[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139575 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Waarom hebben jullie van die lange levertijden, ik zie dat ze bij apple met 2 weken online leverbaar en in de winkel direct op te halen zijn?

18 oktober de 13 Pro besteld, levertijd zou 3 weken zijn. Daarna de telefoons die de winkel uit zijn gehaald, waar ik begrip voor heb, maar waardoor de levertijd naar 4 - 6 weken ging. En dan op de laatste dag van week 6 een bericht krijgen van T-Mobile & AMP om een afspraak te maken. Leuk denk je; is de eerst mogelijk afleverdatum weer 3 weken later. Sorry, maar dan kan je nog dagelijks het leverschema updaten, maar durf dan ook te benoemen dat de koeriersdienst waarmee jullie werken ook gewoon met flinke wachtrijen werkt en dat je dus niet 4 - 6 weken op je telefoon wacht, maar gewoon 9 weken! Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling eerder geannuleerd en de telefoon via Apple zelf gehaald, want zij hebben tenminste wel realistische levertijden. Slechte zaak dit T-Mobile! 

 

 

Snap deze extra omslachtigheid totaal niet, juist met inachtneming van de chiptekorten, de verwijderde winkelvoorraden, de grote consumentenvraag. Waarom kiezen de grote providers en Belco winkels ervoor, hun producten dan niet via een directe/snellere koeriersdienst zoals Post.nl (in mijn geval, doet GSMWeb.nl) dat wel. Maar via AMP zit mogelijk een extra verdienmodel voor de providers achter en de consument is hier de zwaarst benadeelde. Populair toestel of niet, hoge verwachtingen naar een vlaggeschip toestel ter zijde… de ergernis viert hoger tij. Ik wacht niet omdat ik Apple nou zo aan het adoreren ben, de noodzaak voor mijn nieuwe toestel is ernstig… loop met een bedrijfstoestel rond en kan mobiel mijn persoonlijke data niet meer ten volste gebruiken (privacy). Vreselijk vooral het gebrek aan betrouwbare/secure informatie (levertijd, leverancier/fabrikant info m.b.t. inkomende zendingen). Als kon zou ik mijn aanvraag annuleren en voor een Samsung vlaggeschip gaan. Geen woorden voor.

18 oktober de 13 Pro besteld, levertijd zou 3 weken zijn. Daarna de telefoons die de winkel uit zijn gehaald, waar ik begrip voor heb, maar waardoor de levertijd naar 4 - 6 weken ging. En dan op de laatste dag van week 6 een bericht krijgen van T-Mobile & AMP om een afspraak te maken. Leuk denk je; is de eerst mogelijk afleverdatum weer 3 weken later. Sorry, maar dan kan je nog dagelijks het leverschema updaten, maar durf dan ook te benoemen dat de koeriersdienst waarmee jullie werken ook gewoon met flinke wachtrijen werkt en dat je dus niet 4 - 6 weken op je telefoon wacht, maar gewoon 9 weken! Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling eerder geannuleerd en de telefoon via Apple zelf gehaald, want zij hebben tenminste wel realistische levertijden. Slechte zaak dit T-Mobile! 

 

 

Zijn er mensen die er ook last van hebben dat de telefoon warm word wanneer die aan het opladen is? Ik heb de goude in 128 GB en iemand die misschien weet waaraan het kan liggen? 

Reputatie 2

I ordered my iPhone 13 Pro silver/white 256Gb on 18 Oct. Yesterday (25 Nov) I received email from amp. Unfortunately due to the removal of phones from offline stores, it will take amp a long tome to deliver.  The earliest deliver time was 17 Dec. So overall 2 months waiting time. 

 

Good luck and enjoy your new phones. 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojust weer geüpdatet, dus daar is de meest actuele informatie te vinden.

Voor nu alvast een goed weekend toegewenst!

Dus het bottleneck is nu niet alleen meer de levertijd van Apple, maar ook dat AMP gewoon niet genoeg mensen heeft om de leveringen ook meteen uit te kunnen voeren? 

Dat is een bittere pil… 

Na 5 weken (bestelling gemaakt op 15 oktober) en 3 dagen kreeg ik een bericht van de amp dat mijn bestelling vanaf 11 december bezorgd kan worden. Dus eigenlijk wacht ik 8 weken op mijn bestelling. Dat is echt veels te lang

 

Ik heb de Iphone 13 pro silver 256GB besteld. 

Hallo,

Ik heb op 25/10 een 13 Pro zwart 128GB besteld en gister een mail van AMP gehad.

iPhone wordt 9/12 geleverd.

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Zilver 256GB is zojuist gewijzigd. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is bij AMP, waardoor het maken van een afspraak langer dan normaal kan duren.

Wanneer er weer nieuws te delen is laten we dit gelijk weer weten!

Goedenavond,
 

Ik heb eerste week van november mijn iPhone besteld. Zoals ik in de reacties van mensen lees, zijn de bestellingen van oktober nog niet eens geleverd. Hoelang moet ik nog wachten?! Tot februari of…..

