Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

Reputatie 7

Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.

whatsmyip.com geeft nu wel Nederland aan maar iets in de routing (vermoed ik) geeft nog steeds Belgie aan. Bijvoorbeeld duckduckgo denkt nog steeds dat ik in Belgie ben. En Stadia werkt dus nog steeds niet.

Bedankt voor het controleren! Ik zal een update plaatsen, zodra ik meer weet. 

hearing this excuse since ages now! any deadline or will you mind replying to my post in this thread?

Reputatie 7

Bedankt voor het controleren! Ik zal een update plaatsen, zodra ik meer weet. 

Dag allen, 

 

Wat een goed nieuws, @Jhnieuwenhuis en @Giem

 

@Juleszuidwijk @lfas @JohnRoz @BaconMilkshakes @Sterremerkelbach 

 

Kunnen jullie Stadia controleren?

 

 

Helaas, Stadia werkt nog steeds niet :sweat: .

@Sander nee… en gezien dat t nu al een week duurt, zou ik heel graag kosteloos van mijn contract afkomen. Dit is echt absurd

@Sander neither Stadia nor YouTube is working. Also, I asked you a question earlier in this post. Can you please reply to that?

Reputatie 1

Dag allen, 

 

Wat een goed nieuws, @Jhnieuwenhuis en @Giem

 

@Juleszuidwijk @lfas @JohnRoz @BaconMilkshakes @Sterremerkelbach 

 

Kunnen jullie Stadia controleren?

 

 

Hallo Sander,

Hier werkt zowel YouTube als Stadia nog steeds niet helaas. 

Kan het gene wat 5 dagen geleden is omgezet bij T-Mobile niet gewoon ongedaan gemaakt worden? Daar ontstonden de problemen, terwijl ik daarvoor nog alles kon doen. 

@Sander stadia werkt helaas nog steeds niet, met dezelfde foutmelding. 

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Wat een goed nieuws, @Jhnieuwenhuis en @Giem

 

@Juleszuidwijk @lfas @JohnRoz @BaconMilkshakes @Sterremerkelbach 

 

Kunnen jullie Stadia controleren?

 

 

En Stadia?

Hier werkt YouTube ook weer F1TV pro nog niet.

Reputatie 1

@Sander Bij mij werkt YouTube en NPO Start in elk geval weer. 

@Giem hebben we het al over gehad en geprobeerd, zie hieronder:

 

Sander schreef:

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

 

 

VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 

Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Hee Sander,

 

Ik kan bevestigen dat een VPN werkt maar het komt voor Stadia de performance niet ten goede omdat er altijd een wat hogere latency en eventueel beperkte snelheid aan kleeft. Hopelijk is er snel een definitieve oplossing want de timing is heel beroerd met het uitkomen van een grote game op Stadia en een lockdown :neutral_face:

 

Edit: Hoe snel wordt een snelheidswijziging doorgevoerd? Ik kan niet omhoog en wil best omlaag en daarna weer omhoog aanvragen maar als ik dan een tijd lang op 50mbit zit voor ik weer omhoog kan wordt het probleem vooral verplaatst naar de snelheid.

Reputatie 1

@Sander Begint nu wel een beetje vervelend te worden, heb net ook contact gehad met de helpdesk over dit probleem maar daar krijgt ik te horen dat ik gister heel toevallig een nieuw adres heb gekregen en dus maar moet wacht tot ik een Nederlands adres krijg. Iemand al een andere oplossing gevonden zonder over te stappen naar een andere aanbieder?

Ja een VPN gebruiken. 

@Sander Begint nu wel een beetje vervelend te worden, heb net ook contact gehad met de helpdesk over dit probleem maar daar krijgt ik te horen dat ik gister heel toevallig een nieuw adres heb gekregen en dus maar moet wacht tot ik een Nederlands adres krijg. Iemand al een andere oplossing gevonden zonder over te stappen naar een andere aanbieder?

Nog altijd geen verandering idd. Duurt nu al erg lang om op te lossen T_mobile.

Reputatie 1

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Whereismyip geeft aan dat ik in Nederland (Amsterdam) zit, maar op alle andere services kom ik uit België. Wellicht dat jullie hier nog iets aan hebben. 

Het is wel iedere keer wat hoor met T-Mobile. Kan dat gekloot aan het netwerk een keer ophouden!? Vorig jaar heb ik ook al een hoop ellende gehad toen jullie de routing helemaal omgegooid hadden via het buitenland. 

Zelfde issue, leaving a dot!

@Sander / Tmobile team, I had a question, can you please answer?

Bij mij doet ie het ook nog niet, ik zit nu al vanaf donderdagavond te wachten op een oplossing :(

Kan er misschien verteld worden wat de status is van het probleem, want het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden zo.

Er is voor mij ook nog geen verandering. Ook de YouTube link naar de video van Ziggo werkt niet. 

Ik heb ook hetzelfde probleem en het is ontzettend vervelend. YouTube video's van Ziggo Sport over voetbal van de afgelopen dagen kan ik niet meer bekijken. Dit zijn samenvattingen van Ziggo Sport van Champions league voetbal. Ik krijg de volgende melding: Video niet beschikbaar. De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. Dit gebeurt bijvoorbeeld als ik deze video wil bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=1Q1xWELGluc 

Wanneer is dit opgelost? 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Gelieve de wijziging terugdraaien. Foutieve YouTube ads, geen Stadia, vreemde Google Store redirects. Dit heeft echt impact.

Reputatie 1

Hallo,

 

Ook ik ondervind hier hinder van.

Jullie kunnen neem ik aan net zo makkelijk de IP adressesering terug draaien. Graag mij zsm terug plaatsen op het IP adres wat ik jaren heb gehad.Pas nadat de RIPE database overal is bijgewerkt de klanten pas weer terug plaatsen. Dit lijkt me nu de beste en snelste oplossing.

En nee ik wil geen VPN of snelheid verhoging of verlaging, ik wil gewoon alles kunnen doen wat ik normaal ook doe want daar betaal ik voor !

 

 

 

 

Reageer