Beantwoord

Stilte rondom Glasvezel aansluiting

  • 19 April 2022
  • 36 reacties
  • 1038 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 2

Niks vernomen nog :). iig niet via mail/telefoon. als er nog een andere communicatie is die ik heb gemist (deur-deur), dan is dat ook goed voor mij om te weten

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, dank je wel voor je bericht en excuses dat er nog geen update is geweest! Wees gerust - we hebben totaal niet stil gezeten en heb ik een laatste update voor me. Omdat het een nieuwe oplevering betreft, moesten er naast de oplevering van de huisaansluiting ook nog een wijkcentrale en netwerk worden opgeleverd. Dat is inmiddels in orde gemaakt en zijn de aannemers bezig om de huizen achter deze wijkcentrale op te leveren. Jij bent daarbij zo snel mogelijk aan te beurt. Mocht je volgende week nog niks gehoord hebben van de aannemer, dan ga ik er graag voor zorgen dat we hen zo snel mogelijk bij jou aan het werk zetten. Wil je het laten weten in dit topic? Alvast heel erg bedankt.

Reputatie 1

@ Sjoerd

Alle communicatiekanalen komen bij Volker Wessels uit, dat gaat goed.

Maar vanaf VW gebeurt er niets waarneembaar.

 

 

Reputatie 1

Hallo, sinds november '21 is de onderaannemer van Volker Wessels in ons postcodegebied bezig geweest met het aanleggen van glasvezel tot in de meterkast. Om voor mij onduidelijke reden is de onderaannemer halfweg ons appartementencomplex gestopt met de werkzaamheden, en we hebben nooit meer iets van hen vernomen. Ook ik heb op aanraden van T-Mobile mijn abonnement "alvast" laten omzetten naar glasvezel abo. Op 8 april heeft T-Mobile mijn DSL verbinding uitgeschakeld en men kan dit blijkbaar niet terug aanzetten. Hierdoor is mijn op adres geen Intnet en tv meer, en het duurt misschien nog wel maanden eer het glasvezelnetwerk tot in mijn meterkast gelegd wordt. (Wacht er al sinds november 21 op). Per wanneer mag ik weer internettoegang en live televisie verwachten op mijn adres? En wat te doen met het abonnementsgeld ?

Ps: dit zijn geen uren, dit zijn al weken en wordt wellicht zelfs maanden!

 

Marinus,

Bergen op Zoom

Reputatie 7

Hi @sjoerd374, heel goed dat je het aangeeft! Ik heb gevraagd aan mijn collega's of ze een status update hiervan kunnen delen en de aannemers aan hun mouw kunnen trekken. Het is namelijk wel zo prettig dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk kunnen ze hier snel op terugkomen, ik ga er in ieder geval achteraan. 

Reputatie 1

Hoi 

 

Zoals verwacht heeft Volker Wessels of diens onderaannemer geen poging ondernomen om met mij in contact te treden.

 

Marinus

 

Reputatie 1

Hey hey, 

Helaas merk ik ook een kleine 'gelijkenis' met ODF in de aanleg bij mijn zijde. Eind december heb ik een upgrade aangevraagd voor mijn verbinding naar glas.

 

Sinds die tijd is er wel gelukkig een en ander aan straat werkzaamheden plaatsgevonden tussen half februari en half maart. Ben wel bang dat de verhuurder nu bij mij al wat steigers voor en achter heeft geplaatst voor zijn eigen renovatie/verbouwproject. Waardoor er (mogelijk) wat vertraging oplevert.

 

Het blijft immers erg stil in de updates bij aanleg en wil eigenlijk bij jullie aansluiten als het gaat om de nodige informatie voorziening. Mocht jullie hulp van mij nodig hebben, dan hoor ik dit graag!

Reputatie 2

Vooral via de mail contact gehad. Maar nu is de situatie weer is iets complexer geworden. Iemand heeft mijn adres als afgerond aangevinkt, waardoor ik wel al een tmobile thuis glasvezel pakket in huis heb. Een mail om een afspraak met Guidion te maken, in mijn mailbox. Maar geen glasvezel aansluiting in huis. Ik heb hier wel een mail over gestuurd naar Van Gelder maar door de Bouwvak is dit uitgesteld tot 15 aug. 

Ik hoop nu eigenlijk wel wat vaart te maken met de aansluiting, want als mijn adres te lang op "voltooid" staat vrees ik dat er helemaal niks meer van terecht komt

Reputatie 2

@Boris @Waqqas @Jason nul respons helaas op alle mails. Zijn er nog andere dingen die ik/jullie kunnen doen?

Reputatie 1

Deze morgen weer via KPN met VW in contact getreden.

Deze medewerker heeft in eerste instantie de urgentie voor contact vanuit de onderaannemer verhoogd, en na kennisneming van het aanwezige dossier de urgentie nogmaals verhoogd. Deze staat nu als Hoogste Urgentie genoteerd.

 

De belofte dat de onderaannemer nu binnen 5 werkdagen contact met me zal opnemen,teneinde de glasvezel aansluiting in onze meterkast aan te leggen is dus na 5 maanden met twéé urgenties verhoogd!

 

Als mijn buren en ik hiér niet heel blij van worden    ....  ?

Reputatie 1

@Boris,

Dank voor het inschieten van een ticket. Al is het inmiddels bijna 2 weken en ben benieuwd of u nog reactie hebt gekregen op die ticket?