[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Jammer had wat updates verwacht maar de lijst staat nog stil 

Reputatie 6

Net gebeld naar de shop en daar werd aangegeven dat er nog geen enkele pro Max is binnen gekomen op dat filiaal. Dus we moeten nog even afwachten.

Oei, hopelijk komen ze de komende dagen binnen 😃. Las net iemand die bij KPN vanochtend ineens een bevestiging kreeg dat zijn iPhone op voorraad is, dus lijkt erop dat voorraad nu al wordt aangevuld her en der.

Reputatie 2

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

I ordered the iphone on October 20, i have to wait 4-6 weeks? 

Reputatie 6

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?

Belsimpel heeft hun eigen voorraad. Die trekken die toestellen niet bij T-Mobile vandaan.

Inderdaad, reden hierachter: Belsimpel koopt door heel EU toestellen. Nederlandse providers zijn bij wet gelimiteerd en mogen alleen van Nederlandse partijen toestellen kopen. Dus dan krijg je lekker zo’n krappe trechter effect met al die providers op 1 hoop die bij dezelfde partij aan toestellen probeert te komen.

Reputatie 1

Ik lees vandaag & gister vooral afhalers die nog wachten. Worden er in de tussentijd nog wel telefoons thuisbezorgd bij klanten? Iemand die toevallig zijn telefoon bezorgd heeft gekregen of een bevestiging wanneer de telefoon bezorgd wordt?

Reputatie 5

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Veel plezier!

Reputatie 1

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Reputatie 4

I ordered the iphone on October 20, i have to wait 4-6 weeks? 

Probably…depends on what it says on the list

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld? 

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Reputatie 3

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Gefeliciflaptaart

Reputatie 4

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nouja het is wel zo dat er al enkele iPhones terug zijn gekomen omdat er wat mis mee was. Buiten de software om 

Reputatie 4

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Ik heb iig een onzinnig bericht terug gekregen, we geven allemaal apple de schuld, maar in de sheet hier boven staat duidelijk 12/9 levertijd  4-5 .. pas dat dan gwn aan. En geef aan dat 09/09 nog aan de beurt moet komen, ooh wacht die sheet maakt apple zeker ook.. grappenmakers ! 

Oh jammer nog steeds geen duidelijkheid 

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld? 

Zwart, 128GB. 
Besteld om 16:32

Reputatie 2

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Reputatie 4

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Reputatie 5

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

Reputatie 6

Ik lees vandaag & gister vooral afhalers die nog wachten. Worden er in de tussentijd nog wel telefoons thuisbezorgd bij klanten? Iemand die toevallig zijn telefoon bezorgd heeft gekregen of een bevestiging wanneer de telefoon bezorgd wordt?

Ja, ik ken iemand die vandaag nog een toestel thuis krijgt bezorgd!

Reputatie 1

Hey allemaal! 
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.

Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.

Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.

Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld. 

Het verhaal kort: 
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx

 

Ronduit schandalig dit!

 

Vervelende ervaring helaas, opschalen binnen de organisatie van t-mobile, aanhouder wint. (kosten van medewerkers bezig houden kost ook wat ;-) … En de managers boven de managers tijd is kostbaarder dan menige denken … 

Wat betreft je Phone. Snap niet dat deze reuzen geen backup voorraad hanteren voor dit soort casussen… Mits terecht en aangetoond, niks mis mee. We hebben het niet over een fles allesreiniger … en zelfs dan is de service gewoon te verwachten…. Er spelen meer dingen zo te zien, kan ook verklaren waarom zaken zo lopen op dit moment.  

Reputatie 4

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Yes! Lekker hoor :)

Reputatie 1

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Ja het scherm werkte wel, maar door de krassen kon ik het beeld slecht zien. Ik had er ook een hoesje omheen, maar het was een Samsung s10 en met die curved randen beschermt dat dus niet echt. Misschien ook niet handig dat ik geen screen protector had maar goed.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop