[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Ik heb ook eindelijk hem mogen ontvangen. Vestiging: Roosendaal 

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Reputatie 4

Heeft iemand de paarse 512gb besteldatum in okt al gehad?

 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Hmmm, ook ik zit te wachten op m’n iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Teleurstellend sms'je. Hopelijk valt het allemaal mee. Ordernummer 7532**** online besteld op 09-09-2022 15:05 uur. Toen kwam ik er voor het eerst online doorheen 😂 Ik heb aangegeven dat ik hem wil ophalen bij de T-Mobile Shop omdat dat de snelste optie zou zijn.

Reputatie 3

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Hoe moet deze tabel / afbeelding precies gelezen worden?

Ik heb op 13 september een bestelling gedaan voor de Pro Max, 256GB Paars.

 

Wanneer kan ik deze verwachten volgens deze afbeelding?

Die vraag heb ik enige tijd geleden ook gesteld en bleek al vaker gesteld te zijn wat wel aangeeft hoe duidelijk de uitleg van T-mobile is. Maar het zit zo dat je je besteldatum neemt, dus voor jou 13 september en daar dan het aantal weken wachttijd bij optelt wat erachter staat. Succes met wachten en hoop dat je hem snel binnen hebt. 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Heb jij de 128gb versie of de 256gb ?

Hier boven heeft iemand haar bestelling geannuleerd bij T-Mobile en heeft m bij Belsimpel besteld en kreeg de telefoon de volgende dag binnen. Is dat geen optie voor jou?

 

Reputatie 2

Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb. 
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.

Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag 😥

Dan vindt ik dat toch wel apart, mijn bestelling begint toch met 7531.. dan had ik hem wel vandaag verwacht

75383xxx die heb ik pas na 15:30 besteld of zo/

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Maar dat is het probleem niet zo vind het gewoon raar dat mensen dag later of 2 dagen later hebben besteld hem al in huis hebben 

Reputatie 4

Bizar dat er nog 7532 mensen wachten...echt absurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

Ik laat me verrassen, maar ik hou toch een beetje een slag om de arm , maar laten we positief blijven 😁

Reputatie 4

Dit jaar gaat het ook wel next level vreemd.. maar goed het is zoals altijd “afwachten”. 

Het is al een paar keer benoemd maar het enige dat 'k hier te doen heb is toch mensen van informatie voor zien whaha.

Je moet die 4 of 5 weken rekenen vanaf je originele besteldatum.

Er staan nogal wat reacties dus kon het echt niet vinden maar heeeeeeel hartelijk dank voor je antwoord 😎👍. 

Reputatie 2

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Hai pharwin ik heb u een bericht gestuurd 😁

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Reputatie 3

Hebben jullie ook problemen met het checken van je bestel status? Ik krijg in mijn browser steeds de melding ‘kan antwoord niet parsen.’

Als je voor afhalen hebt gekozen kan dit niet worden ingezien, alleen met de bezorg optie

Ik heb niet voor afhalen gekozen… het is gewoon de website die het niet doet. Super vreemd. Gisteren ook een paar keer, maar toen herstelde het ook weer. 

Reputatie 3

Heb nog geen sms mogen ontvangen. iPhone 14 PM 128GB met ordernummer 7531xx in Enschede 

Reputatie 6
Badge +6

​​​​Hoi ​​​@Mon78, welkom op de Community! Dat er verkeerd is gecommuniceerd vanuit ons, wil ik je meteen mijn excuses voor aanbieden! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We weten dat er veel onduidelijkheid is met betrekking tot de nieuwe iPhone 14. We proberen alles zo snel mogelijk te leveren en ook op volgorde, maar er kunnen wel eens wat foutjes ontstaan, waarvoor mijn excuses! Als antwoord op je vraag over het leveringsproces: we zijn voor bepaalde varianten voor de iPhone 14 heel snel door de voorraad heen gegaan, omdat het een zeer populair toestel blijft en ook veel wordt besteld. We zijn hierin dus ook afhankelijk van de voorraad die vanuit Apple wordt geleverd en dat kan soms lang duren. Het kan ook best zo zijn, dat er bij een bepaal filiaal meer wordt besteld dan bij een ander filiaal. Dan wordt er (zodra er weer een levering is vanuit Apple) strategisch gekeken naar hoe we deze kunnen verdelen over de T-Shops. Dan wordt er uiteraard bij de ene T-Shop meer geleverd dan bij de andere, waardoor iemand die later heeft besteld, zijn telefoon eerder in handen kan krijgen. Laten we dit voorop stellen: ik probeer alleen maar even duidelijk te maken waarom dit soms kan gebeuren. 

 

Dat onze Community wordt gebruikt voor '’personeelsontlasting'’ wil ik dan ook meteen ontkrachten. De Community is echt bedoeld om elkaar te helpen en ook voor nieuwe mensen die op onze Community komen: zij kunnen direct zoeken tussen de Topics en de antwoorden die worden gegeven, zodat zij diezelfde stappen kunnen gebruiken. Dat is toch superhandig? Als we patronen in vragen zien, dan staan we uiteraard klaar om ze te helpen, daar zijn we voor en we doen het graag! Maak je geen zorgen, we lezen en zien alles! 😄

 

Ik hoop dat je snel kunt genieten van je nieuwe iPhone. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

 

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Reputatie 2

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?

Reputatie 4

Hier ook nog niks gehoord. Maar als ik het zo hoor mag ik hopen dat ik een paarse ga krijgen ivm zwart, niet dat dat ook nog eens fout gaat.

heb zelf ordernummer 7532xxx dus ben benieuwd. 

Reputatie 4

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas

@Ryankansny  aaa okey but in post nl its a mail they still dont have it that can be 2 days .. u know how post.nl works 😊

@Ryankansny now check your email from post.nl it will be delivered today 😊