[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Jajaa ik mag mij toestel gaan ophalenn yeeey eindelijk…. 
iphone pro max 128GB paars. Locatie Den Haag 

Toppie weer een hagenees blij

Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!

Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn. 

7536

Lijkt mij niet dat je dan als eerst ben.. ik zelf zit op 7532xxx en ik was zeker niet als eerst. 

Onzin van tmobile dan. Ongelooflijk dit. Als je direct iemand aan de telefoon krijgt om 14.00 en dan moeten wachten heel slecht. 3 abonnementen worden vandaag nog geannuleerd.

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Jaaaa eindelijk word mijn iPhone 128gb paars morgen geleverd 🥳🥳🥳🥳

 

Reputatie 4

@loesjevh BIj een verlenging is wat je beschrijft normaal. 

 

Je hebt een order geplaatst voor een verlenging, maar die gaat pas in als je er ook daadwerkelijk voor getekend hebt. Tot die tijd zul je in de portal gewoon je 'oude' contract zien, met de oude einddatum.

Ook de melding dat je mag verlengen blijft actief. Ga je deze echter weer doorlopen, krijg je de melding dat deze geannuleerd wordt, omdat er al een verlenging actief is. Het is raar, maar het IT systeem van T-mobile kan blijkbaar niet overweg met een geplaatst verlenging.

 

Als het goed is, heb je van t-mobile een aantal mails gehad, na het plaatsen van je bestelling. De eerste is een bevestiging dat je een bestelling geplaatst hebt en dat je bestelnummer + info zo snel mogelijk naar je toe gestuurd wordt. De tweede is dan de mail met het daadwerkelijke bestelnummer + info.

De leertijden van de eerste batch iPhones was, uit mijn hoofd, 4-6 weken. Jij zit nu al in week 8. Mocht je nog niet met de klantenservice gebeld hebben, zou ik dat in ieder geval even doen. Ook als je de mail met het definitieve bestelnummer niet gekregen hebt, bellen.

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Reputatie 3

Hebben jullie ook problemen met het checken van je bestel status? Ik krijg in mijn browser steeds de melding ‘kan antwoord niet parsen.’

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Reputatie 6

Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…

@TalithaS ah dat is jammer zeg, inderdaad vervelend dat de ene medewerker er wel coulanter mee omgaat dan de ander.

Jaaaa eindelijk word mijn iPhone 128gb paars morgen geleverd 🥳🥳🥳🥳

 

@Ryankansny  how you know ??? and when u ordered please ?? thank you

Reputatie 2

Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…

@TalithaS ah dat is jammer zeg, inderdaad vervelend dat de ene medewerker er wel coulanter mee omgaat dan de ander.

Anderzijds snap ik de reactie van deze verkoper ook weer wel.

Reputatie 5

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Hier twee keer gebeld naar het filiaal in Almelo. Beide keren niet opgenomen en ze hebben ook niet teruggebeld.

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Welcome! Is bij jou de abonnementsaanvraag al bevestigd?

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas 

Reputatie 2

Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb. 
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.

Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag 😥

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas

@Ryankansny  aaa okey but in post nl its a mail they still dont have it that can be 2 days .. u know how post.nl works 😊

Reputatie 3

Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb. 
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.

Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag 😥

Dan vindt ik dat toch wel apart, mijn bestelling begint toch met 7531.. dan had ik hem wel vandaag verwacht

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Reputatie 2

Rond 15:17 de iPhone 14 Pro Max zwart 256gb besteld en vanmorgen een sms gehad dat de levertijd veranderd is.. Hoop dat het een fout is en alles gewoon goed gaat gezien sommige die later waren hem wel kunnen ophalen..

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Reputatie 2

Ik ben vandaag langs geweest naar de T-shop in Rijswijk voor de iPhone 14 Pro max, 128GB in silver. Helaas konden ze niets voor mij betekenen. Hij verwachtte het binnen 2-3 weken… :( 

 

Besteld: 09/09/2022 | 14:37 uur. 

Volgens mij heeft bijna nog niemand de 128 gb pro Max ontvangen  dus ik denk dat het nog wel even gaat duren 

Reputatie 3

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Hier twee keer gebeld naar het filiaal in Almelo. Beide keren niet opgenomen en ze hebben ook niet teruggebeld.

Dan vindt ik het gewoon slechte service