Beantwoord

Storing HIlversum sinds vrijdag 12/3: geen internet, TV en telefonie

  • 14 March 2021
  • 58 reacties
  • 2498 Bekeken

Reputatie 2

Hilversum: Sinds vrijdag 12/3 10 uur 's ochtends geen internet, TV of telefonie en ook geen enkele updates van T-.Mobile. Gistermiddag klanten service gebeld (Jeffrey) en tot de conclusie gekomen dat het signaal niet bij mij thuis doorkwam: er zou een monteur gepland gaan worden. 10 minuten laten een voicemail ontvangen “dat het toch een storing betreft, die als algemene storing wordt aangemeld”…
Sindsdien… nergens iets te lezen over de voortgang van deze storing: wat is de verwachte fix-tijd, welk issue is er etcetc: maar nee, helemaal niets. *Ik hoor of lees graag snel iets T-Mobile!!*
(de onbeperkte data (die ik al had) is slechts een doekje voor het bloeden)

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 March 2021, 15:28

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 7

Hi @WFH-maar niet met TM, top dat jij dit hier gelijk deelt! Ondervind jij nog steeds problemen of werkt alles nu weer als een tierelier? Zo niet, wil je mijn dan een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken)? Dan ga ik gelijk een kijkje nemen in jouw verbinding! 💪

Reputatie 1

Vannacht weer korte storing/geen internet. Meer slachtoffers die dit ook hadden?

Reputatie 1

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hi Sander, ook een DM aan je gestuurd, aangezien mijn bovenstaande bericht aansluit. 

Reputatie 2

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

DM gestuurd

 

Reputatie 7

Hoi @yobster

 

Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 2

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

Heel fijn @Boris maar hoe nu verder? Allemaal mooi die excuses maar ondertussen hier wel 5,5 dag (!) uit de lucht geweest, een hoop gedoe gehad met regelen van andere locaties voor het volgen hoorcolleges, online lessen en examens voor de kinderen, en de zakelijke online vergaderingen van mij en mijn echtgenote en het missen van een betaalde on-line voorstelling. De onbeperkte bundel was ook niet erg handig met iedere keer verlengen. Het pro-actief op de hoogte houden was gewoonweg slecht. Ik wil dus op basis van deze ervaringen per 1 april a.s. kunnen opzeggen om van internet en tv provider te wisselen, zonder boete. Mobiel hou ik graag aan, daar is niets mis mee. De compensatie mogen jullie houden. Van de ruim 30 jaar dat ik internet gebruik, ben ik letterlijk nog nooit langer dan 12 uur off-in geweest, dit is niet acceptabel, zeker niet in deze tijd. Graag advies hoe e.e.a. te regelen.

 

Reputatie 1

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

En @Boris , wat kunnen we van TM verwachten om de gedupeerden aan boord te houden? 

Reputatie 7

Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.

Reputatie 1

Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

 

 

Ze moeten meer met die hond werken! Heb ook weer verbinding! Ben nogsteeds ook erg benieuwd of wij nog enige reactie gaan krijgen. Is natuurlijk schandalig dat je gewoon geen enkele informatie krijgt of überhaupt enige response. We hebben echt tegen doven gepraat hier. Heb je daar nog beesten voor die helpen?

Reputatie 3

Mijn verwachtingen zijn gebaseerd  op eerdere ervaringen, waarop ik ook nooit een reactie heb ontvangen
 

 

Reputatie 1

Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.

Ik weet het een coach leerde mij ooit;

“verwachtingen zijn de teleurstellingen van de toekomst”

laten we dan hopen op iets van Tmobile wat ons doet blijven. Maar diezelfde coach leerde me ook

Hopen doen we op het toilet of Hopen doen we in de Kerk.

Reputatie 3

Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.

Reputatie 2

5 ½ dag uit de lucht... 

Dank voor een ieders steun, input, humor en ook volhardendheid. Ik dacht in het begin de enige te zijn met issues… niet dus: en ergens is gedeelde smart, halve smart.

Als TM het goed aanpakt bestaat de kans ontevreden klanten te behouden. En dat niet eens met kettinkjes en kralen.. maar ‘t zou ze sieren als er vanuit het juiste niveau aandacht aan geschonken zou worden.

’k ben benieuwd...

Reputatie 1

Hier ook weer internet. 
maar geen antwoorden of reactie van TM, terwijl meerdere personen getaged zijn. 
Ben heel benieuwd of ze nog met iets extras dan de ettelijke vergoeding komen om ons te behouden (glas,tv,telefoon en mobiele plus bundels). 

Reputatie 2

hier ook weer in de lucht maar ga wel opzeggen

 

Reputatie 2

Jaahaaaa! Ik zag opeens mijn eigen netwerk weer ipv die eeuwig uitvallende hotspot!! 

Nu kan ik tenminste op giga snelheid mijn overstap gaan regelen

Hallelujah op postcode 1217KX doet internet het eindelijk weer.

Reputatie 3

Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

 

 

Reputatie 1

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)

Weten ze dan al zeker dat het in de patchkast is? Voor mijn gevoel hebben ze totaal geen idee. In dat topic die ik eerder posten duurde het 3 weken met monteurs etc. Bleek niks met monteurs te maken te hebben.

Misschien kan @Brian eens gaan kijken, hij was betrokken bij de afhandeling daarvan. Zou het waarderen als wij als klant nu eindelijk eens een antwoord krijgen. Anders zeg ik de boel gewoon op. Ik ga niet nog 2 weken wachten, dan kan ik net zo goed nu overstappen.

Reputatie 2

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)

Reputatie 3

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen:

 

 

Reputatie 2

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Reputatie 2

je kan je nu (0815) ook de moeite besparen, nog steeds niks na deboeke weer van het stroom te hebben gehaald. 

 

Reputatie 2

Net nog maar ns alle kabeltjes eruit gehaald en stroom onderbroken, hopend op een heeeeel klein wondertje… , maar helaas niks, noppes, nada...behalve weer een rood bolletje.
TM: YOU SUCK big time! 

Ik sluit me aan bij Yobster, ondanks alle tijd en ellende die me dat weer gaat kosten, maar dit TM is als SABENA vroeger: Such A Bad Experience Never Again

Welterusten

Reputatie 2

Ik ga maar opzeggen. 

 

Reageer