[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Saeid, great that you also ordered the new iPhone, I would like to give you more clarity! In the delivery times table you can see the delivery times from the order date stated under the column ''order date''. These are the delivery times for orders placed on this date. If you ordered on a previous date that is not mentioned in the table, you can use delivery times that were stated at the time. So you can keep the delivery time of 5 weeks. It can sometimes happen that your order is delivered earlier or that you really have to wait 5 weeks. We depend on Apple's stock for this. If you have any other questions, just let me know!

 

Kind regards, 

Pharwin 

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Hahaha daar zit ik de hele tijd aan te denken

Net gebeld en inderdaad, wachttijd is nu nog steeds 4-5 weken. Hmmm, je kan het bijna niet begrijpen dat in 2022 er niet beter inzicht in levertijd of volgnummer gegeven kan worden. Wachten is niet erg, maar de onduidelijkheid van hoe lang je moet wachten doet al snel een vermoeden van willekeurigheid opdoemen wat waarschijnlijk niet toch niet zo is. Tmobile doe iets om het proces inzichtelijk te maken. Zo van er zijn nog zoveel wachtenden voor U of zo.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan? 

Ja de levertijd die er staat is de vanaf die datum die er staat. Dus alles wat na 5 november is besteld gaat ook met een levertijd van 6-8 weken

Tip: 

Bij T-Mobile moest ik nog lang wachten tot dat ik mijn iPhone 14 pro 256GB space black zou ontvangen.

Via Bel simpel besteld icm met een Tmobile abonnement en de volgende dag had ik het toestel thuis. 

 

 

Reputatie 2

Net m’n 14 pro 128GB zilver opgehaald in de winkel, besteld op 09/09.

Reputatie 2

Hi @Hajar, updaten jullie vandaag de graphic nog een keer? Er zullen inmiddels wel wat modellen ‘uitverkocht zijn’ voor 16-09 lijkt me?

Reputatie 6

Hi!

Bij de iphone 256 GB paars stond eerst 13-9 en nu weer 12-9.

Ik ga op 26-10 op wereldreis. Ik hoop m'n bestelling van 14-9 dan te hebben.

Zo niet, kan ik dan ruilen voor een andere telefoon die wel op voorraad is (bijv. de goud 512 GB) en bijv. bijbetalen?

@Demisiebeling ruilen is niet mogelijk, je kan wel je bestelling van 14-09 annuleren. Vervolgens kan je een nieuwe plaatsen met bijvoorbeeld goud 512gb. Gezien die direct leverbaar is zal je order direct worden verwerkt. Je kan altijd klantenservice bellen om je huidige bestelling te annuleren en direct een nieuwe te plaatsen. Zo kan je ook dubbel navraag doen of het toestel wel echt direct leverbaar is!

hi, ik heb 6-11-2022 een iphone 14pro 128GB spacezwart besteld en toen was de levertijd 4-6 weken maar nu staat er 6 tot 8 weken, welke moet ik dan aanhouden? mijn ordernummer is: 77308143

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden worden bijgewerkt zodra wij een nieuwe update hebben. Houdt dit topic dus in de gaten voor actuele levertijden. 

Reputatie 2

Baal er zelf behoorlijk van. Afgelopen vrijdag stipt om 14:00 een medewerker aan de lijn, iPhone 14 Pro 512GB kunnen bestellen. Duurde wel erg lang omdat hun systeem traag was, wel besteld. Afgelopen zaterdag een sms van de winkel dat deze niet op voorraad is…. Of is dit een automatische sms omdat deze er officieel nog niet is?

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Reputatie 6

Ik snap het niet meer. Ik heb op 09-09 zilver 256gb besteld (thuisbezorging) en nog niks binnen. Check bijna elke dag voor een update, en zie nu dat de besteldatum in het overzicht al is verzet naar orders vanaf 10-09. Waar blijft mijn iPhone dan? 🙃

@sosjan je moet hier natuurlijk rekening houden met een logistiek proces. Ze zullen genoeg voorraad hebben om alle 09/09 orders van jouw type toestel te verwerken. Maar dat ze nog niet zover zijn met het inpakken van jouw order. Of dat die nog niet bij PostNL is aangemeld. Dus het zal niet heel lang meer gaan duren.

