[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

@Johrick, beetje mag je weglaten ;P. 

Ook goed weekend voor jou en je collega’s. 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

 

 

Inmiddels is mijn bestelling verzonden en komt morgen met PostNL binnen.

Reputatie 2

Ik hoop dat het wel iets sneller kan dan de 4-5 weken. Zeker omdat ik hem echt binnen het eerste uur al op 9 september al heb besteld. Maar goed de dieppaarse versie die ik heb besteld van 256GB wordt denk ik wel populair helaas. Maar goed hopelijk sturen jullie dan zo snel mogelijk updates ivm mijn persoonlijke bestelling. Want dit is wel te algemeen.

Pre-order en je hebt je iPhone als eerste. Dat is wat ik hoorde en overal las. Ik zat vrijdag 09-09-2022 er klaar voor. ik had om 13.45 een medewerker aan de telefoon i.v.m. overzetten naar nieuw (zakelijk) abonnement en toen ik de telefoon mocht kiezen (en voor de 14pro ging) zei hij nog, nou je bent de eerste! Dacht ik dat ik hem de volgende week in handen zou hebben, sta ik nog steeds in afwachting met kans op weken levertijd? Ik heb vrienden die later dan mij hebben besteld (dezelfde kleur en geheugen) en die hebben hem al, hoe kan dit dan? Bovenaan deze topic las ik ergens van T-Mobile, wie het eerste besteld, die het eerste krijgt. Ik weet dat dit een luxeprobleem is, maar het voelt wel zuur als je denkt dat je hem netjes op tijd hebt en besteld en nu in je handen zal hebben (ik zit ook met een iPhone 6 die niet goed werkt en ik ga met mijn kinderen volgende week op vakantie, had zo graag mooie foto's/filmpjes willen maken).

Hopelijk komt hij deze week nog binnen, helaas is er bij T-mobile niemand die mij meer info over kan geven….

Reputatie 6

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Heel erg fijn, dan moeten wij als consument hieronder leiden door de fouten die gemaakt zijn door t-mobile. Dit is echt schandalig als ik hem de aanstaande week heb dan heb ik niks te klagen maar 4-5 weken is echt absurd.

Ja en een vriendin van mij heeft hem gisteren pas besteld en heeft ook 4-5 weken wachttijd, zal toch absurd zijn, dat wij hem in de preorder besteld hebben en dezelfde levertijd krijgen als mensen die hem nu bestellen!

Ik heb besloten om mijn bestelling te annuleren.

@gpz750r De levertijd van 4 tot 5 weken worden gehanteerd vanaf je besteldatum. Als je hebt besteld op 09/09 en de levertijd was toen 4 - 5 weken, dan kun je deze aanhouden. Er komen niet nog eens 4 - 5 weken bovenop. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Toch wel een vraag over deze stelling. 

Stel je besteld je mobiel de 9e. Met een levertijd van 4-5 weken zouden deze nog 1-2 weken weg zijn van levering. 

Hoe kunnen nu al mensen een iPhone in ontvangst kunnen nemen met die leverdatum als er 4-5 weken na besteldatum wordt gesteld?

Nemen jullie deze levertijd heel ruim? Of worden de telefoons gewoon niet geordend uitgegeven? 

Hi , i ordered the wrong Iphone 14 pro max , and canceled it. Now when i am trying to order the good one t mobile tells me that its not possible. Anyone know whats the problem?

15-09 iphone pro deep purple 128gb besteld, vandaag via PostNL thuis ontvangen 

Ik heb even een account aangemaakt om te laten weten dat mijn orderstatus zojuist van wachten op voorraad naar overgedragen aan onze koerier is veranderd.

wellicht hebben meer mensen dat, weet niet of dat dat betekent dat ze al nieuwe voorraad hebben of dat bepaalde orders heel laat verwerkt worden?

Reputatie 2

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

Geluksvogel haha. Nee even serieus geniet ervan! Ik heb nog steeds 0 bericht sinds die ene SMS'sje over ophalen. Hopelijk dat er vrijdag wat meer informatie weer komt...

Gewoon via t-mobile! :) 

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

Het gaat om Rotterdam “Lijnbaan”

Dus in theorie zou ik bijna aan de beurt zijn? 128GB Zwart besteld op 22-09.


18-09-2022 staat er. In theorie zou je dus bijna aan de beurt kunnen zijn. Maar iets meer zekerheid krijg je pas als je datum is genoemd. Zelfs dan kan het nog even duren.

Conclusie: die lijst zegt helemaal niks, totdat je datum voorbij komt. Zelfs dan kan het nog even duren (dagen tot week).

‘Pappen en nathouden’

 

Is er iemand die recent de iPhone 14 pro goud 256 gb heeft besteld? Of een andere waarbij 1-2 weken levertijd stond? Hoe lang duurde het voordat je deze binnen had? Er staat 1-2 weken maar lees veel dat het dan nog wel langer kan duren. 

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

I agree store pickup from Amsterdam seems to be an issue. I checked with the store as well and even they were surprised how my phone has not been sent to them till now. No clue. Anyways let’s hope for the best. I hope I get the phone by end of this week. Else there is something is really wrong as people in other cities who have ordered after me have already received the phone. 

Meteen toen het kon heb ik een iPhone 14 pro zwart 128GB besteld. Echter kon ik door een fout op de website pas na 3 dagen betalen. Via de klantenservice heb ik meerdere keren gehoord dat het moment van bestellen bepalend was in de wachtrij. Ik twijfel echter behoorlijk of dit antwoord klopt.

Is er iemand die dit probleem ook had en zijn/haar iPhone al heeft ontvangen?

Reputatie 6
Badge +6

@Tasmania Berlin Kan je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik even met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Ik heb een iPhone (256gb silver)  13.09 besteld, dus ik heb nog geen informatie gekregen

Reputatie 6

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

@dado Wat is het ander systeem dan? Dat er wel FiFo wordt gewerkt voor thuisleveringen én afhalen? 👀 wel benieuwd naar nu hoe het echt zit.

 

Verder enorm veel plezier met je telefoon! 🥳

@Hajar zou je een indicatie qua levertijd kunnen geven voor mijn bestelling?

Bestelnummer 77508776

Wanneer en welke iPhone (kleur/opslag) heb je besteld?

Vandaag de iphone 14 pro besteld. Ik heb een bevestigingsmail, maar ik kan geen status van de order zien.

Die kan je hier zien: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

maar daar zul je niet veel aan hebben. Het is 4-6 weken wachten. Tenzij je de 1TB versie hebt aangeschaft :)