Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Moderators geven ookin dit topic updates.

Reputatie 3

Zojuist contact gehad met tmobile om een status update te vragen. Blijkbaar is er een kabel breuk waardoor dit veroorzaakt wordt. 

 

Oplostijd is onbekend. 

Reputatie 3

Klinkt niet best hierzo…

Sinds gisteren ook t-mobile klant geworden, rond 18u is er een installatie monteur langs geweest om de boel in orde te maken, alles werkte prima tot ~23u, toen is er (nu nog steeds) de boel eruit geklapt…

Als ik de signalen hierzo zie, verwacht ik niet dat dit de 1e storing gaat zijn voor mij bij t-mobile vast… :(

Persoonlijk raad ik tmobile zeker niet meer aan na mijn ervaringen sinds april. 

Wat betreft de storing; ik heb net weer contact gehad met de Servicedesk. Zij geven aan dat het een behoorlijk grote storing is terwijl hier op het forum gedaan wordt alsof het niks voor stelt en niet belangrijk is.

 

Ben benieuwd of ze het vandaag nog gaan oplossen. Als dat niet lukt dan blijf ik gewoon weer bellen. En dan ga ik er wel van uit dat mijn opzegging er doorheen gaat komen.

 

Onvriendelijke bende hier. Bah bah. 

Reputatie 1

Klinkt niet best hierzo…

Sinds gisteren ook t-mobile klant geworden, rond 18u is er een installatie monteur langs geweest om de boel in orde te maken, alles werkte prima tot ~23u, toen is er (nu nog steeds) de boel eruit geklapt…

Als ik de signalen hierzo zie, verwacht ik niet dat dit de 1e storing gaat zijn voor mij bij t-mobile vast… :(

Ik ben nog niet zo heel lang aangesloten bij T-Mobile, maar dit is de eerste keer dat ik tegen dit probleem aanloop. Ik neem aan dat het nu wel snel geregeld zal worden?

Klinkt niet best hierzo…

Sinds gisteren ook t-mobile klant geworden, rond 18u is er een installatie monteur langs geweest om de boel in orde te maken, alles werkte prima tot ~23u, toen is er (nu nog steeds) de boel eruit geklapt…

Als ik de signalen hierzo zie, verwacht ik niet dat dit de 1e storing gaat zijn voor mij bij t-mobile vast… :(

Reputatie 3

Nogmaals gebeld; gevraagd naar de zogenaamde technische afdeling - dit blijkt nu niet mogelijk te zijn. Zij zullen binnen 3 werkdagen contact opnemen.

 

Wat een grap dit.

Bij mij is het ook 100% zeker geen intern probleem. Hoogstens dat de modem van T-Mobile kapot zou zijn. Zowel bekabeld als wifi werkt niet en lampje modem brand rood. Vorige week werkte download tijdje gewoon op 1000 mbit en upload op 0,001 mbit, daarna ook weer volledig wegvallen verbinding. Resetten modem en huawei kastje is nooit de oplossing. kabels zijn prima.

Reputatie 3

De klantenservice medewerker die ik had, kreeg geen contact met mijn modem. Ik ben ook een nieuwe klant. Ik ben een leek, maar het moet haast wel een niet functionerende switch zijn waar wij op geprikt zitten. Dat is eigenlijk ook wat een klantenservice medewerker mij vorige week donderdagaangaf.

Toen mijn problemen net begonnen waren had ik exact hetzelfde. Ze gaven toen aan dat het aan mijn bekabeling in huis zou liggen.

 

Hier bleek achteraf geen problemen in te zijn maar hebben ze wel 2 weken lang volgehouden. 

 

Het verschil in wat elke medewerker aan de telefoon zegt is bizar. Vooral ook het feit dat je er geen hulp van uit krijgt. Waarschijnlijk weten ze dus bij jou ook al wat er aan de hand is maar duurt het nog wel even voordat er een oplossing is.

 

 

De klantenservice medewerker die ik had, kreeg geen contact met mijn modem. Ik ben ook een nieuwe klant. Ik ben een leek, maar het moet haast wel een niet functionerende switch zijn waar wij op geprikt zitten. Dat is eigenlijk ook wat een klantenservice medewerker mij vorige week donderdagaangaf.

Reputatie 3

Zojuist weer contact gehad met de klantenservice. Ze hebben nu een verzoek ingediend op aanvraag van mij om het contract te laten beëindigen. 

 

Omdat ik sinds april pas klant ben en alleen nog maar problemen heb gehad was dit een optie volgens de medewerker.

 

Ik hoop van harte dat ik onder het contract uit kan komen zodat ik kan overstappen op een fatsoenlijke provider.

Oh - en ze gaf wederom aan dat er geen algemene problemen bekend zijn in Apeldoorn. De lijnen werken zonder problemen. Kansloos; werkelijk waar kansloos.

Nou ik heb ze ook te pakken gehad en benadrukt dat het geen incident meer is en dat als het nu niet structureel wordt opgelost er sprake van wanprestatie is. Ik hoop dat men nu serieus werk zal maken, anders ben ik hier definitief weg.

Reputatie 3

Blijkbaar hebben ze niets anders dan klanten uit Apeldoorn aan de telefoon met glasvezel problemen. 

De backoffice die ter ondersteuning zit voor de Servicedesk werkt pas vanaf 0900. Hoe kan dit? We moeten onnodig lang wachten op ondersteuning terwijl het probleem allang bekend is!

Reputatie 3

Zojuist gebeld met de klantenservice, geven me doodleuk aan dat ik maar tot na het weekend moet wachten op een monteur. 

 

Werkelijk waar jullie hebben een service van NIETS. 

IK HOOP DAT ZE BIJ T-MOBILE NU SNEL WAKKER WORDEN EN DIT PROBLEEM GAAN ESCALEREN!!

Hier in Zuidbroek, Apeldoorn zelfde probleem, sinds 23.30u gisteren OPNIEUW geen internet. 2x in een week. 5e keer in 5 maanden. En klantenservice onbereikbaar, verbinding wordt steeds verbroken na doorlopen irritante standaardberichten. Om hopeloos van te worden. Ik ga ze in gebreke stellen, kostenloze ontbinding contract eisen en schadevergoeding eisen. Dit kan echt niet meer!

Vorige week heb ik meermaals aan de telefoon gehangen met klantenservice en 1 medewerker vermeldde mij dat op de switch in de wijkcentrale hij bij 10 van de 18 aansluitingen geen contact wist te krijgen met de modem. Lijkt me een structureel probleem in de centrale te zijn, op basis hiervan. Gevraagd om terugkoppeling wanneer het probleem was verholpen. Maar zoals altijd nooit meer iets gehoord, ook niet toen het na een dag weer werkte.

ook hier in Apeldoorn. wijk osseveld oost geen internet tv of telefoon. frustrerend.

Reputatie 3

Dit is trouwens nu de 4e week op een rij dat ik dus wederom geen verbinding heb op de donderdag. Meerdere malen gevraagd om te spreken met een manager of iemand die mij wel serieus neemt.

 

Tot op heden hier nog niets over gehoord. Morgen ochtend zodra jullie telefoon lijn open gaat bel ik direct.

 

Ik ben inmiddels door mijn privé data bundel en mijn zakelijke data bundel heen. 

 

Werkelijk waar wat een flut service leveren jullie af als bedrijf zijnde. Communicatie van niets en alles behalve klantvriendelijk. 

Reputatie 3

Hoi @KevinJK88, ik zie dat de technische dienst gisteren een monteur heeft aangestuurd om de problemen op te lossen. Je hebt een sms ontvangen met daarin een link voor het maken van een afspraak!

Ik moet dit bericht via m'n mobiele telefoon 5G verbinding typen. Denk dat je dat dan al genoeg moet zeggen of niet?

 

Monteur is vandaag geweest. Modem vervangen; Huawei kastje vervangen. Binnen halfuur nadat de monteur weg was vloog de verbinding er weer uit. Ben maar vanuit het huis van m'n ouders gaan werken omdat ik er werkelijk waar klaar mee was.

 

Gedurende middag is de verbinding er nog zo'n 2 tot 4 keer uit gevlogen gaf m'n vrouw aan. Nu in de avond dat we aan het Netflixen zijn wederom 2 tot 4 keer. Zowel bedraad als wifi.

 

De monteur vond het ook nodig om mij doodleuk te vertellen dat het allemaal aan mijn eigen apparatuur lag omdat de meting die hij deed wel in orde was.

 

Ik begin het echt goed zat te worden op het moment. Ook omdat ik werkelijk waar 0.0 support vanuit jullie Servicedesk krijg.

 

Heb de modem wederom stroom loos gehad en Huawei kastje ook. Tot 3 keer toe. Alle apparaten ontkoppeld. Bedraad en wifi geprobeerd maar gewoon geen verbinding. 

Reputatie 6

Hoi @KevinJK88, ik zie dat de technische dienst gisteren een monteur heeft aangestuurd om de problemen op te lossen. Je hebt een sms ontvangen met daarin een link voor het maken van een afspraak!

Reputatie 3

Hallo @Boris,

Bedankt!

 

Klopt inderdaad dat het nog speelt vandaag ook weer hetzelfde verhaal. Verbinding is onstabiel(valt weg) en als ik wel verbinding heb dan is het rete traag.

Reputatie 7

Hi @KevinJK88 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik begreep dat er ondertussen nog contact is opgenomen met de telefonische klantenservice en dat de situatie reeds weer speelt. Ik heb daarom de situatie geëscaleerd om ervoor te zorgen dat het onderzoek wat nog loopt, met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. We gaan door totdat je zorgeloos kan genieten van je verbinding!  

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 Ik heb even met je meegekeken. Zo te zien heeft Reggefiber geconstateerd dat het FTU gebroken was. Deze is op 9 juli hersteld. Ervaar jij momenteel ook weer dat alles werkt? 

Het werkt nu inderdaad weer. Heb de monteurs van KPN hier gehad afgelopen vrijdag en zij geven aan dat dit een maand geleden al geconstateerd had kunnen worden.
 

Ik heb dus een maand lang onnodig problemen gehad bovenop de problemen die ik heb gehad van het moment dat ik klant bij jullie ben geworden.
 

@Demi graag ontvang ik van jou informatie of een stap in de goede richting hoe ik dit kan laten escaleren. Vind dit namelijk echt schandalig dat ik nog geen week zonder problemen heb gezeten.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @KevinJK88 Ik heb even met je meegekeken. Zo te zien heeft Reggefiber geconstateerd dat het FTU gebroken was. Deze is op 9 juli hersteld. Ervaar jij momenteel ook weer dat alles werkt? 

Reputatie 3

Dan wacht ik nog even rustig af!

Reputatie 7
Badge +4

In de basis helpen medeklanten elkaar verder op deze klantcommunity, maar gelukkig zijn er ook moderators, die je verder kunnen helpen. Echter, zij kunnen bij klantinformatie aangezien zij voor T-Mobile werken. Mede-users als @Waqqas en ik kunnen dat niet. Zij reageren doorgaans vanzelf in dit topic en kunnen kijken of ze meer voor je kunnen betekenen.

Reageer