Beantwoord

Storing HIlversum sinds vrijdag 12/3: geen internet, TV en telefonie

  • 14 March 2021
  • 58 reacties
  • 2498 Bekeken


Toon eerste reactie

58 reacties

Reputatie 3

Het gaat om “een klein deel van onze klanten in de regio Hilversum”. Ik vermoed dat het daardoor qua prioriteit ergens onderaan de stapel terechtgekomen is.

Reputatie 1

Bij mij hetzelfde. Informatie voorziening is 0,0. “we houden je in dit topic op de hoogte”. Ja wij weten allemaal al dat ons internet het niet doet, en dat we maar moeten wachten tot het is opgelost. Dat is ook het enige wat verteld wordt door T-Mobile.

Heb hier vrijdag al over gebeld. Het lijkt erop alsof T-Mobile zelf ook geen idee heeft waar ze moeten zoeken. 

Oudere topics geven hetzelfde verhaal. 

Misschien een idee voor T-Mobile om te kijken of het hetzelfde probleem is als opgebracht in een voorgaand topic m.b.t. outage in Hilversum.

Daar duurde het weken voordat ze het opgelost hadden. Misschien moeten wij vast beginnen met kijken naar andere providers…  

Reputatie 3

 

Reputatie 3

Reactie T-Mobile via Twitter:

Er is intussen twee keer een monteur op locatie geweest, maar het probleem is nog niet gelokaliseerd. zodra er een update is, zullen we dit zo snel mogelijk in het Communitytopic plaatsen, beloofd! ^Ginny

Nu idd dag 4 zonder tv/internet. Niet erg handig met thuiswerken…

Kan t mobile een rede en een geschatte reparatie tijd geven? 

Reputatie 3

Vandaag vierde dag zonder glasvezel, zonder opgaaf van reden, zonder uitzicht op herstel.

Bedankt T-Mobile.

Reputatie 2

Hallo Waggas, en wat is dan de update? Er wordt niets over voortgang geschreven: dit bericht stond er vrijdag ook al en is eigenlijk alleen de bevestiging dat er een storing is… wel dat is duidelijk, maar wat nu?? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mavdadel 

Er is inderdaad een storing in Hilversum, in dit topic lees je de voortgang.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reageer