[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb 05-10 een bestelling geplaatst voor de zwarte 256gb. Ik heb nog niks gehoord. Zou jij mijn bestelling kunnen controleren?

Heb je ‘m al binnen?

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Hahaha daar zit ik de hele tijd aan te denken

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist geüpdatet. Als er een update is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2

Sms gehad van T-mobile,

 

Iphone ligt klaar in de winkel..

besteld op 9/9 om 14:32…

 

morgen ophalen

Ging trouwens om de 128 gb zwart..

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoe accuraat is dit? Want mijn levertijd is 4-6 weken, maar de 6 weken is ook niet gelukt.

Anyone got their IPhone 14 pro at the store last few days? 

Zojuist mijn iphone 14 pro zwart 128 gb kunnen ophalen in de winkel Weert. Besteld op 9/9 om 15:30

Pre-order en je hebt je iPhone als eerste. Dat is wat ik hoorde en overal las. Ik zat vrijdag 09-09-2022 er klaar voor. ik had om 13.45 een medewerker aan de telefoon i.v.m. overzetten naar nieuw (zakelijk) abonnement en toen ik de telefoon mocht kiezen (en voor de 14pro ging) zei hij nog, nou je bent de eerste! Dacht ik dat ik hem de volgende week in handen zou hebben, sta ik nog steeds in afwachting met kans op weken levertijd? Ik heb vrienden die later dan mij hebben besteld (dezelfde kleur en geheugen) en die hebben hem al, hoe kan dit dan? Bovenaan deze topic las ik ergens van T-Mobile, wie het eerste besteld, die het eerste krijgt. Ik weet dat dit een luxeprobleem is, maar het voelt wel zuur als je denkt dat je hem netjes op tijd hebt en besteld en nu in je handen zal hebben (ik zit ook met een iPhone 6 die niet goed werkt en ik ga met mijn kinderen volgende week op vakantie, had zo graag mooie foto's/filmpjes willen maken).

Hopelijk komt hij deze week nog binnen, helaas is er bij T-mobile niemand die mij meer info over kan geven….

Ik heb hem gelukkig vandaag binnen gekregen, terwijl op T-Mobile mijn bestelling status nog op onbekend stond, wel gisteren ineens track and trace van PostNL

Zojuist bericht gekregen dat mn telefoon klaarligt voor ophalen. 20-9 besteld, 256 GB in t zwart! Heb geluk denk ik

Je maakt een grap :P? Waar? 

Besteld op 13-09 en nog geen sms gekregen voor ophalen ;P haha

Zojuist bericht gekregen dat mn telefoon klaarligt voor ophalen. 20-9 besteld, 256 GB in t zwart! Heb geluk denk ik

Je maakt een grap :P? Waar? 

Besteld op 13-09 en nog geen sms gekregen voor ophalen ;P haha

In Haarlem! Kan t eigenlijk ook bijna niet geloven..

Zojuist bericht gekregen dat mn telefoon klaarligt voor ophalen. 20-9 besteld, 256 GB in t zwart! Heb geluk denk ik

Je maakt een grap :P? Waar? 

Besteld op 13-09 en nog geen sms gekregen voor ophalen ;P haha

In Haarlem! Kan t eigenlijk ook bijna niet geloven..

Lucky ;P! Ik bel vandaag nog maar weer eens naar die van mij in Amersfoort...

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

@MintyMorris Het klopt dat je bij ophalen in de winkel alleen een bevestiging ontvangt. Zodra je nieuwe toestel voor je klaarligt in de winkel, ontvang je direct een sms'je van mijn collega's om je nieuwe toestel op te halen. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

@Shiedje We doen er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Zoals mijn collega Gioia aangaf, zijn we afhankeljik van de voorraad van Apple. Het kan zijn dat je een toestel hebt besteld en dat het wat langer duurt voordat je deze in de winkel kunt verwachten. Op dit moment kan ik je geen duidelijkheid geven over je bestelling. Ik wil je dan ook vragen om geduldig af te wachten! 

 

 

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

 

Fijn dat je een nieuwe update plaatst, maar zou je ook mijn vraag kunnen beantwoorden die al 2 dagen in dit topic staat ?

Ik heb op 14-9 me abonnement verlengd met de iPhone 14pro 128gb wanneer wordt deze voormij geleverd. Ik vindt dat we aan het lijntje worden gehouden. Als ik dit had geweten was ik naar een andere provider gegaan die wel snel leverde. 

Reputatie 7
Badge +9

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoe accuraat is dit? Want mijn levertijd is 4-6 weken, maar de 6 weken is ook niet gelukt.

Ik heb net te horen gekregen dat hij nog niet binnen is, dus ik zou de levertijden nemen met een kilo zout! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Heeft überhaupt al iemand z’n 14 pro al bij de winkel opgehaald? Lijkt er op dat ze de eerste batch alleen aan deur bezorgen.

Nope! Ik nog niet in iedergeval.. had best snel besteld 14:32.. 128gb zwart

I ordered on 9th Sep @ 14:27 number : 75314XXX 128GB Black as well for pickup in Amsterdam but have not heard anything till now

Dear T_mobile team,

Hi, 

I have a question abut this table of expected delivery time.

I have ordered a 14 pro 128 gb on 23rd of september, and on that time delivery time was for 5 weeks, but now on the table i see a column named besteldatum, and there are not even close to my order date.

can you explain what is that column? and how i can compare it with my order?

 

thanks in advance, and have a nice evening

Vandaag by surprise mijn Iphone 14 Pro black 256Gb ontvangen. Voorafgaand geen bericht van T-mobile of postNL ontvangen (14 september besteld). Wel dat er een pakketje onderweg was, maar de link met de Iphone maakte ik niet. Ik maakte het pakketje open in de veronderstelling dat het iets van een webshop was, maar daar lag ineens de iphone 14 Pro. Ik was er beduusd van aangezien ik dacht nog zeker 2 weken te moeten wachten. Dank T-Mobile. 

Wel nog een vraag: bij deze Iphone zou ik 6 maanden gratis Apple Music krijgen, maar hoe kan ik dit activeren (in apple music staat niets hierover) of gaat dat pas in op het moment dat in januari mijn nieuwe abo in gaat?

Ik hoor het graag.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 6
Badge +6

@MintyMorris We nemen de levertijd heel ruim, zodat we teleurstellingen kunnen voorkomen! Mensen kunnen dus eerder hun iPhone verwachten dan deze 4-5 weken, maar dat is niet altijd zo. Soms duurt het langer voordat we een nieuwe voorraad krijgen, vandaar dat we dit ruim communiceren. Als het langer duurt, dan laten we dit uiteraard via dit Topic weten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin