[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Max Zwart 128 GB en Pro Max Goud 1TB  is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen allemaal en de beste wensen!

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 1

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Nou bereid je maar voor want je zorgen zijn terecht. Mijne kwam ook met PostNL. Eerste poging krijg ik bericht dat ik niet thuis was wat ik wel degelijk was. Volgende dag moest ik hem ophalen bij een PostNl punt dat al weken dicht was wegens corona. Vervolgens zou hij vrijdag konen wat uiteraard niet gebeurde. Toen zou hij vandaag komen tussen 14:00 en 16:30 en ja hoor…aflever moment uitgesteld tot volgende werkdag. Nou een ding kan je je met zekerheid zeggen, die komt niet morgen. Wat een ramp zeg. Waarom niet gewoon AMP? Daar heb ik nooit last mee gehad. Geen idee dus waar mijn telefoon is of waneer ik hem krijg

 

 

Oh wat erg zeg! hopenlijk heb je hem inmiddels wel

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 2

I paid for my iphone 13 pro on Oct 18, and received it on 22 Dec due to long waiting times at both T-mobile and AMP. Waited for 2 months. Totally understand your situation, no question asked.

Then the phone had some quality issue. The right half of the screen tints red in the dark. I called T-Mobile and they wanted to change it for me. But the waiting queue at AMP is even longer. If I want a change, I'll have to wait until Jan 28. No new phone before that. So I chose to return the phone and wait another year for a new iPhone.

Turned out I can't return to a T-Mobile store and the return is not for free. I have to pack the phone up and send it back myself. All on my cost. So I'm paying for receiving a phone with quality problem, after a 2-month wait. 

I'm frustrated. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 2

Voor mij de laatste keer dit. Via GSMWEB abonnement incl. telefoon besteld (op 19 december) die op voorraad is. Dan bel je dinsdag en woensdag de 21e en 22e en hoor je dat het toestel de 23e of 24e verstuurd wordt. Waarom zo lang wachten is toch op voorraad? 

Nee is niet op voorraad komt 23e of 24e binnen. 

Euh maar volgens jullie site is die op voorraad. Nee meneer dit klopt niet, moet nog bijgewerkt worden. Met de hand mevrouw? Ja dit klopt. Hahahaha neem lekker iemand anders in de maling.

Sterker nog, toestel is na bijna 1.5 week volgens GSMWEB nu nog steeds op voorraad.

(zojuist nog gecontroleerd)

 

Dus T-Mobile, lekker zaken doen met zulke leveranciers, worden je klanten blij van ….

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Nou bereid je maar voor want je zorgen zijn terecht. Mijne kwam ook met PostNL. Eerste poging krijg ik bericht dat ik niet thuis was wat ik wel degelijk was. Volgende dag moest ik hem ophalen bij een PostNl punt dat al weken dicht was wegens corona. Vervolgens zou hij vrijdag konen wat uiteraard niet gebeurde. Toen zou hij vandaag komen tussen 14:00 en 16:30 en ja hoor…aflever moment uitgesteld tot volgende werkdag. Nou een ding kan je je met zekerheid zeggen, die komt niet morgen. Wat een ramp zeg. Waarom niet gewoon AMP? Daar heb ik nooit last mee gehad. Geen idee dus waar mijn telefoon is of waneer ik hem krijg

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast, dus de meest actuele informatie is daar weer te vinden! 

Hele fijne feestdagen allemaal! :christmas_tree:

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Voor nu alvast een fijne avond! 

Jammer dat er vanuit de community hier geen reactie komt om enige coulance aan te bieden voor het ongemak. 
 

Gisteren mijn order via AMP geannuleerd. Nog eens 5 weken wachten nadat ik al 5 weken gewacht heb ga ik niet doen. 
 

Gisteren via de Apple store de iPhone 13 pro besteld en zojuist ontvangen en in gebruik genomen. Zo moeilijk is dat toch niet zo zie je maar. 

