[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

  • 7 October 2020
  • 63 reacties
  • 3424 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

Hoi,

Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.

Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost. 

Hoi Biggyboy, dat is een rotsituatie zeg.
Ik hoop dat je een fatsoenlijke backupverbinding hebt.


De problemen hier houden aan.

Vanavond heb ik weer tijd om er mee bezig te zijn, maar natuurlijk hoop ik dat het `zichzelf oplost`.

Reputatie 3

Noem jij dat maar een rot situatie nou vriend dat is nogal beledigend gezegt het gaat hier om leven en dood je moet alles eens lezen dan snap je waar het over gaat

Reputatie 3

Dankjewel maar niet echt nodig ik leef nog tegen verwachting in! Het belangrijkste is dat WiFi internet eindelijk gefixt wordt want daar draaien of wel worden drie apparaten door afgelezen en op afstand ingesteld dat is het apneu apperaat en dialyse machine en hart bloeddruk apperaat daar gaat het om. En de camera's ter bewaking. 

Reputatie 7

@EdwinB89 Je kan het zeker proberen, dat kan geen kwaad. Mocht het niet werken vergeet dan niet om ze weer terug te zetten. Mocht het vandaag nog lukken laat dan even weten wat de uitkomst is, dan kan ik eventueel nog een monteur inschakelen.

@robberty2020 @Dewivg In jullie geval was er sprake van een lokale storing, deze is inmiddels ook weer verholpen!

@serentye In jouw geval is het een wat breder netwerkissue (dus geen plaatselijke storing), hiervoor zijn we al een oplossing aan het testen en dit kan elk moment opgelost worden.

@Biggyboy We hebben inmiddels al contact in het topic dat je zelf aangemaakt hebt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat ik geen berichten van je mis! :wink:

 

De DNS server deed het weer eens niet.

Reputatie 1

DNS veranderen naar 1.1.1.1 en 8.8.8.8 problem solved, of als je dit alleen op je telefoon wilt doen kan je de nextdns app downloaden in de officiële appstore

Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv

Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv

 

I am also not able to use internet on any of my devices. Already tried restarting the router twice and waiting for someone to pick up the call in customer service for more than 20 min now.

Nog steeds geen tv

Reputatie 3

Tsja dat is t-mobile veel beloftes maar geen oplossingen en als ze de discussie niet aan kunnen zoals sander van t-mobile dan blokkeert hij deze community onderdeel dat is al vaker gebeurt.

Gr biggyboy 

Reputatie 7

Hoi @TessaVerhoeven,

 

Ik houd je hier in dit topic op de hoogte. Je hoeft niet meer te wachten via de telefoon. Zodra er meer informatie is, deel ik die hier. 

Hallo, 

Nog steeds geen vast internet / TV … modum is van het stroom geweest. 
 

postcode gebied: 1065