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Mijn bestellingsbevestiging is van vrijdag 9 september - 16:53!

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Hehe geen probleem! Hopelijk krijg je snel een berichtje 😄, wel laten weten als je iets hoort hé!

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Reputatie 6

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Perfect keuze 🤩 geniet er van morgen!

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 december om 13:50 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ARE YOU GETTING STOCK FROM APPLE?????

because it doesn't make sense all the time to change the date. who orders 1-2 weeks becomes 4-6 and then 8-10 you do not pass confidence to the customer.
It seems that you haven't received the iPhones for a long time and you keep stalling customers with these dates. I felt super frustrated, I paid more for the iphone pro 14 gold 256 gb because it was dated 1-2 weeks ago now I have to wait 4-6 I have anxiety and that makes me really bad.

Imagine getting anxious from waiting for a phone. Are you sure it's anxiety, or do I sense some form of FOMO to get your hands on the latest tech and be part of the group again? 

vrijdag 14:30 besteld en betaald, zojuist mail gehad dat het bij postnl is aangemeld, ben benieuwd.. 14pro 256gb purple besteld,

Reputatie 6

Ik heb op 9 september een pro 128gb goud besteld, maar kreeg na het afronden van de bestelling een foutmelding op de website (iets als “probeer later nog eens”), maar vervolgens wel 2 emails dat de bestelling gelukt is.

Ik kan echter nergens zien dat ik iets besteld heb, niet in de app of op de website, en op de bestelstatus pagina staat dat mijn bestelling niet is gevonden. Dat kan te maken hebben met dat ik hem wil ophalen in de winkel, maar ik heb nu dus echt geen idee of het allemaal wel goed is gegaan.

Ik vind het maar raar..

Ik zou klantenservice bellen of berichtje sturen op Twitter o.a. dan kunnen ze zien of je bestelling goed is gegaan!

Reputatie 7
Badge +14

It is really depending on the stock every point of sale, retailer/provider gets. This launch is worldwide,  so Apple had produced a lot of phones but there is always a shortage. The first point of sale they always re-stock is their own shops and website. But than you pay the standard phone price....

Reputatie 2

Ik heb op 9 september een pro 128gb goud besteld, maar kreeg na het afronden van de bestelling een foutmelding op de website (iets als “probeer later nog eens”), maar vervolgens wel 2 emails dat de bestelling gelukt is.

Ik kan echter nergens zien dat ik iets besteld heb, niet in de app of op de website, en op de bestelstatus pagina staat dat mijn bestelling niet is gevonden. Dat kan te maken hebben met dat ik hem wil ophalen in de winkel, maar ik heb nu dus echt geen idee of het allemaal wel goed is gegaan.

Ik vind het maar raar..

Ik zou klantenservice bellen of berichtje sturen op Twitter o.a. dan kunnen ze zien of je bestelling goed is gegaan!

Ja hier ook een bevestiging mail gehad en ook een sms dat de telefoon op 9 september nog niet op voorraad was. Als ik naar de bestelstatus pagina ga staat er dat ik geen bestelling heb. Ook ik heb er voor gekozen om hem in de winkel op te halen. Nog geen sms gehad, dus begin me nu wel een beetje zorgen te maken of de bestelling afgelopen vrijdag wel goed is gegaan.

@Johrick>

Mijn telefoon erg op tijd besteld, met de verwachting dat hij (zoals vermeld op de website) de 16e aanwezig zou zijn. Is dit nu een marketingtruc geweest om er zoveel mogelijk te verkopen en daarna niet aan de leveringen te voldoen? 

Je wacht nu dus effectief 1-2 maanden (na besteldatum) voordat je de telefoon in ontvangst kan nemen? Lees ik dat goed? 

Zojuist gebeld dat telefoon klaar ligt. 
besteld op 16-09

deep purple 128 gb pro 

 

vestiging Leeuwarden