Reputatie 1

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Blauw 512 GB en Goud 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven onveranderd.

Fijne donderdag! 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de tabel, dus je vindt er weer de meest actuele informatie.

Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die natuurlijk, zoals altijd, weer direct!

Vanochtend e-mail gehad van AMP. 
 

iPhone 13 PRO 128 GB grafiet besteld op 18 november. Eerste bezorgmogelijkheid is op zaterdag 22 januari tegen 10 euro bij betaling. Anders pas op donderdag 27 januari. 
 

Dit is totaal 10 weken wachten vanaf moment van bestellen. Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice. Hier ben ik niet geholpen. Order annuleren kan niet meer omdat de iPhone is overgedragen naar AMP. 
 

Bij het bestellen is aangegeven 4 tot 6 weken. Dat is voor mij inclusief het thuis laten bezorgen van de telefoon. 
 

5 weken moeten wachten totdat een telefoon wordt bezorgd??? Anno 2022 is dit niet meer van deze tijd. Een week wachten is geen probleem maar 5 weken… het gaat om een telefoon dat al in Nederland is, niet om een bank of een product dat van de andere kant van de wereld moet komen. 
 

Wat gaan jullie hieraan doen? 
Jullie zijn in zee gegaan met AMP dan zorg er ook maar voor dat het netjes wordt opgelost. Totaal 10 weken wachten op een iPhone slaat nergens op. 

Mocht het iemand helpen! 

iPhone 13 Pro (Sierra Blauw - 128 GB) besteld → do 11 november
Afspraak mail AMP → do 16 december 
Eerst mogelijke leverdatum → vr 7 januari 

8 weken totaal

 

Dat helpt mij inderdaad. Ik heb op dezelfde dag als jou dezelfde telefoon besteld als jou. Heb nog niet eens bericht gehad van AMP :confused:

Mocht het iemand helpen! 

iPhone 13 Pro (Sierra Blauw - 128 GB) besteld → do 11 november
Afspraak mail AMP → do 16 december 
Eerst mogelijke leverdatum → vr 7 januari 

8 weken totaal

Reputatie 7

@Juno 

Wij zijn afhankelijk van de voorraad die Apple ons geeft en aan de hand daarvan kunnen wij de wachtende klanten hun iPhone aanbieden. Het is dus een kwestie van vraag en aanbod, waarbij (zoals bij vrijwel iedere iPhone) de vraag een stuk hoger is dan wat Apple kan bieden. 

Hopelijk ontvang je spoedig bericht over jouw iPhone!

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De levertijdentabel is zojuist weer geüpdatet. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan laten we dat wederom zo spoedig mogelijk weten!

Ik heb 18 november besteld en we gaan nu dus naar week 5. Waar ik me aan stoor is dat er helemaal geen fatsoenlijke uitleg komt over hoe en wat. 
 

Als ik op 1 december de iPhone had besteld rechtstreeks bij Apple had ik die uiterlijk 15 december in huis. Als ik nu bij Apple bestel heb ik de iPhone 22 december in huis. 
 

oftwel de iPhone die ik heb besteld (128gb grafiet) is op voorraad bij Apple. Ik snap werkelijk niet waarom het zo lang moet duren. Ik zou graag willen weten of de iPhone inmiddels bij T-mobile binnen is? Ik ga hier wel van uit. Als dat zo is dan ligt het dus aan AMP dat het zo lang duurt. Waarom wordt niet openheid van zaken gegeven?? 
 

Ik ontvang graag een reactie

16 november een vervroegde verlenging aangevraagd, goed gekeurd en al.

tot heden nog steeds geen iPhone 13 pro silver 128gb

levertijd was toen tot 3 weken, nu paar weken verder nog geen mobiel alleen een factuur binnen gekregen voor de kosten van het toestel.

 

wanneer komt mijn telefoon binnen T-Mobile?