[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijdentabel is zojuist alweer aangepast. De actuele info vind je dus weer in de tabel. 

Bij een nieuwe update zien jullie ons weer verschijnen. Fijne avond!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Zojuist is de tabel van de levertijden weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan laten we dat natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ja je mag domme opmerking vinden maar aangezien ik wel in die branche zit weet ik dus wel hoe dit allemaal gaat btw telefoon is al binnen moet alleen nog 4 weken wachten tot die afgeleverd kan worden ohh ja klopt er wordt zo hard gewerkt idd dat ze de zo geheten zzprs contracten hebben met de koeriers die ze hebben zodat ze hun altijd aansprakelijk zouden stellen mocht het verkeerd gaan maar goed ik heb geen verstand verder maar mijn mening blijft wel absurd!! 4 weken lever tijd!!!

Ik ben het met je eens ik heb hetzelfde. 4 weken moeten wachten tot de telefoon op voorraad is oke prima populaire telefoon wereldwijde tekort aan chips. Maar dat ze er vervolgens 4 weken over doen om de telefoon te bezorgen slaat nergens op. Ik snap dat door de overvallen er voor is gekozen om de telefoons uit de winkel te halen. Maar vervolgens niet opschalen of samen met amp groep een passende oplossing te verzinnen snap ik niet. Amp groep kan dit duidelijk niet aan t mobile weet het eigenlijk ook niet en schuift het af. Wie is de grote verliezer? De klant weer.... 

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ja je mag domme opmerking vinden maar aangezien ik wel in die branche zit weet ik dus wel hoe dit allemaal gaat btw telefoon is al binnen moet alleen nog 4 weken wachten tot die afgeleverd kan worden ohh ja klopt er wordt zo hard gewerkt idd dat ze de zo geheten zzprs contracten hebben met de koeriers die ze hebben zodat ze hun altijd aansprakelijk zouden stellen mocht het verkeerd gaan maar goed ik heb geen verstand verder maar mijn mening blijft wel absurd!! 4 weken lever tijd!!!

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Beetje erg domme opmerking als je geen inzicht hebt hoe hard ze allemaal werken. Misschien je eens verdiepen in de drukte en het feit dat al de providers nu helaas zo moeten werken omdat er te veel overvallen zijn.(helaas)
Roep je ook dat dit absurd is als het jou overkomt?
ik begrijp dat je echt de pest in heb en de telefoon liever gisteren wil ontvangen, maar bedenk dan dat iedereen zijn best doet en zelfs meer dan dat maar zich niet in tienen kunnen delen.

Heb je al bericht wanneer je telefoon komt?

 

 

Ik ben best wel woest om t feit dat jullie amp groep als koerier hebben gekozen, t is duidelijk dat hun dit soort werk niet kunnen leveren. Het moet niet zo zijn dat ik op hun langer moet wachten zodat ze kunnen leveren terwijl telefoon allang binnen is en ja hoor afhalen doen ze niet om zelfde reden als jullie winkels leeg hebben gehaald ivm veiligheidsmaatregelen absurd. Ze willen wss niet omdat ze dan minder vergoeding krijgen vanuit jullie. Ik ben al 6 jaar klant bij jullie maar dit is we de laatste keertje dat ik mijn tel bij jullie verleng. Denk maar eens na voortaan voordat jullie jullie koeriersdiensten gaan aannemen die niet kunnen werken of geen personeel hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wanneer ontvang ik mijn telefoon deze week en voor de vijfde week sindsdien?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Precies 6 weken later is gisteren mijn gloednieuwe Iphone 13 Pro 128GB zilver thuisbezorgd.
Eind goed al goed, na alle bezorg beloftes van de koeriersdienst, de nodige grijze haren erbij gekregen ;-)

Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

 

Beste David,

Ik begrijp, dat er onzekerheden zijn en dan mn de levering door Apple.

Ik zie echter dat de levertijd bij Apple 2 wkn is, dus neem aan, dat ze jullie dan ook gaan leveren!!
Waar ik nu bang voor ben, en ik denk velen met mij, dat AMP het zo druk krijgt, dat de bezorgtijd 4-6 wkn wordt. 
Misschien is het toch verstandig om een koerier te nemen, die wel snel kan bezorgen. 
Ik krijg alle bestellingen via Post- nl en DHL binnen 2 dgn binnen, kan echter ook zijn dat deze leveranciers betere afspraken maken met de koeriers. 
Dus het wij kunnen er ook niets aan doen is wel erg kort door de bocht. 
Mbt tot de levertijden tabel, stel ik voor de te verwachten bezorgtijd er in mee te nemen (de op dit moment actuele). 
Dat voorkomt nl veel teleurstelling en moeten we ons realiseren, dat de nieuwe fel begeerde iPhone waarschijnlijk dit jaar niet meer geleverd wordt. 
Mvrgr. Gert

Reputatie 7

Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

 

Toch verwacht je fatsoenlijk antwoord van een van de T-Mobile Moderators m.b.t. de in dit en overige Iphone 13 gerelateerde forums,  keurig gestelde vragen???

Leuk die updates tussendoor over verwachte levertijden, niet in lijn met de bezorgdiensten eigen schema's. Maar moeten wij maar ‘rapporteren’ om een reactie te ontfutselen van jullie?

 

Tot nu, wordt mijn Post.nl Track & Trace dagelijks verschoven tot het volgend etmaal.

Zelfs mijn brievenbus pakketjes zijn vertraagd… dikke drukte bij Post.NL zo lees ik ook op andere fora (Tweakers, KPN etc.).

Over AMP, dubbel zoveel klachten. Ook daar lopen ze ondergesneeuwd, door de vele pakketten door toedoen van de aankomende kerstdrukte, Blackfriday/monday/week, Sinterklaas acties… noem maar op.

 

Vanzelfsprekend is wachten het enige wat bekend is, maar wat meer menselijker service/communicatie e.d. is toch niet veel gevraagd? Globaal gezien een mijn inziens simpele handeling voor betalende T-Mobile klanten?

Wachten is voor mij geen luxe… kapot toestel, wil mijn privé zaken niet op mijn zakelijk toestel hebben. Denk dat iedereen zo zijn/haar eigen verhaal heeft.

Ik lees hier de berichten mee over de status van levering. Wat mij opvalt is dat geen enkel bericht wordt beantwoord of wordt dat persoonlijk gedaan? 
 

Als ik nu bij Apple zelf bestel heb ik de iPhone binnen 2 weken in huis. Ik neem aan dat T-Mobile dus de iPhones ook binnen 2 weken hebben en dat de bezorging dan binnen een week kan plaatsvinden, dus binnen 3 weken vanaf nu?

ik hoor graag hierover

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik neem aan, dat dit de levertijd incl bezorging is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi all,

I ordered the 13 pro 256gb on the 5th of October. After a lack of news I went to my local t-mobile two weeks ago, and they then changed my order to be delivered at home, and supposedly ‘put me on top of the list’. I paid online and I’m still nowhere close to receiving my phone. I’m fine as I have a good phone but my partner can’t wait any longer (iPhone 6, screen broken, speaker malfunctioning, battery showing its age…)

 

anyway, reading some comments here it looks like people that have ordered after me have a delivery date. What should I do?

 

thanks

Hi all,

FYI just got an email from the delivery service. Earliest date was the 16/12 so waiting time of 2 months and almost 2 weeks. 
cheers

Reputatie 2

Hallo,

20 oktober heb iPhone Pro 128GB Blauw besteld, 6 weken van levertijd zijn vandaag verlopen, maar ik heb nog steeds geen bericht van AMP ontvangen! Hoe lang moet ik nog wachten?

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Thanks Hajar,

It says 3-4 weeks for the one I ordered (see my post just above that one). Meaning I should have received it on the 5th of November? I have not received any email from your delivery service, time to ask for help from another one? 
cheers

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi all,

I ordered the 13 pro 256gb on the 5th of October. After a lack of news I went to my local t-mobile two weeks ago, and they then changed my order to be delivered at home, and supposedly ‘put me on top of the list’. I paid online and I’m still nowhere close to receiving my phone. I’m fine as I have a good phone but my partner can’t wait any longer (iPhone 6, screen broken, speaker malfunctioning, battery showing its age…)

 

anyway, reading some comments here it looks like people that have ordered after me have a delivery date. What should I do?

 

thanks

Hallo, ik ben al oneindig lang klant bij T-mobile en wilde nu voor het eerst eens een toestel met abonnement nemen. Op 10 ! oktober j.l. een iPhone 13 pro sierra blue besteld. Dat betekent dat ik inmiddels de achtste week van wachten in ga…… Ik zou hem in de winkel ophalen maar dat werd geannuleerd. Inmiddels is het stil en komt er ook geen bericht van AMP. Ik vraag me serieus af of er bij mijn bestelling nu niet iets grondig mis gaat ? Gevoelsmatig zou ik het liefst de hele order annuleren. Een vriendin van mij die bij KPN is kon hetzelfde toestel een week later ophalen ! Graag ontvang ik hier dan ook een reactie op. 

Vanavond de mail ontvangen van Logistiek GSMWeb, toestel wordt morgenochtend bezorgd.

he?

Iphone 13 Pro 128GB Zilver besteld op 2/11. Kleine 4 weken later in huisbezorgd.

 

succes allen met het wachten

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!