[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

 

 

Hi @karamja_ ,

I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (returning only in January) and this phone is a gift to my wife. 
If there isn`t a guarantee that I can pick up until dec 8th i'll cancel the order.

You will never get it earlier than 4 weeks, Apple released an official statement saying there are delays worldwide. Also if you check the news it is going bad at this moment at foxconn (iPhone assembler), people are striking so expect longer delays 4 weeks is being lucky getting the phone. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

In the new graphic (uploaded @15:35) you mention that all people who ordered 14Pro black 128 GB on 9th should have received it but sadly that is not the case with me and (probably others as well). Can you please clarify what is the situation?

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 

If you are going to pick it up at the store it’s normal. They don’t show order status then. 

Reputatie 1

Tip: 

Bij T-Mobile moest ik nog lang wachten tot dat ik mijn iPhone 14 pro 256GB space black zou ontvangen.

Via Bel simpel besteld icm met een Tmobile abonnement en de volgende dag had ik het toestel thuis. 

 

 

Zo jij hebt geluk zeg! Veel plezier alvast met je toestel

Is hier iemand die besteld heeft met een levertijd van 4-6 weken die hem eerder heeft ontvangen dan 6 weken? Ik zit inmiddels op 4,5 week… (besteld met een levertijd van 1-2 weken die daarna ineens is gewijzigd naar 4-6 weken ;()

Bij mobiel.nl is het inderdaad op voorraad. Voor mensen die nog kunnen annuleren kunnen inderdaad daar bestellen met T-mobile. Dan heb je het volgende dag binnen. Jammer dat het bij T-mobile zelf niet op voorraad is. 

Hi!

Bij de iphone 256 GB paars stond eerst 13-9 en nu weer 12-9.

Ik ga op 26-10 op wereldreis. Ik hoop m'n bestelling van 14-9 dan te hebben.

Zo niet, kan ik dan ruilen voor een andere telefoon die wel op voorraad is (bijv. de goud 512 GB) en bijv. bijbetalen?

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoe accuraat is dit? Want mijn levertijd is 4-6 weken, maar de 6 weken is ook niet gelukt.

Ik heb net te horen gekregen dat hij nog niet binnen is, dus ik zou de levertijden nemen met een kilo zout! 

Ik heb een iPhone 14 pro 128 gb besteld op 28-12 en vandaag kon ik hem ophalen , is toch wel redelijk snel. 

I was able to proceed with my extension through Belsimpel. How do I cancel my order with T-Mobile? 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoe accuraat is dit? Want mijn levertijd is 4-6 weken, maar de 6 weken is ook niet gelukt.

Ik heb net te horen gekregen dat hij nog niet binnen is, dus ik zou de levertijden nemen met een kilo zout! 

Ik heb een iPhone 14 pro 128 gb besteld op 28-12 en vandaag kon ik hem ophalen , is toch wel redelijk snel. 

u are kidding right? how that's possible?

Hoi! Excuus voor mijn bijdehante vraag zonder te kijken naar de 14 bladzijdes aan comments alvast!

 

Als ik mijn iPhone 14 pro zwart 128gb heb besteld op 4 december, betekent dat dat ik deze in de batch van 30-10 krijg die 6-8 weken duurt vanaf die datum? Of is het 6-8 weken vanaf 4 december? Dank! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timmeehhh 

Leuk dat je interesse hebt in de iPhone 14 pro. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, delen wij die direct in dit topic. 

Reputatie 6

In the new graphic (uploaded @15:35) you mention that all people who ordered 14Pro black 128 GB on 9th should have received it but sadly that is not the case with me and (probably others as well). Can you please clarify what is the situation?

It can take some time, depends on delivery or pickup in store. But it technically means that all orders @ 09/09 are ‘fulfilled’ indeed. So hopefully you’ll receive your phone in the next days!

Reputatie 7
Badge +9

 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 3

Na ruim een uur proberen eindelijk door de webshop gekomen. Zou toch denken dat men op dit zorgt dagen zorgt voor extra servercapaciteiten.

”helaas” door dit gerommel niet de kleur kunnen bestellen die ik eigenlijk wilde (paars), maar de standaard zwarte “gekozen”. Hoewel, rond de 12pro koos ik de populaire blauwe, dat heb ik geweten ook. Ik ontving hem pas ergens in februari geloof ik.

het wachten gaat weer beginnen. Benieuwd hoelang het dit keer gaat duren.

Reputatie 3

Om 14;30 bestelling gedaan en tot op heden geen bevestigings mail ontvangen. ( zouden we die nog kringen?)

‘hebben er voor gekozen om de iPhone 14 pro deep purple op te halen in een t-mobile winkel..

Ben benieuwd…. naar de actuele levertijden.

Zoals het er nu (20.48) uitziet is ie vrijdag of zaterdag nog op te halen, maar kan het me nauwelijks voorstellen...

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 

If you are going to pick it up at the store it’s normal. They don’t show order status then. 

Thank you for your answer, yes I choose to pick up in the store 😄 I hope I don’t have to wait soooo long 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2

Gisteren bevestiging e-mail gehad om 14:32,, alleen nog geen verdere info ontvangen.

Reputatie 3

Gaan jullie deze graphic nog aanpassen?

Reputatie 2

Jullie zijn echt super slecht bereikbaar. Kunnen jullie daar wat aan doen? 

Net m’n 14 pro 128GB zilver opgehaald in de winkel, besteld op 09/09.

Can I ask if the store was in Amsterdam? I have ordered mine also on 9/9 @14:27 PM 128 GB black and people who have ordered after me have already received it but in other cities.