[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Hee Pharwin, Ik heb op 13/9 besteld maar jullie hadden een storing waardoor de bestelling wel binnen was gekomen maar het vast liep en ik dus geen bestelbevestiging kreeg, die kreeg ik een week later. Telt de levertijd voor mij vanaf 13/09 of vanaf 21/09 wanneer de storing verholpen was?

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan? 

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is

Hoe werkt het levertijden overzicht? Begrijp ik goed dat als je 12 september een 256GB Spacezwart hebt besteld, je dan een levertijd van ongeveer 4 a 5 weken hebt?

In mijn specifieke geval heb ik op 11 september een 256 GB Spacezwart besteld… had deze dan al geleverd moeten worden, oftewel gaat hier iets niet goed?

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.

Ik vraag me heel erg af wat er bijgewerkt is in die tabel ! De tabel is volgens mij zoals gisteren. @Pharwin jullie kunnen beter geen updates meer geven

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @wmrbt23, Als je op 13/09 hebt besteld, kun je de levertijd aanhouden vanaf 13/09! We houden rekening met de levertijd vanaf de dag dat je bestelling bij ons binnen is gekomen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @EekV, de levertijdentabel laat het overzicht zien vanaf de besteldatum dat eronder wordt laten zien. Als je op 11/09 hebt besteld en er geldt een levertijd van 4 tot 5 weken, zou het dus heel goed kunnen dat je deze week je nieuwe iPhone kunt verwachten. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

I placed my order on 07.11.2022. 14Pro 256 Purple and according to the update it should be available but I didn't receive a message it's ready to be collected.

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Reputatie 1

hey allen, ik zie de levertijden staan en vervolgens net een bericht dat vanaf vrijdag de iphones gewoon in de winkel liggen. Dat doet wel even pijn als je al een paar weken erop zit te wachten?!?

Ik heb m 21-9 besteld iphone 14 pro zwart 256gb

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

still no update for me (purchased 10/09, delivered to home)

hey allen, ik zie de levertijden staan en vervolgens net een bericht dat vanaf vrijdag de iphones gewoon in de winkel liggen. Dat doet wel even pijn als je al een paar weken erop zit te wachten?!?

Ik heb m 21-9 besteld iphone 14 pro zwart 256gb



Waar lees je dat bericht? En wil je deze hier delen?

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

 

 

Reputatie 1

https://www.applenieuws.nl/2022/10/iphone-14-plus-vanaf-vrijdag-in-de-winkel/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=iphone-14-plus-vanaf-vrijdag-in-de-winkel

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

Hi@karamja_ .
I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (and return only in January) and this phone is a gift. So if there isnt a guarantee that i can pick up before this date I'll cancel

 

 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hoe is het mogelijk om een ​​bestelling te plaatsen en er vervolgens voor te betalen om mijn geld 6 weken later teruggestort te krijgen op mijn rekening zonder bevestiging of informatie over de reden hierachter??  besteld op 25 nov 2022 en grappig genoeg stond de datum bestelling er een dag op en verdwijnt dan gewoon!!!  Ik heb ook niet eens de AMP-bezorgbevestiging ontvangen

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 


De 14 Plus was nog niet uit. Heeft dus niet zoveel met de Iphone 14 pro te maken :). En waarschijnlijk doen ze ook super lang over de levering van de 14's bij T-Mobile. Ook al beloven ze natuurlijk van te voren dat de leverdatum gewoon op de release date is ;).

​​​

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

 

 

Hi @karamja_ ,

I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (returning only in January) and this phone is a gift to my wife. 
If there isn`t a guarantee that I can pick up until dec 8th i'll cancel the order.

Reputatie 1


De 14 Plus was nog niet uit. Heeft dus niet zoveel met de Iphone 14 pro te maken :). En waarschijnlijk doen ze ook super lang over de levering van de 14's bij T-Mobile. Ook al beloven ze natuurlijk van te voren dat de leverdatum gewoon op de release date is ;).

​​​

🤞🏽hopelijk komen ze snel!

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.

 

Dat is dus nu net de vraag die ik stel aan T-Mobile.
Blijft dat ook zo of gaan we al betalen voor het toestel voor het geleverd is ?
Die vraag zou toch binnen een dag te beantwoorden moeten zijn, zou ik verwachten ?

Of twee dagen…..of drie dagen….