Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Klantenservice geeft aan dat alles opgelost is en willen geen onderzoek verder doen.

 

Hoe kan dit?! Wat is dit voor bizarre bende dat jullie aangeven dat alles opgelost is terwijl ik en andere klanten nog geen verbinding hebben.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Modem is 2x herstart. Het Huawei kastje is 2x herstart en niets doet het nog hier.

Hier ook niet, zo dood als een pier. PROBLEEM IS NIET OPGELOST

Reputatie 3

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Modem is 2x herstart. Het Huawei kastje is 2x herstart en niets doet het nog hier.

Reputatie 7

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hij doet het wel.. maar nog lang niet zoals voor de storing.. dit is vanaf een computer met een vaste lijn.

Reputatie 3

Hier Zuidbroek nog steeds niet werkend.

Hier (Zuidbroek ) doet hij het ook weer gelukkig!

bedankt voor de oplossing!

Reputatie 1

Bij mij (Zuidbroek) doet ie het weer! 😱

Hier (Zuidbroek) alles nog rood

Ook hier springt alles op groen! (Zuidbroek)

Reputatie 3

@Brian zojuist springt het aan! nog niet de 1000/1000 wat het hoort te zijn maar het begint te kopen.

 

Fijn dat het bij jullie werkt! Bij ons helaas nog niet 

Reputatie 3

@Brian zojuist springt het aan! nog niet de 1000/1000 wat het hoort te zijn maar het begint te kopen.

 

Reputatie 7

Hi allen,

Een verwachte oplostijd is vaak lastig te geven omdat dit echt afhangt van de situatie ter plekke maar de verwachte oplostijd is in de loop van vandaag. Wellicht ten overvloede maar dit is een indicatie, mochten er zich onvoorziene problemen voordoen dan kunnen de werkzaamheden uitlopen. Zodra er meer bekend is delen we dat direct!

Reputatie 3

@Jason @Sander @eric @Brian is er al een update bekend?

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Dat zal mij ook niks verbazen. Hier ga ik zeker nog een case van maken. 

Reputatie 1

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Dit begrijp ik dus niet. Als T-Mobile er niet verantwoordelijk voor is, wie dan wel? Wij betalen voor iets wat we niet geleverd krijgen! En als je betaald voor een product, hoor je die ook te krijgen.

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Reputatie 1

Ik ben benieuwd naar weer een officiële statement vanuit T-Mobile hierover, want ruim een week is wel heel erg lang. En na het weekend zou ik echt niet wenselijk vinden. 

Reputatie 3

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Reputatie 3

@Brian een kruising in het netwerk is zo te zien met een OTDR. Wat gaat er nu precies gebeuren? En wat is de verwachte oplostijd?

Reputatie 3

Ik hoor zonet dat het 40 adressen treft, er zijn 2 monteurs ter plekke aan het werk

@tmobile, stuur die 2 wellicht wat backup

Bij mij was de verbinding altijd prima! Maar door een kabel breuk had ik vanaf donderdagavond niets meer. Ik neem aan dat dit sneller hersteld is dan allerlei leidingen die niet goed lopen? 
ik hoop niet dat er nu leidingen worden veranderd zodat er nu problemen gaan ontstaan….

 

@Brian 

is de kapotte glasvezel nu al wel gewoon opgelost dan?

Ik mag toch hopen dat uitspraak van klantenservice  (niet oplossen deze week)niet serieus is.

@Brian WAT IS DE VERWACHTE OPLOSTIJD???

En als het wel zo is verwacht ik dat we nu tijdelijk via een ander lijntje (KPN?) te worden aangesloten. Hoe ? Geen idee, maar dat is voor T mobile om op te lossen 

@KevinJK88 hier loopt de schade ook op! #zwaarwaardeloos

Reputatie 3

Bedankt voor het antwoord Brian

wanneer denken jullie dat dit is opgelost

ik snap heel goed dat er geen keiharde garanties kunnen worden afgegeven, maar een ETA zou fijn zijn

En wat is het terugval scenario indien dit niet vandaag wordt opgelost, welk alternatief gaat tmobile regelen

Reputatie 3

Hi all, bij de werkzaamheden van gisteravond is er naar voren gekomen dat er mogelijk een aantal verbindingen niet op de juiste manier lopen. Er gaat nu een combiteam van onze monteurs en die van de netbeheerder naar de betreffende locatie(s) om dit te herstellen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Dus het is logisch dat er voor meerdere mensen de verbinding gewoon nooit goed gewerkt heeft? 

Ik praat dan even over mijn eigen situatie; Waarbij ik meerdere malen heb aangegeven dat het niet werkt - de monteur mijn eigen thuis situatie(bekabeling en apparatuur) de schuld geeft van een slechte verbinding, terwijl het probleem dus overduidelijk bij jullie ligt.

 

Je moet je schamen als provider zijnde voor de huidige situatie. Niet alleen voor wat we nu naar voren komt - maar überhaupt voor de storing zelf. Wederom zitten we weer een nieuwe ochtend zonder internet hier in Zuidbroek - jullie Servicedesk geeft opnieuw aan dat het waarschijnlijk deze week nog niet opgelost gaat zijn. De waardeloze oplossing van een voucher + een hotspot werkt niet goed. Ondertussen kan ik(en vele andere) nog steeds niet thuiswerken en is er nog steeds geen fatsoenlijke oplostijd gecommuniceerd. 

 

Ik mag toch hopen dat jullie met een flinke vergoeding aan komen zetten voor de afgelopen dagen. De hoeveelheid verlof uren die ik hiervoor heb moeten opnemen vanuit mijn werkgever - abonnementen waarvan ik geen gebruik heb kunnen maken thuis.

 

Waardeloos - werkelijk waar

Reageer