glasvezel converter van het stroom te halen en na een aantal minuten deze weer aan te zetten. Helaas zelfde resultaat.
2010-01-01 02:01:03 | System | Notice | WAN connection Other_B_VID_640:IPv4 connected. |
Bovenstaande regel staat in het log op de gateway (huawei).
WAN lampje brandt dus maar Internet niet.
Internet lampje is nu ook aan het knipperen. Rest ongewijzigd.
Het is iets.
(10m later: internet knippert niet meer - uit)
Hoi Brian,
Zoals hieronder te zien;
Power, FDX (groen)
Status, Speed (oranje
FO brandt niet
TX (groen)
Hi
Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1
Ik kan inderdaad niet inloggen met de tv. Erg onhandig!
Hi
Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1
Hoi Brian, nogmaals bedankt voor de assistentie.
De switches 3 en 4 staan aan. De reset stappen voor modem en converter zijn doorgelopen volgens de instructie.
Desondanks geen verbinding, dat is jammer.
edit: Internet lampje knippert weer, maar FO op converter nog uit.
Hier werkt niks meer. 15 minuten geleden knalde alles uit.. Ik vind het maar irritant, er is altijd wel wat. Ik wil graag internetten en tv kunnen kijken! Zo ben ik afgesloten van alles. Kan iemand helpen, aub? (ps ik zit nu via mijn dataplan op internet.. Kost me dus nog geld ook). Alvast bedankt..
Eh hallo 'tmobile, hier al sinds gister geen wifi en tv. Waar blijft de hulp? Op meerdere kanalen contact gezocht maar krijg niks terug.
.
Ik zit met hetzelfde probleem als
Heb net gesproken met de klantenservice (Adam) en die vertelde mij dat er een bekende storing is die vanavond opgelost zal gaan worden.
Maar als ik nu de reactie van
90 % van de mensen die er werken hebben er de ballen verstand van en doen alleen dat wat hun opgedragen is uit het t-mobile handboek
Hoi,
Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.
Hoi,
Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.
Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.