Ook hier 2-11 besteld…. Iphone 13 Pro Silver 128GB. Besteld via GSMweb.nl, stap af van Vodafone naar T-Mobile. Alles administratief geregeld, vandaag een ‘Je nieuwe abonnement’ mail van T-Mobile ontvangen, met link naar een vragenlijst:  T-Mobile<vragenlijst@t-mobile-onderzoek.nl>. Exact 2 weken geleden gebeld met GSMweb, die mij toen vertelden dat de levering door Post.NL wordt geschat tussen 2 en 3 weken.

Goedenavond,
 

Ik heb eerste week van november mijn iPhone besteld. Zoals ik in de reacties van mensen lees, zijn de bestellingen van oktober nog niet eens geleverd. Hoelang moet ik nog wachten?! Tot februari of…..

Ben ondertussen 7 weken aan het wachten op de iPhone 13 Pro in Gold, 128 gb. Wanneer je contact opneemt, telefonisch of via chat, kan geen een medewerker iets vertellen. Ik moet maar wachten tot AMP contact met me opneemt, maar duurt wel erg lang… En ben er ondertussen een beetje klaar mee.

 

 

 

 

Nou even voor mensen die referentie zoeken… iPhone 265GB zilver besteld 9/10 het liefst 6,5 weken later bericht ontvangen vandaag dus 24/11 en wacht dit is het leukste, 13/12 wordt het bezorgd. Kon wel 2 dagen eerder maar het spijt mij zeer ik ga geen 10 euro extra betalen omdat ze in het weekend een toeslag rekenen… Aangezien t-mobile al weet dat er issues zijn met leveringen konden ze echt met amp in gesprek om dit soort bittere nasmaak weg te neme…maar dat was te veel gevraagd denk ik.

Reputatie 2

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Beste Hajar,

De levertijden kloppen niet. Ik tik inmiddels al 8-9 weken aan en heb nog steeds geen telefoon…. Waarom veranderen jullie dit niet? Bestelling gedaan op 3/10, krijg nauwelijks meer reactie en telefoon komt pas einde vd week. Super teleurstellend dat jullie de klant aan het lijntje proberen te houden en de fouten die daar gemaakt worden op de klant (in dit geval mij dus) af te schuiven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

 

Helemaal meer eens! T-mobile zou hierin wel iets terug mogen doen naar haar trouwe klanten. vooral het gebrek aan berichtgeving schiet enorm tekort (de tabel kunnen we niet op vertrouwen).

Ik snap dat Apple een chiptekort heeft, en dat de gehele situatie met voorraden in de winkels niet slim is op het moment en dat is zeer begrijpelijk. Maar schakel een tandje bij als het om uiteindelijke levering gaat via AMP… een prognose van 9 weken in totaal is onacceptabel als in eerste instantie bij het bestellen 2-3 weken werd vermeld. Ik heb de iphone zelf op 18-10 besteld, en als ik deze berichten lees vraag ik me zeer af of een levering in 2021 nog wel realistisch is en of ik deze niet beter kan annuleren en wachten op de iphone 14.

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling op 10-10-21 besteld en nog steeds geen bericht van AMP ontvangen. Graag hoor ik wanneer ik deze kan krijgen, want het duurt nu wel erg lang. 

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling op 10-10-21 besteld en nog steeds geen bericht van AMP ontvangen. Graag hoor ik wanneer ik deze kan krijgen, want het duurt nu wel erg lang. 

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Weet niet of je inmiddels al een bericht heb gehad maar ik heb dezelfde telefoon op 6-10 besteld en hij wordt 22-11 bezorgd. Op 10-11 een mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Had wel eerst gebeld met tmobile, 2 uur later kreeg ik die mail.. weet niet of het toeval was

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze week nog gebeld, maar er wordt steeds gezegd dat ik nog steeds in de wachtrij sta en geduld moet hebben… Sorry dat ik het zeg, maar vind de service op dit moment dramatisch. De 6 weken levertijd zijn inmiddels verstreken en ze kunnen nog steeds niks voor me betekenen of tegemoet komen… Erg jammer dit. 

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze week nog gebeld, maar er wordt steeds gezegd dat ik nog steeds in de wachtrij sta en geduld moet hebben… Sorry dat ik het zeg, maar vind de service op dit moment dramatisch. De 6 weken levertijd zijn inmiddels verstreken en ze kunnen nog steeds niks voor me betekenen of tegemoet komen… Erg jammer dit. 

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Weet niet of je inmiddels al een bericht heb gehad maar ik heb dezelfde telefoon op 6-10 besteld en hij wordt 22-11 bezorgd. Op 10-11 een mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Had wel eerst gebeld met tmobile, 2 uur later kreeg ik die mail.. weet niet of het toeval was

Reputatie 7

@dani milano 

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus 

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.