Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Ik zit ook in Zuidbroek en mijn snelheden zitten op ruim 80% nu. Ik gebruik altijd deze test van KPN en haal daar regelmatig de maximale snelheid bij:

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/

 

 

Reputatie 3

Hi all, super om te zien dat bij sommigen van jullie de verbinding weer up and running is. De helft van de klanten zou nu inderdaad weer in de lucht moeten zijn. Er wordt momenteel heel hard gewerkt om ook de andere helft online te krijgen. Momenteel zijn we nog bezig met herstelwerkzaamheden. Wij houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte!

Lisa, de klantenservice geeft aan dat de ticket op opgelost staat……….

de monteur komt morgen maar probleem ligt buitenshuis 

Reputatie 3

Hier helaas ook nog steeds helemaal niks

Hier in Apeldoorn-Zuidbroek werkt het nu gelukkig weer na één week (waar het tussendoor gisteren ook even heeft gewerkt)

Alleen de download snelheden zijn nog niet volledig hersteld lijkt het (upload is oké), hangt dit samen met de storing?

Het is een 1000 Megabit glasvezel abonnement. Het is getest vanaf een laptop die direct bekabeld aangesloten is op de Zyxel router, verder geen andere apparaten aangesloten. De gebruikte meet-tool is de Windows-app van Speedtest.net

 

Er is een anpart topic wat ook ingaat op niet gehaalde snelheden bij glasvezel, zie topic “Glasvezel uploadsnelheid is laag”. Hierin wordt door een forumlid een traceroute uitgevoerd naar dns.google.com, google.com, en de dns van cloudflare.com 

Wat opvalt is dat bij mij er aanzienlijk meer hops tussen zitten. Vanwaar dit verschil?

Zie: 

Traceroute naar dns.google.com

 

Traceroute naar google.com

Traceroute naar dns van cloudflare (1.1.1.1)

 

Alvast bedankt

Reputatie 7

Hi all, super om te zien dat bij sommigen van jullie de verbinding weer up and running is. De helft van de klanten zou nu inderdaad weer in de lucht moeten zijn. Er wordt momenteel heel hard gewerkt om ook de andere helft online te krijgen. Momenteel zijn we nog bezig met herstelwerkzaamheden. Wij houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte!

Reputatie 1

Hier doet de verbinding het weer 👍🏻  Ik ga ervanuit dat het toch echt de laatste is nu. 

Reputatie 3

Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.

Dan heb jij echt een andere issue. Zoals je volgens mij al aan gaf. 

Klopt; maar hier wordt door tmobile geen gehoor aan gegeven. 

@alex.h wat heeft jouw smokeping aan. 🧐

‘ t Is geen smokeping, maar mijn monitoring geeft aan dat vanaf 12:46 de boel weer up is.

@alex.h wat heeft jouw smokeping aan. 🧐

Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.

Dan heb jij echt een andere issue. Zoals je volgens mij al aan gaf. 

Reputatie 3

Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.

Hier werkt ie ook zowaar ook weer (Zuidbroek)…. ben benieuwd voor hoeveel minuten/uur we nu mogen genieten

Reputatie 1

Bij mij doet het internet het weer (Zuidbroek)

Internet is terug, heb weer een dhcp lease. Thank you

Bij mij is de verbinding sinds kleine 5 min weer op (heb dit bericht verstuurd via glasvezel)

Wijk: Zuidbroek

Is het verhaal van kabel breuk waar moderator? 
 

we zitten best wel te wachten op een status update. 
 

(hier Apeldoorn centrum/zuid btw)

Reputatie 3

Na 3 uur en 48min springt de boel weer online

Reputatie 3

Mijn broer heeft nu ook geen internet, kabel breuk kreeg ie te horen

zelf klantenservice gebeld en dat klopt idd, sinds vanochtend weer… is in onderzoek maar ik mag hopen dat tmobile nu een battalion monteurs stuurt en het oplost oplost

niet nieuwe kabel er in zonder te checken dat dit ook helpt

Apeldoorn (Zonnehoeve) ook weer stuk. Vanaf 05:10 op en af, vanaf 08:50 helemaal stuk. Dit keer de eerste T-Mobile router nog lang bereikbaar gebleven, totdat de DHCP lease verviel om 09:39.

Helaas na ruim 6 uur nog steeds (en wederom) geen enkele communicatie vanuit T-Mobile over oorzaak en oplostijd.

 

 

Hier sinds vanochtend geen DHCP IP meer vanuit T-Mobile. Glasvezel is wel up. Krijgen we ook een status update voor de storing?

Reputatie 1

Ik had gisteren wel weer internet dus ik hoop dat als de storing is verholpen ik daarna ook weer gewoon internet heb

Reputatie 3

Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Precies dit. Ik denk dat de algemene storing opgelost gaat worden. En de monteur daarna zonder pardon weer vertrekt en ons achter laat zonder internet.

 

Is gisteren ook gebeurt - waarom zou het nu niet weer gebeuren?

Ben bank dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Ben ik idd ook bang voor. Ik wacht vandaag nog af en geen internet vandaag ga ik er voor kiezen om binnen mijn bedenktijd (nieuwe klant) op te zeggen.

 

Wat iemand eerder ook schrijft.... Zou voor de mensen in contract met geen internet voor 6+ dagen wel zo netjes zijn als ze kostenloos per direct kunnen opzeggen. 

Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Reputatie 7
Badge +15

Zodra er een update beschikbaar is zul je die zien in het storingstopic.

Reageer