Beantwoord

Waar en hoe klok / tijd instellen in Huawei modem



Toon eerste reactie

116 reacties

Reputatie 7

Hi @Jippej, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek vrijdagmiddag is afgerond! Jij hebt inmiddels ook al bericht ontvangen dat jij een nieuw modem opgestuurd krijgt. Mijn collega van de technische dienst hoopt dat met dit modem het euvel is verdwenen. Laat jij het weten - zodra dit modem up and running is - of het probleem hiermee is verdwenen? Ik hoop het! 

Reputatie 7
Hoi @m@rtijn2 en @Duplo.kids en de anderen,

Het is inmiddels duidelijk waar dit probleem vandaan komt! We zijn bezig met het aanpassen van de oorzaak. Ik heb nog geen uitsluitsel over de exacte einddatum. Zodra ik die weet, zal ik die hier posten. Weet dat we er alles aan doen om de klok weer synchroon te laten lopen!

PS. Hier meer uitleg over het beperken van Wifi na bepaalde tijd op de Huawei: Parental Control.
Kunnen jullie niet gewoon de sntp configuratie vrijgeven net zoals de meeste providers?
is er al enig zicht op een oplossing van dit euvel.
Zijn alweer een maand verder
Reputatie 7
Ik heb het zojuist nagevraagd en het is in ontwikkeling. Voor nu is het alternatief hier rekening mee te houden bij het instellen van het timeschedule. Zodra het is doorgevoerd/aangepast zal ik het hier melden. Bedankt voor jullie geduld!
Dit probleem heb ik ook

Als je gaat naar “onderhoud” (rechtsboven) en dan systeemlogboeken (links) dan zie je de bovenste melding de tijd dat je ingelogd bent. Die staat nu goed.

We gaan alweer bijna naar de zomertijd. Deze topic is al 6 maanden oud. Denkt Sander dat er ooit nog een oplossing gaat komen ??
ik vrees met grote vreze.
Reputatie 7
Dag allen,

Weet dat we er mee bezig zijn! Ik moet bekennen dat het niet hoog op de prioriteitenlijst staat. Maar het is in ontwikkeling. Ik verwacht dat bij een volgend grote upgrade deze aanpassing meegenomen wordt.
Hallo personen,

Volgens mij hebben we pas geleden een update van T-Mobile gehad (of ik moet dit fout hebben) maar de SNTP functie is nog steeds niet aan te passen en loopt ook nog steeds een uur voor. Na 6 maanden mag je toch wel verwachten dat er iets duidelijk is. Zo te zien werkt het bij T-Mobile hetzelfde als bij de overheid... 🤔
Reputatie 7
Hi @OpaGod, het staat op de lijst maar andere zaken gaan voor waardoor het helaas lang duurt, excuses hiervoor!
Hallo Sander.
als het goed is heeft er recent een update van het Huawei modem plaatsgevonden. (Tussen 19 en 25 feb volgens de aankondiging.)
Het modem vandaag enige tijd van de stroom gehad en opnieuw opgestart.
Het bekende euvel is echter niet verholpen !!
Reputatie 7
Hoi @OpaGod en @Belker,

De update van het Huawei modem omvatte geen zichtbare wijzigingen. Het gold alleen voor die klanten met een Huawei modem op een bepaald netwerk. Voor de update waarin het time-schedule wordt aangepast zijn alle modems nodig.

Ik kan jullie geruststellen: het is bekend en de oplossing ook. Zo'n update is echter nogal een ingrijpende zaak en we verzamelen alle wijzigingen in één update. Zo'n update doen we dan ook slechts één, maximaal twee, keer per jaar. Voor nu is de tijdelijke oplossing om rekening te houden met het tijdverschil in het aanmaken van een time-schedule.
Ben toch wel heel erg benieuwd wanneer de toegezegde update met de oplossing voor dit probleem gaat komen ????

aanvragen?

 

Reputatie 7
Hi @Belker, ik vermoed rond de zomer, dit is meestal de periode dat we een "grote" release doen.

Reageer