[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139575 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik heb de 13 pro zwart 128gb besteld op 6-10. Hoe kan het zijn dat ik nog geen bericht heb ontvangen voor de levering? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Inmiddels is het zover. 14 oktober de bestelling gedaan en gisteren de SMS gehad. Als goed is word 18 november de telefoon geleverd. Duurt even maar dan heb je ook wat ;)

Gisteravond een mail van AMP gekregen (23:45).

IPhone 13 pro 256 GB Sierra Blue op 15-10-2021 besteld. 
Eerst volgende bezorgdag was 22-11-2021 voor mij. Hoop dat dit helpt!

Gisteren ook plots een berichtje van AMP;

13 Pro Max 256 in Sierra Blue besteld op 5-10 voor afhalen in de winkel. Wordt ergens volgende week geleverd.

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

6oktober ! 

Ik ook! Hoop dat ik morgen een berichtje van amp ga ontvangen dan 🤞🏼

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

6oktober ! 

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Wanneer had jij m besteld? Alvast veel plezier ermee!

Reputatie 2

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 oktober 

Lekker! Geniet ervan..

@Hajar @David Gaat er niet iets mis? Ik heb mijn telefoon veel eerder besteld en nog steeds niets gehoord…. Exact dezelfde telefoon en kleur als hierboven vermeld. Volgens mij worden de winkel-afhalers gewoon achter in het rijtje gezet?!

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13 pro 128gb graffietblack de 18 e bezorgd word! Iedereen succes met het wachten! 

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 October

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

7 oktober 

Reputatie 2

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes


Mag ik vragen wanneer jullie het besteld hadden?

Net een bericht gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken voor de iPhone 13 pro 128GB in het goud, de eerste mogelijkheid was 18-11 maar toch gekozen voor de 20-11 ivm niet heel de dag thuis zijn! 
 

veel succes

Jongens, ik ben echt heel blij jullie te kunnen meedelen dat ik vandaag mail heb ontvangen van amp, ze gaan mijn iphone 13 pro gold 128 gb bezorgen op 17-11-2021🤟🏼.
Veel succes die nog wachten en je bent weer een stap verder bij je telefoon.

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Ik heb nog helemaal geen mail met betaallink gehad dus denk dat ik nog verder achterloop. Volgens mij ontvang je de mail met betaallink pas als het toestel op voorraad is of klaar zou liggen voor je. Maar goed dat blijft ook nog onduidelijk bij tmobile..

Die mail heb ik donderdag 4-10 ontvangen daarna niks meer gehoord. Zou het afhalen in de winkel misschien heeft t daarmee te maken
 

Reputatie 2

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Ik heb nog helemaal geen mail met betaallink gehad dus denk dat ik nog verder achterloop. Volgens mij ontvang je de mail met betaallink pas als het toestel op voorraad is of klaar zou liggen voor je. Maar goed dat blijft ook nog onduidelijk bij tmobile..

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Die mail heb ik niet ontvangen. Wel een mail met definitieve bevestiging van bestelling met betaallink en nog een mail over privacy. Snap niet dat ik die bevestiging pas na een maand heb ontvangen. Hoop niet dat ik nu achteraan in de rij ben gezet

Reputatie 2

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Reputatie 2

Ik heb op 07-10 de iPhone 13 pro 128GB in het goud besteld, ze gaven aan dat mijn telefoon tussen 5 en 12 november binnen komt maar zoals het er nu uit ziet gaat dat ook niet gebeuren, heb geen bericht ontvangen niks.


Ik durf te gokken dat je dat kan vergeten want ik heb hem ook nog niet en heb dezelfde bestelling een week eerder gedaan. Zal het laten weten zodra mijne binnen is..

Ik heb op 07-10 de iPhone 13 pro 128GB in het goud besteld, ze gaven aan dat mijn telefoon tussen 5 en 12 november binnen komt maar zoals het er nu uit ziet gaat dat ook niet gebeuren, heb geen bericht ontvangen niks.

Reputatie 2

Ik wil toch wel even kwijt dat het echt bagger service is op bepaalde vlakken. Mij werd ‘beloofd’ (opgenomen en al) dat bij het bestellen er een levertijd gehanteerd wordt van 2-3 weken. Hier volledig rekening gehouden met het plannen van een langdurige reis aangezien mijn huidige telefoon zich langzaam aan het begeven is en daar niet mee op reis kan. Tickets geboekt voor ruim het einde van de vierde week voor eventuele speling. Vervolgens zie ik dat de levertijd is aangepast naar 3-4 weken…. dus tickets kosteloos kunnen verzetten naar een week erop. De week erop wordt de levertijd weer aangepast naar 4-5 weken.. Tickets wederom omgeboekt tegen betaling.. Volgens mij zie ik nu zelfs 6 weken levertijd staan op de website, echter niet op het topic waar we ons nu in bevinden. In middels zitten de 5 volle weken erop, ben ik 2x wijzigingskosten armer en nog steeds geen telefoon in de hand. Ook de klantenservice geeft de welbekende “Wij zijn afhankelijk van Apple”-argument aan. Ik snap dat de werknemers van de klantenservice er zelf niets kunnen doen, maar waarom zetten jullie er gewoon niet duidelijk bij tijdens het bestellen dat er totaal geen onzekerheid bestaat over de levertijd?! Vervolgens komen ze met de suggestie om de bestelling te annuleren of voor de iPhone 12 te gaan….??? Op de website adverteert T-Mobile nu met 5 weken levertijd terwijl ik nu hier al overheen zit, zet er dan lekker een sterretje of disclaimer bij dat de levertijd gewoon onzin is en wellicht pas bij de release van de iPhone 14 geleverd kan worden. Het begint langzaam maar zeker frustrerend te raken..

Helaas zijn de telefoons ook uit de winkels gehaald, wat ik zeker begrijpelijk vind.. Veiligheid van ieder mens gaat voor op, maar dit gaat waarschijnlijk betekenen dat wij nog langer moeten wachten… Ook bij AMP zullen we waarschijnlijk pas de telefoon vanaf een week later kunnen laten bezorgen. Dus misschien handig om alvast de levertijd op 8-9 weken te zetten..

Voor degene die nog wachten en bijhouden;

Ik heb mijn 128GB blauwe versie op 11 oktober besteld. Gister een mailtje gekregen van AMP en ik krijg hem op donderdag de 11e (vroegste mogelijkheid) binnen!

 

Succes iedereen!

Heb btw ook geen nieuw bestelnr gekregen dus kan niets nakijken