Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

Hello @Sander ,

 

I really appreciate the hard work by you guys. But untill there is no deadline it wont help.

It’s approx 4 months since I started a contract with TMobile broadband. I will wait for a couple of days and if there is no fix applied I will close my TMobile connection and I assume you wont charge me for that, Since you’re not able to provide the service for which I pay.

 

Regards,

Aditya

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Een snelheidswijziging heeft helaas bij mij niet gewerkt om het probleem op te lossen. 

 

Is er enig zicht op wanneer de officiele oplossing er is? 

Reputatie 7
Badge +5

Heb jij dit probleem ook bij YouTube? Kun je bijvoorbeeld deze clip afspelen?

https://youtu.be/X91otyp1Z2g

De NL werkt bij mij ook niet en ik heb geen IP adres in België

https://www.youtube.com/watch?v=h-hrL06V994&list=PLCZuBtExFB4eZ_zuyVDsVlHJ2Pear8970&index=1 werkt wel

Hmm, een via duitsland versie? gelukkig wel engels gezongen :grinning: .

Ik weet dat het geen oplossing mag heten en dat TMO dit inderdaad zelf zsm moet oplossen maar als je echt behoefte hebt aan Stadia of YouTube music kan je in ieder geval ProtonVPN gebruiken. Zij hebben volgens mij een gratis server in NL en ook een 7 daagse proefperiode voor de betaalde variant.

Althans, zodra Googles diensten weer goed werken want ze zijn gedeeltijke offline nu (niet ingelogd werkt wel).

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Aan beide zitten kosten verbonden. En een VPN werkt misschien wel maar een cloud game spelen via vpn is geen werkbare oplossing. dat heeft een hoop lag. En ik vind het vreemd dat jullie met dit probleem nog eens wat extra geld willen verdienen. denk je nou echt dat ik mijn abbonement gaat upgraden bij een falende provider. als dit langer gaat duren moeten jullie mij geld geven ipv dat ik jullie meer geld gaat geven. ik heb een youtube music abbonement en en stadia abbonement van bij elkaar 23 euro per maand waar ik nu niets mee kan. als dit lang gaat duren vind ik dat er compensatie moet komen

@Sander I don't have any VPN and not in a mood to purchase any and there is only one speed option available for me. It will be good if your team can fix the issue.

@Sander stadia werkt nog steeds niet. Hoe moeilijk kan het zijn om andere ip adressen toe te voegen? Het enige wat ik met internet doe is stadia.. 

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Hee Sander,

Ik kan bevestigen dat een VPN werkt maar het komt voor Stadia de performance niet ten goede omdat er altijd een wat hogere latency en eventueel beperkte snelheid aan kleeft. Hopelijk is er snel een definitieve oplossing want de timing is heel beroerd met het uitkomen van een grote game op Stadia en een lockdown :neutral_face:

Edit: Hoe snel wordt een snelheidswijziging doorgevoerd? Ik kan niet omhoog en wil best omlaag en daarna weer omhoog aanvragen maar als ik dan een tijd lang op 50mbit zit voor ik weer omhoog kan wordt het probleem vooral verplaatst naar de snelheid.

Reputatie 7

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Ik ervaar ook nog steeds dezelfde foutmelding.

Reputatie 1

Bij mij geeft hij Nederland aan, maar werkt ook niet. 

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Helaas werkt Stadia nog steeds niet en geeft dezelfde foutmelding. Ook na opnieuw starten modem. whatsmyip.com geeft ook nog steeds als land ‘Belgie’ aan.

@Sander helaas man!

@Sander helaas nog steeds dezelfde problemen. Is een modem reset nodig? 

@Sander -- YouTube YES, but above YouTube link by Pitt is not working. Plus Staida is not working, same error message.

Reputatie 1

@sander Helaas krijg ik nog steeds de melding dat het niet in dit land ondersteund wordt. 

Reputatie 7

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Dan zal ik ook nog melden dat ik hetzelfde probleem ervaar en graag een reactie zou zien. Ik moet nu een VPN of proxy gebruiken om te verbinden met m'n eigen land voor Stadia :thinking:

Ik heb hetzelfde probleem. Graag een status update

Reputatie 1

Hier de zelfde problemen. Ik zou graag horen wat de status is met het oplossen van de problemen. 

any update on this?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wou Google Stadia aanschaffen in verband met de actie die loopt (gratis Google Stadia Premiere Editie bij aanschaf van Cyberpunk). Dit wou niet via het vaste internet omdat blijkbaar in een ander land woon. Via 4g heb ik de boel toen gekocht.

Die YouTube link werkt voor mij overigens ook niet. 

Reputatie 1

Ook ik heb het probleem…

Via 4G en op mijn werk geen problemen.

Probeer thuis Cyberpunk 2077 te spelen en ik krijg het volgende probleem:

Hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt!

Heb jij dit probleem ook bij YouTube? Kun je bijvoorbeeld deze clip afspelen?

https://youtu.be/X91otyp1Z2g

Ja, schijnbaar ook op YouTube!

Ook ik heb het probleem…

Via 4G en op mijn werk geen problemen.

Probeer thuis Cyberpunk 2077 te spelen en ik krijg het volgende probleem:

Hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt!

Heb jij dit probleem ook bij YouTube? Kun je bijvoorbeeld deze clip afspelen?

https://youtu.be/X91otyp1Z2g

Reageer